Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Det viktigste er jo at du blir fornøyd! En C vil jo sannsynlgvis fortsatt være innenfor der det ser naturlig ut. Jeg får problemer med at folk skal ha silikon når det er snakk om en halvkilo i hver pupp på bittesmå jenter. Men det er min mening, da :fnise:

Det er jeg helt enig i, det er mange som tar det unødig synes jeg. Men folk må få gjøre som de vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det sitter vel en del sterke smertestillende igjen, men jeg håper du

har smertestillende klart til i morgen? :)

bor du i oslo eller omegn?

bli med på KG-treff! :hoppe:

Det er kjempetrivelig skal jeg love deg..

Jeg var i Oslo sist dere hadde treff... men tuuurte ikke å komme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har voltaren og Paralgin forte, noen som vil kjøpe? :P

Har massevis av slikt liggende her selv. Tror det går ut på dato snart...

Endret av Singha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi sikter vel etter sommer bryllup? Vil du møtes først, eller skal vi bare ta det på sparket på bryllusdagen?

Liker tanken på blind-date bryllup! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor du i oslo eller omegn?

bli med på KG-treff! :hoppe:

Det er kjempetrivelig skal jeg love deg..

Hvem er det som dukker opp på de treffene? Og hva slags treff er det snakk om? Virker jo som om det er en del her som treffes ganske regelmessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:skratte: Nei, stakkars.

joda, men det er jo rimlig synd om han har sikla etter deg i 4 år da :ler:

han vet at du aldri vil bli sammen han eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo tydeligvis glad i deg da. Hva med å prøve om du allikevel ikke har noe bedre å gjøre på?

Er redd for å såre meg selv ved å gjøre det. Får vel avtale et møte OFFENTLIG etter påske. Sånn at det ikke er så lett å havne i klørne hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva skal man si om en mann som ikke gir seg etter 4 år? :ler: Jeg har aldri gitt han noe avslag. Uansett hva jeg sier, gir han aldri opp. Her om dagen sa jeg at jeg har dynket ansiktet i syre, men det hjalp ikke, han liker meg uansett hvordan jeg ser ut :fnise: Skjønner jo at det er en løgn, men er søtt forde. Jeg er veldig glad i han, men noe stopper meg.

Du har aldri gitt ham avslag? Da er det ikke merkelig at mannen ikke gir opp :fnise: . Kanskje du skulle ha skrevet "håp" og ikke "avslag"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har voltaren og Paralgin forte, noen som vil kjøpe? :P

neeeh.... det er ikke sterkt nok for meg :P

spiste 20 paralgin forte på en dag, selvom jeg bare skulle ta 4 eller noe sånt, men jeg

ble ikke LITT rar en gang.. tror jeg må være imun eller noe :ler:

Jeg var i Oslo sist dere hadde treff... men tuuurte ikke å komme :ler:

dummaaaaaaaaaaaaaa :bond:

Hvem er det som dukker opp på de treffene? Og hva slags treff er det snakk om? Virker jo som om det er en del her som treffes ganske regelmessig...

de 2 siste gangene var vi (glemmer sikkert noen men).. wonders, begge de pene skoa, calavi, dreamdrops, loren, pandamann, josefin, drua, yme, cindi, niennas, gunfreak, sakone....hmmm... og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Så... Gunfreak og Marsupilami skal gifte seg, samtidig som Gunfreak skal være Arabellas boytoy? Dere har å holde det der unna samlivsforumet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har aldri gitt ham avslag? Da er det ikke merkelig at mannen ikke gir opp :fnise: . Kanskje du skulle ha skrevet "håp" og ikke "avslag"?

Ja, skal forandre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... Gunfreak og Marsupilami skal gifte seg, samtidig som Gunfreak skal være Arabellas boytoy? Dere har å holde det der unna samlivsforumet! :ler:

Haha niks, det er jo nå de interessante trådene kommer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I played you like a fuckin' fiddle. Game on.

Det er du som har laget alle disse trolledramatrådene som AB, altså?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...