Gå til innhold

Innvandrere ass..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

De FLESTE utlendinger oppfører seg nok, det er vel bare det at utlendinger er overrepresentert når det kommer til kriminalitet i dette landet. Det gjør oss nok ekstra obs på det faktum at de faktisk er utlendinger når noe skjer.

Ser bare på nyhetene også det, det blir nesten alltid opplyst om hvor den kriminelle kommer fra OM han er utlending, selv om det EGENTLIG ikke har noe å si.

feks. mann i 30 årene av pakistansk opprinnelse..bla bla bla..

Har de gjort noe SKIKKELIG galt så opplyser de om den krimineller er av norsk opprinnelse.

Men for "småting" så er det sjelden at du ser at det står feks "menn i slutten av tenårene av norsk opprinnelse brøt seg inn på en skole og stjal 10 pc`er. Hadde det vært to av utenlandsk opprinnelse så hadde det stått.- Uansett om de er norske statsborgere.

Å sånn blir det nok alltid.

Så er det jo også det at de fleste av oss føler nok at skal de bo i vårt land så får de følge våre regler (selv om vi avogtil kanskje ikke gjør det selv)

Endret av lashara
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som manglet i HI var noen guturale lydeffekter, og noen fraser om Me Tarzan, me mose folk.

• Liker 4
Skrevet

Enig med det med siggen. Men resten av hovedinnlegget vitner bare om en lite reflektert harrytass. Unødvendig å rakke ned på grupper, på grunn av noen individers oppførsel.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er gift med ei danske, så det ville vært litt vanskelig. Det at jeg hater var heller ikke ment så alvorlig. Med mindre du har lesevansker så forstår du at det også er en god dose humor i hovedinnlegget. Jeg tror seriøst ikke at "negre" og "spanjoler" er en annen art enn oss f.eks..

Jeg finner dessverre ikke det som ligner på rasisme så veldig morsomt.

• Liker 2
Skrevet

Husker det var en ung amerikaner fra usa på en buss på jernbanetorget en gang... Røyka på bussen, spytta på gulvet og slang frekke kommentarer til meg og eksen min + andre fremmede. Hadde helt klart tatt noe stoff. Ingen turte å si noe.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Det eneste som manglet i HI var noen guturale lydeffekter, og noen fraser om Me Tarzan, me mose folk.

Snakker Tarzan litt norsk og litt engelsk? Blandet til og med?

Jeg finner dessverre ikke det som ligner på rasisme så veldig morsomt.

Ok. Jobb med deg selv da, så kanskje du gjør det en dag ;)

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Jeg tror det er de som finner rasisme morsomt som bør jobbe med seg selv.

Endret av avocadoen
  • Liker 3
Skrevet

Er du helt idiot?

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Jeg tror det er de som finner rasisme morsomt som bør jobbe med seg selv.

Hah. Jeg er super-rasistisk med mine ikke-etnisk norske venner, og de ler så de griner. Og ikke minst, de respekterer meg fordi jeg er en nordmann som tør å ha meninger og som ikke er så redd for å støte de "stakkars" innvandrerne. Oppfør deg eller stikk. Det er de enige i. De er også superrasistiske (humoristisk såklart) mot nordmenn og ENDA mer rasistiske mot andre innvandrere. Du skal HØRE hvordan min pakistanske venn snakker om Somaliere. Skulle tro han snakket om rotter..

• Liker 4
Skrevet

Nei, det var min omskrivning.:) Denne Tarzanen skriver harry-norsk, hvilket jeg sliter litt med å kopiere, altså må jeg være kreativ.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Er du helt idiot?

Er det et ja/nei-svar?

Da prøver jeg med...ja.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Nei, det var min omskrivning. :) Denne Tarzanen skriver harry-norsk, hvilket jeg sliter litt med å kopiere, altså må jeg være kreativ.

Aha. Dette har du åpenbart ikke greie på. Harrynorsk er mer sånn her;

"Satt neppå tbanen når non aper satte seg ner ved siat meg. Barrem kutte ut siggen, men rem gadd ikke. fy faaaaaaen ass!"

• Liker 1
Skrevet

"Satt neppå tbanen når non aper satte seg ner ved siat meg. Barrem kutte ut siggen, men rem gadd ikke. fy faaaaaaen ass!"

Neida, HI er også ganske fullt av gode eksempler på lavspråk, og harry holdninger og vendinger. Så ikke slit deg ut i forsøket på å imponere med harryspråk, du klarte det ganske bra på første forsøk. :)

• Liker 3
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Neida, HI er også ganske fullt av gode eksempler på lavspråk, og harry holdninger og vendinger. Så ikke slit deg ut i forsøket på å imponere med harryspråk, du klarte det ganske bra på første forsøk. :)

Der bøøørna du meg azz!

Skrevet

Hvorfor det? Fordi jeg ikke ønsker sigarettrøyke rett i ansiktet? Fordi jeg forklarer ham at det er ulovlig? Eller fordi jeg generaliserer innvandrere? Det var ikke som om dette var den eneste episoden jeg har hatt med innvandrere. ALLE episoder jeg har hatt i løpet av mine 12 år i Oslo har vært med innvandrere. Bråk, røyk på tbane, vold, driter i å kaste søppel på riktig sted, driter i dugnad, driter i alt.

Så ja, jeg generaliserer på bakgrunn av mine erfaringer.

AMEN!

• Liker 2
Skrevet

Der bøøørna du meg azz!

Neida, jeg holder meg til å påpeke det opplagte. Skulle HI være morsomt forresten? Jeg tror nemlig jeg glemte å le.

• Liker 3
Skrevet (endret)

hihihi....

Ro dere ned nå da suringer. Litt humor dør ingen av.

(red. med mindre du spøker om Mohammed)

Endret av lashara
Skrevet

hihihi....

Ro dere ned nå da suringer. Litt humor dør ingen av.

(red. med mindre du spøker om Mohammed)

Korrekt.. Kan du peke ut humoren?

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Men seriøst folkens..OK. Mulig det ikke er så lett å vite, eller at det på den andre siden er veldig lett å sitte på sin høye hest på nettet, men jeg elsker innvandrere. Jeg har flere negervenner og flere halvnegervenner (dere vet, de brune som bare ser litt skitne ut?). Innlegget VAR humoristisk ment, fordi jeg failet totalt i min autoritet på tbanen i dag. Ingen som ser at det er skrevet med en viss ironisk distanse og humor?

Men greit. Da har jeg LÆRT i dag, at rasisme og slikt er IKKE noe man tuller med på KG-forum

Jeg skammer meg og ber om forladelse.

Er det greit? Kan vi fokusere på at jeg var heltmodig og stod opp for fellesskapet nå? Jeez.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Neida, jeg holder meg til å påpeke det opplagte. Skulle HI være morsomt forresten? Jeg tror nemlig jeg glemte å le.

Det er fordi du er ei sur gammal lærerinne med kaffe-ånde det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...