Gå til innhold

Innvandrere ass..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jo begrenset intellektuell kapasitet, som du jo har påpeket tidligere. Det er grenser for hvor mange gullkorn jeg klarer å hoste opp per square-second.

*vær så god*

Naaaw, aner jeg litt sårhet? Har jeg vært slem mot deg?

"I've spoken with apes more polite then you."

Ja, jeg tenker mye på deg. Jeg holder på med et shrine akuratt nå faktisk. Trenger bare litt hår og en neglbit, så er det klart!

Å være polite har aldri vært et mål. Det er dårlig underholdning.

Og jeg er ikke overrasket. Men jeg må dessverre påpeke at du bommer på ganske mye. Så jeg lever neppe opp til din glødende kjærleik.

Ungdommelig!

Jeg glimter til, i ny og ne.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Takk :smilyblomst: du er GanSKe SøT!

Nå tror jeg du feilsiterte..men ja, jeg er ganske søt. Nå trenger vi bare og overbevise emo-vampen, så kan vi ha firkant! :D

Skrevet

Hysj..si at Vampen er morsom også. Jeg tror hun trenger det :) Bare ikke la det bli så åpenbart at hun skjønner vi gjør det for å trøste henne litt.

Vampen, jeg syns du virker søt og grei sånn ellers, men akkurat i denne tråden fremstår du som litt.. bitter..

Fantastisk humor, Vampen <3

• Liker 1
Skrevet

Hysj..si at Vampen er morsom også. Jeg tror hun trenger det :) Bare ikke la det bli så åpenbart at hun skjønner vi gjør det for å trøste henne litt.

Takk, det går helt fint.:) En av de fine tingene med å ha både et stort ego, og en god dose arroganse, er at man ikke er så avhengig av bekreftelse utenfra.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Naaaw, aner jeg litt sårhet? Har jeg vært slem mot deg?

Å være polite har aldri vært et mål. Det er dårlig underholdning.

Og jeg er ikke overrasket. Men jeg må dessverre påpeke at du bommer på ganske mye. Så jeg lever neppe opp til din glødende kjærleik.

Jeg glimter til, i ny og ne.

Eneste stedet jeg er sår er i min mentale rompe akuratt i dag.

Jeg har bare sagt at du er lærerinne, og det har du fortalt selv. Så sånn sett treffer jeg med 100% av mine antagelser. Nå kom jeg riktignok med en antagelse til, og det er at du er litt sånn "voksen-emo". Stemmer det?

Neida, jeg forventer ikke at du skal lage et shrine av meg, men du kunne jo kanskje sugd kukken min i hvert fall?

• Liker 2
Skrevet

Vampen, jeg syns du virker søt og grei sånn ellers, men akkurat i denne tråden fremstår du som litt.. bitter..

Fantastisk humor, Vampen <3

Adegami, jeg skal være søt og grei og sånn, og motstå fristelsen til å gjengjelde tjenesten med generelle inntrykk.:)

• Liker 3
Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

Takk, det går helt fint. :) En av de fine tingene med å ha både et stort ego, og en god dose arroganse, er at man ikke er så avhengig av bekreftelse utenfra.

Og en av de dumme tingene er at man ikke får så mange venner. Men men..arroganse og ego er jo noe.. :) Gir deg en klem jeg. Kleeeeem!

Endret av Filleproletiet
Skrevet

Eneste stedet jeg er sår er i min mentale rompe akuratt i dag.

Jeg har bare sagt at du er lærerinne, og det har du fortalt selv. Så sånn sett treffer jeg med 100% av mine antagelser. Nå kom jeg riktignok med en antagelse til, og det er at du er litt sånn "voksen-emo". Stemmer det?

Neida, jeg forventer ikke at du skal lage et shrine av meg, men du kunne jo kanskje sugd kukken min i hvert fall?

Mmmmm, nei . Du bommer nok fortsatt.:) Både på antakelse 1, og 2.

Og fortsatt, nei. Men takk for tilbudet og sånn.

Skrevet

TS må kanskje jobbe litt med utførelsen, ser at det var ment å være litt humoristisk, men det var klumsete framlagt. Hvis vitsen feiler, så skylder man ikke på publikum.

Anonym poster: 188a3004b86d8fadcc1417b8529b5e3a

• Liker 2
Skrevet

Adegami, jeg skal være søt og grei og sånn, og motstå fristelsen til å gjengjelde tjenesten med generelle inntrykk. :)

Please, nå ble jeg nysgjerrig. Lover å ikke sippe :)

Skrevet

Og en av de dumme tingene er at man ikke får så mange venner. Men men..arroganse og ego er jo noe.. :) Gir deg en klem jeg. Kleeeeem!

Darling, kvalitet over kvantitet. De vennene jeg ikke "får" er gjerne de samme som jeg ikke vil ha. Så det går fint.

• Liker 2
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Mmmmm, nei . Du bommer nok fortsatt. :) Både på antakelse 1, og 2.

Og fortsatt, nei. Men takk for tilbudet og sånn.

Bare hyggelig du. Tilbudet er ALLTID åpent :)

Skrevet

Takk, det går helt fint. :) En av de fine tingene med å ha både et stort ego, og en god dose arroganse, er at man ikke er så avhengig av bekreftelse utenfra.

ja det er sant... bare så synd det går utover selviNnsikten ogsÅ...

Men du trives sikker best i eget selSkap, så da spiller det jo liten rolle. :tommelopp:

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

TS må kanskje jobbe litt med utførelsen, ser at det var ment å være litt humoristisk, men det var klumsete framlagt. Hvis vitsen feiler, så skylder man ikke på publikum.

Anonym poster: 188a3004b86d8fadcc1417b8529b5e3a

Ok. Takk for konstruktiv kritkk. Jeg tar det med meg videre.

Har hatt en særdeles hyggelig tråd her egentlig synes nå jeg? Kost meg masse jeg. Du må gjerne bli med.

Skrevet

Whaaaats the deal with anonomous users..they`re not shutting up, and they`re not really saying anything either! Whaaaaaaats the deal?

For det gjør du?

Er du dopet eller bare dum?

Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Darling, kvalitet over kvantitet. De vennene jeg ikke "får" er gjerne de samme som jeg ikke vil ha. Så det går fint.

Jeg anser meg som din venn Vampen. Du har sjarm, du er smart, og du er helt sikkert nokså sexy ;)

Skrevet

ja det er sant... bare så synd det går utover selviNnsikten ogsÅ...

Men du trives sikker best i eget selSkap, så da spiller det jo liten rolle. :tommelopp:

Neida, selvinnsikt har jeg også. Så null stress, du trenger ikke å bekymre deg.:)

• Liker 2
Gjest Filleproletiet
Skrevet

For det gjør du?

Er du dopet eller bare dum?

Anonym poster: 8e1a7046a8a83df5f6c2f4346b97ae4d

Dopet nei. Dum, åpenbart.

For hva gjør jeg? Skjønte ikke..

Skrevet

Neida, selvinnsikt har jeg også. Så null stress, du trenger ikke å bekymre deg. :)

Vampen.. Jeg venter..

Skrevet

nei folkens, nå må jeg ta kvelden. Det var særdeles hyggelig. Lykke til med Tarzan og også hakkingen Vampen. Anbefaler på det sterkeste å få bedre linje så kanskje du blir litt gladere også! Du vet, solskinn, sang og sommerfugler og sånt. Peace and love :natti:

Dere andre to: Stay cool -som vi unge sier!

-OUT-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...