Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

Brukbart, mener jeg, dvs. sånn midt på treet....

cosinus/sinussetninger er ikke så komplisert, men derivasjon er litt mer omfattende....

masse punkt du må gjennom på en oppg. dvs. derivering av uttrykk, sette det så opp på

faktorform, løse annengradslikningen via kvadratrotformel, deretter fortegnsskjema,

så regne ut toppunkt og bunnpunkt på graf, tegne grafen og eventuellt lese av stigning

på kurve.....(om noe av dette virker kjent for deg)

godt å være ferdig..... :)

ja, kjent stoff. Eg hadde det i 1998 (!). Har undervist matematikk i 12 år. Aldri på ungdomsskulen då, men eg har aldri brukt derivasjon etter matematikkeksamen. Aldri, ikkje til noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Tidig. Jeg har Endless Space, men er inne i en veldig spillelysttørke akkurat nå. Kjipt egentlig. De spillene minner meg så jævlig mye om Master of Orion. Et av mine favorittspillserier gjennom tidene (1+2, da).

Jeg var også inne i en super tørke, så fant jeg sins of the solar empire, en "lett" versjon av Orion og endless space, mer basert på epice store 3d slag, så spillte jeg endless space, som er gøy, men dette er så sykt mye mer og bedre, har da spillt 32 timer og ikke blitt ferdig med et spill enda, de 4 første gjorde jeg masse feil og bare ga opp ganske tidlig, det er ekstremt komplisert å få kolonier å blomstre.

Så gjorde jeg et lengre spill som menneske, men da spillte jeg på easy og det var kjedelig da fienden var veldig passive og lagde ikke noen gode skip.

Så jeg gadd ikke lengre.

Mitt 6 spill gikk bra i begynneslen, så kom noen robot insekter og bare knuste med, de pumpa ut så mange ekstremt kraftige skip.

Så det gikk til helvete. Nå spiller jeg spill nr. 7 og gitt meg masse gode bonuser, så det er litt lettere. har nå tatt over jorda fra mennesker, våpen kappløpet er sykt kult, tidlig i spillet er missler det beste, så når du får større skip og mer energi, kommer phaser inn, nå kjører jeg en mix av phasers, photon torpedoer, poloron cannos og quantum torpedoes. Du begynner med bare fighters, so heavy fighters, så frigates, så cruisers, heavy crusier og til slutt titans. du kan bygge skipene så mye du vil, lage akurrat sånn du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt så sinnsykt mye godteri at det ikke går an! Glad jeg ikke skal spise det.. *tenke på vekta*

E det te meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Eneste jeg spiller innimellom nå er egentlig Civ. Jeg burde ha gleda meg til nye SimCity men har ikke giddet kjøpe det engang... *whine*

Det meste jeg har spilt på ei uke, forresten, er vel godt over 100 timer. WoW raiding er mye tøffere enn en vanlig jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noooooope... det er ett til en venninne også til kjæresten :)

Jeg ser hva du planlegger... Du feiter opp alle i omgangskretsen din slik at treninga di skal se bedre ut visuelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Så negativ du er.

negativ? :klo:

neeei.. jeg er faktisk en evig optimist (helt seriøst) men jeg tror nok du bare

misforsto fordi du ikke hørte tonefallet mitt kanskjeem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si om en mann som ikke gir seg etter 4 år? :ler: Jeg har aldri gitt han noe håp. Uansett hva jeg sier, gir han aldri opp. Her om dagen sa jeg at jeg har dynket ansiktet i syre, men det hjalp ikke, han liker meg uansett hvordan jeg ser ut :fnise: Skjønner jo at det er en løgn, men er søtt forde. Jeg er veldig glad i han, men noe stopper meg.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Virker som om en del ofte misforstår meg på samme grunnlag. :plystre:

jeg tipper på at mint 80 prosent av konfliktene som oppstår her på KG skyldes nettopp det..

Husker det var en som skrev at jeg bestandig var så sur, men vet du hva? Sist gang jeg var sur var da bestevenninna mi stjal kjæresten min, og det er 11 år siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Her tok du meg på kornet :ler: .

Jeg får ta på meg shots og singlet og vaske bilen din, så kan du stå og plystre etter meg, viss jeg ikke er for gammel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hva skal man si om en mann som ikke gir seg etter 4 år? :ler: Jeg har aldri gitt han noe avslag. Uansett hva jeg sier, gir han aldri opp. Her om dagen sa jeg at jeg har dynket ansiktet i syre, men det hjalp ikke, han liker meg uansett hvordan jeg ser ut :fnise: Jeg er veldig glad i han, men noe stopper meg.

hopp til køys med han og vær så ooooooverhoooode dååårlig som det nesten ikke er mulig å være :ler:

slikk han oppover armen, bit han på knærne og jokk i utakt!

lag masse lyder som grisene gjør..

og spør hele, absolutt hele tiden "kommer du snart??? kommer du snart?? jaaammeeen herreguuuud da..... KOM DA DIN GJØØØØØØØØØK!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du planlegger... Du feiter opp alle i omgangskretsen din slik at treninga di skal se bedre ut visuelt sett.

:skratte: Ja ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

jeg tipper på at mint 80 prosent av konfliktene som oppstår her på KG skyldes nettopp det..

Husker det var en som skrev at jeg bestandig var så sur, men vet du hva? Sist gang jeg var sur var da bestevenninna mi stjal kjæresten min, og det er 11 år siden :ler:

Du er så sykt sur hele tiden! :jolie:

:fnise:

Hm... Skal jeg sprette den sjokoladeappelsinen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er så sykt sur hele tiden! :jolie:

:fnise:

Hm... Skal jeg sprette den sjokoladeappelsinen mon tro?

ÅÅÅÅÅÅÅ sjokoladeappelsin! NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor hvor hvor??? :danse:

Gamlehjemmet a la Farnesina. Jeg må si jeg liker konseptet.

hva med du da? har ikke du verken barn eller mann? ..eller, mann tolket jeg det nok som at du ikke har nei. Har heller ikke barn eller mann.. men det har ikke så mange av de jeg kjenner heller forøvrig, så det er jo en fordel :)

Nei, det er bare meg så langt. Ikke at det er så ille egentlig, bare det sosiale nettverket som kunne vært litt større og lokalt. Det begynner liksom å minke på single i min aldersgruppe. Men jeg får skjerpe meg og komme meg litt mer ut.

Idag har jeg faktisk sløset med penger og kjøpt meg en genser til hele 230 kr. Men var egentlig ikke noe sjakktrekk å kjøpe noe med sånn nagletrykk på. Kommer vel til å dette av, og redd det kommer til å se litt harry ut. Jaja, kan ikke være fornuftig hver dag.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Skal jeg sprette den sjokoladeappelsinen mon tro?

Ja, men kun hvis du deler med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du silikon, egentlig? Hadde du veldig små bryster eller henger jeg ikke helt med?

Jeg har veldig små bryster, ja. Aldri fylt en A-cup. Vet at det er litt "frowned upon" her, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...