lashara Skrevet 19. september 2012 #81 Skrevet 19. september 2012 Slapp av, jeg liker dem smarte, så ingen fare. ja, jeg liker dem passelig smarte (sånn nerde smart og smartass-smart er ikke noe for meg) + at jeg setter humor og humør ganske høyt. Så sorry Filleprolitiet -det blir ikke noe klinings der.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #82 Skrevet 19. september 2012 ja, jeg liker dem passelig smarte (sånn nerde smart og smartass-smart er ikke noe for meg) + at jeg setter humor og humør ganske høyt. Så sorry Filleprolitiet -det blir ikke noe klinings der. Har du kjøpt smilyer på salg eller noe?
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #83 Skrevet 19. september 2012 Har du kjøpt smilyer på salg eller noe? Nå begynner "burninga" di å bli billig synes jeg, Vampen! Har du kjøpt burninga di på Rudskogen eller? 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #84 Skrevet 19. september 2012 ja, jeg liker dem passelig smarte (sånn nerde smart og smartass-smart er ikke noe for meg) + at jeg setter humor og humør ganske høyt. Så sorry Filleprolitiet -det blir ikke noe klinings der. Geh! Neivell da. Men det var nærme! PUA`s burde se og lære i denne tråden.
lashara Skrevet 19. september 2012 #85 Skrevet 19. september 2012 Har du kjøpt smilyer på salg eller noe? Nei, de er gratis her på KG! weeeee Trenger du bruksanvisning?
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #86 Skrevet 19. september 2012 Nå begynner "burninga" di å bli billig synes jeg, Vampen! Har du kjøpt burninga di på Rudskogen eller? Burn? Du er en pussig skrue Filla. 1
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #87 Skrevet 19. september 2012 Nei, de er gratis her på KG! weeeee Trenger du bruksanvisning? Bruksanvisning på hvordan man gjør innlegg hakkete, ved hjelp av smileys? Takk, men nei takk.
lashara Skrevet 19. september 2012 #88 Skrevet 19. september 2012 (endret) Bruksanvisning på hvordan man gjør innlegg hakkete, ved hjelp av smileys? Takk, men nei takk. hakkete? her er ingen hakk. Bruker du fortsatt DSL kanskje siden det hakker? red: glemte GRATIS smiley Endret 19. september 2012 av lashara
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #89 Skrevet 19. september 2012 Burn? Du er en pussig skrue Filla. Ja, det kan du godt si. Et "burn" er når noen, hva skal man si? driter ut noen? Det betyr også "å svi gummi", "to burn rubber". Derfor nevnte jeg Rudskogen, et velkjent sted for å "svi gummi" når det er bil-løp osv. Nå ser jeg for meg deg som litt sånn gammelmodig, dog ung lærerinne i trangt skjørt og spanskrør igjen, totalt ute av takt med samfunnet rundt seg. Jeg derimot er ung og fresh..(litt som fresh prince i bel air, som kanskje er noe du kan relatere til). 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #90 Skrevet 19. september 2012 hakkete? her er ingen hakk. Bruker du fortsatt DSL kanskje? Ohhhhh. Snap! Vampen jobber som lærerinne vet du, og hun er iherdig! Hun sitter nok på kontoret sitt enda, og på skoler er det jo som kjent fortsatt bare dial up modem. 1
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #91 Skrevet 19. september 2012 Ja, det kan du godt si. Et "burn" er når noen, hva skal man si? driter ut noen? Det betyr også "å svi gummi", "to burn rubber". Derfor nevnte jeg Rudskogen, et velkjent sted for å "svi gummi" når det er bil-løp osv. Nå ser jeg for meg deg som litt sånn gammelmodig, dog ung lærerinne i trangt skjørt og spanskrør igjen, totalt ute av takt med samfunnet rundt seg. Jeg derimot er ung og fresh..(litt som fresh prince i bel air, som kanskje er noe du kan relatere til). Eventuelt stusser jeg på at du synes å påpeke overdreven bruk av smilyer er en burn, men ikke sier noe når jeg insinuerer at hun er dum.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #92 Skrevet 19. september 2012 Ohhhhh. Snap! Vampen jobber som lærerinne vet du, og hun er iherdig! Hun sitter nok på kontoret sitt enda, og på skoler er det jo som kjent fortsatt bare dial up modem. Det er litt morsomt å se at du har såpass klare formeninger om hvem jeg er, og hva jeg driver med. Si meg Filla, tenker du mye på meg?
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #93 Skrevet 19. september 2012 Eventuelt stusser jeg på at du synes å påpeke overdreven bruk av smilyer er en burn, men ikke sier noe når jeg insinuerer at hun er dum. Jeg har jo begrenset intellektuell kapasitet, som du jo har påpeket tidligere. Det er grenser for hvor mange gullkorn jeg klarer å hoste opp per square-second. *vær så god*
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #94 Skrevet 19. september 2012 hakkete? her er ingen hakk. Bruker du fortsatt DSL kanskje siden det hakker? red: glemte GRATIS smiley Joda, overdreven bruk av smilyer, samt random bruk av stor forbokstav, gjør innleggene dine hakkete.
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #95 Skrevet 19. september 2012 Det er litt morsomt å se at du har såpass klare formeninger om hvem jeg er, og hva jeg driver med. Si meg Filla, tenker du mye på meg? "I've spoken with apes more polite then you." Ja, jeg tenker mye på deg. Jeg holder på med et shrine akuratt nå faktisk. Trenger bare litt hår og en neglbit, så er det klart!
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #96 Skrevet 19. september 2012 Joda, overdreven bruk av smilyer, samt random bruk av stor forbokstav, gjør innleggene dine hakkete. Ungdommelig! 2
Thalassos Skrevet 19. september 2012 #97 Skrevet 19. september 2012 Det er ikke ofte jeg ler "på ekte" når jeg leser her inne, men Filleproletiet: 1
lashara Skrevet 19. september 2012 #98 Skrevet 19. september 2012 Ungdommelig! Takk du er GanSKe SøT!
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #99 Skrevet 19. september 2012 Det er ikke ofte jeg ler "på ekte" når jeg leser her inne, men Filleproletiet: Hysj..si at Vampen er morsom også. Jeg tror hun trenger det Bare ikke la det bli så åpenbart at hun skjønner vi gjør det for å trøste henne litt. 1
Thalassos Skrevet 19. september 2012 #100 Skrevet 19. september 2012 Takk du er GanSKe SøT! Du og forresten, hahahah! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå