Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #41 Skrevet 19. september 2012 AMEN! hihihi.... Ro dere ned nå da suringer. Litt humor dør ingen av. (red. med mindre du spøker om Mohammed) Takk! Skjønne kvinner
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #42 Skrevet 19. september 2012 Det er fordi du er ei sur gammal lærerinne med kaffe-ånde det. Naaaaw, du er nesten litt søt når du prøver! 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #43 Skrevet 19. september 2012 Naaaaw, du er nesten litt søt når du prøver! Jeg ER søt. Folk er bare for opptatt av å moralisere hele tiden. Ta ut tampongen av rompa og losen up a little bit! (He-man snakker i setninger der halve er engelsk og halve norsk)
lashara Skrevet 19. september 2012 #44 Skrevet 19. september 2012 Korrekt.. Kan du peke ut humoren? enten har du humor eller ikke. det går ikke ann å forklare humor til folk som ikke skjønner det. Om du ikke finner tråden underholdende så kan du vel gå i en annen tråd. Kan jeg foreslå "hus og hage" for eksempel?
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #45 Skrevet 19. september 2012 Jeg ER søt. Folk er bare for opptatt av å moralisere hele tiden. Ta ut tampongen av rompa og losen up a little bit! (He-man snakker i setninger der halve er engelsk og halve norsk) Nesten var nøkkelordet. Moralisere? Jeg har ikke noe problem med temaet ditt. Det var gjennomføringen som feilet.
lashara Skrevet 19. september 2012 #46 Skrevet 19. september 2012 Nesten var nøkkelordet. Moralisere? Jeg har ikke noe problem med temaet ditt. Det var gjennomføringen som feilet. Jeg lo...... Så da er vi vel tilbake til at det er du som ikke skjønner det.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #47 Skrevet 19. september 2012 enten har du humor eller ikke. det går ikke ann å forklare humor til folk som ikke skjønner det. Om du ikke finner tråden underholdende så kan du vel gå i en annen tråd. Kan jeg foreslå "hus og hage" for eksempel? Jeg har humor, hvilket er årsaken til at denne tråden ikke var noen høydare. Hus og hage er ikke helt min greie, men takk som byr.
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #48 Skrevet 19. september 2012 Nesten var nøkkelordet. Moralisere? Jeg har ikke noe problem med temaet ditt. Det var gjennomføringen som feilet. Neimenn, da beklager jeg på det dypeste frøken lærerinne. Jeg skal jobbe mer med gjennomføringene mine i neste innlegg. Du har vel snart to måneder høstferie, så kan ikke du gå igjennom og rette innlegget mitt for meg slik at jeg går igjennom din kvalitetssikring neste gang er du grei? 3
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #49 Skrevet 19. september 2012 Jeg har humor, hvilket er årsaken til at denne tråden ikke var noen høydare. Hus og hage er ikke helt min greie, men takk som byr. *Holder seg på samme nivå* Nei, JEG har humor, hvilket er årsaken til at du ikke skjønte bæret. nanananaaanaaaa.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #50 Skrevet 19. september 2012 Jeg lo...... Så da er vi vel tilbake til at det er du som ikke skjønner det. Sorry darling, men det er fullt mulig å skjønne det, og ikke synes at det ikke var morsomt. Det er ikke spesielt komplisert, så hva er det å ikke skjønne? Forresten, stryk det, jeg skjønner ikke at du lo.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #51 Skrevet 19. september 2012 Neimenn, da beklager jeg på det dypeste frøken lærerinne. Jeg skal jobbe mer med gjennomføringene mine i neste innlegg. Du har vel snart to måneder høstferie, så kan ikke du gå igjennom og rette innlegget mitt for meg slik at jeg går igjennom din kvalitetssikring neste gang er du grei? Seff. Betaler du godt?
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #52 Skrevet 19. september 2012 (endret) Seff. Betaler du godt? Nei? Det burde være ditt kall. Eller jo, du kan få slå meg over stumpen med spanskrøret! Jeg vet du er litt hot for meg. Litt sånn "gangsters paradise" dette. Du er den prippne lærerinna og jeg er den uflidde hunken. Endret 19. september 2012 av Filleproletiet
lashara Skrevet 19. september 2012 #53 Skrevet 19. september 2012 (endret) Sorry darling, men det er fullt mulig å skjønne det, og ikke synes at det ikke var morsomt. Det er ikke spesielt komplisert, så hva er det å ikke skjønne? Forresten, stryk det, jeg skjønner ikke at du lo. hehe. du har bare dårlig utviklet sans for humor da. Men hvorfor er du egentlig her ennå? Spørs om du ikke synest det er bittelitt mooorsomt likevel?! Endret 19. september 2012 av lashara
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #54 Skrevet 19. september 2012 Nei? Det burde være ditt kall. Beklager, da har du misforstått.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. september 2012 #55 Skrevet 19. september 2012 Hjerteskjærende historie, men det slo meg: Hvorfor tok du ikke bare røyken hans, kostet den i gulvet og trampet på den? Man trenger ikke å bruke vold vet du.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #56 Skrevet 19. september 2012 hehe. du har bare dårlig utviklet sans for humor da. Men hvorfor er du egentlig her ennå? Spørs om du ikke synest det er bittelitt mooorsomt likevel?! Jeg finner god underholdning i denne tråden. Men det er neppe det samme som du ler av.
Gjest Vampen Skrevet 19. september 2012 #57 Skrevet 19. september 2012 Nei? Det burde være ditt kall. Eller jo, du kan få slå meg over stumpen med spanskrøret! Jeg vet du er litt hot for meg. Litt sånn "gangsters paradise" dette. Du er den prippne lærerinna og jeg er den uflidde hunken. Prippen? Hehe, mhmmmm, that sounds like me.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #58 Skrevet 19. september 2012 Jeg ER søt. Folk er bare for opptatt av å moralisere hele tiden. Ta ut tampongen av rompa og losen up a little bit! (He-man snakker i setninger der halve er engelsk og halve norsk) du skjønner at dette rett og slett ikke var morsomt? joda,jeg kan le av mye upassende,men visse ting er jo rett og slett gørrkjedelige,sånn som deg ts, kjedelig som faen, jeg er egentlig mest sinna fordi du fikk meg til å klikke på noe såpass kjedelig. Likefør jeg begynner ål ese akgurknyheten til dagbladet Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #59 Skrevet 19. september 2012 Hjerteskjærende historie, men det slo meg: Hvorfor tok du ikke bare røyken hans, kostet den i gulvet og trampet på den? Man trenger ikke å bruke vold vet du. Takk! Da hadde han sannsynligvis angrepet meg fysisk. Det at han åpenbart ikke ble "intimidatet" av min fysikk og strenge blikk betyr at vedkommende åpenbart overvurderte sin egen fysikk og trodde han var sjefen av oss to. Siden jeg for øyeblikket nettop har gjennomgått en omfattende kne-operasjon så er jeg ikke i noen tilstand hvor jeg kan ta sjansen på at det oppstår fysisk konfrontasjon. DERFOR. Hadde dette vært for 5 uker siden så hadde jeg gjort akuratt det du sier der.
Gjest Filleproletiet Skrevet 19. september 2012 #60 Skrevet 19. september 2012 du skjønner at dette rett og slett ikke var morsomt? joda,jeg kan le av mye upassende,men visse ting er jo rett og slett gørrkjedelige,sånn som deg ts, kjedelig som faen, jeg er egentlig mest sinna fordi du fikk meg til å klikke på noe såpass kjedelig. Likefør jeg begynner ål ese akgurknyheten til dagbladet Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d Så slem du er. Nå er jeg såret. Det er en slags form for mobbing du driver med nå, hakket værre enn rasisme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå