Gå til innhold

Innvandrere ass..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det et ja/nei-svar?

Da prøver jeg med...ja.

Da er vi enig

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ganske stor plass på tbanestasjoner?? Bare å flytte seg vel. INNE på en tbsne og en buss er noe annet.

syns du overdriver, men derimot at de stod å lo hadde gjort meg sint.<br /><br /> Anonym poster: 22cf0f6ae4d880b05247e917d3b33ffb

Skrevet

Joda, det kalles underholdning.

Det kalles dårlig underholdning isåfall.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Er det ikke ganske stor plass på tbanestasjoner?? Bare å flytte seg vel. INNE på en tbsne og en buss er noe annet.

syns du overdriver, men derimot at de stod å lo hadde gjort meg sint.<br /><br /> Anonym poster: 22cf0f6ae4d880b05247e917d3b33ffb

Det er ikke lov, for det første. For det andre så er det RØYK. Røyken sprer seg over hele perrongen. Og nei, jeg hadde ikke sagt noe om jeg stod på andre siden av perrongen. Poenget var at han satt seg ned rett ved siden av meg og fyrte opp røyken.

Finner meg ikke i at drittfolk bare tar seg til rette. Desverre glemte jeg et øyeblikk at jeg er halvveis invalid i beinet. Hadde det vært en annen gang, hadde jeg stumpa røyken i låret hans.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Det kalles dårlig underholdning isåfall.

Remove the stick from your a-hole and loosen up.

Skrevet

Remove the stick from your a-hole and loosen up.

Kommentaren var nok ment til Vampen og den si A men ikke B "underholdningen" hennes. :fnise:

Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

Kommentaren var nok ment til Vampen og den si A men ikke B "underholdningen" hennes. :fnise:

Ah..Beklager Krokodilla! :(

:)

Endret av Filleproletiet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...