Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Buret skal være stort nok, sies det. Og ja, han får daglig mosjon. Er det fint vær, får han også hoppe fritt på terrassen. Han har masse energi... :ler: Han er snart 3 år, og vi har ikke byttet noe mat/strø/høy. Det er mulig han bare savner å være ute på terrassen. :ler:

Da høres det ut som god, gammeldags våryrhet :fnise:

Jeg er gnagerfan, og har vokst opp med masse dyr rundt meg! Da jeg var rundt åtte, tror jeg det var, hadde bernerbikkja vi hadde fått ni valper og så hadde vi i tillegg en kanin og tre marsvin (og så hadde jeg jo lillebror, da :fnise: ). Det var en herlig sommer, selv om mamma lovet seg selv å aldri gjøre noe lignenden igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Da høres det ut som god, gammeldags våryrhet :fnise:

Jeg er gnagerfan, og har vokst opp med masse dyr rundt meg! Da jeg var rundt åtte, tror jeg det var, hadde bernerbikkja vi hadde fått ni valper og så hadde vi i tillegg en kanin og tre marsvin (og så hadde jeg jo lillebror, da :fnise: ). Det var en herlig sommer, selv om mamma lovet seg selv å aldri gjøre noe lignenden igjen :ler:

Han er som farfaren sin, med andre ord! :ler:

Høres ut som liv og røre der ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det var det absolutt! :fnise:

Men det er noe eget med å ha dyr, altså. Uansett hvor irriterende de kan være til tider. Vi er godt i gang med å se på hva slags hunderase vi skal ha når vi får oss hus med plass til det, og det tar nok ikke mange årene før vesla får sutret seg til et marsvin eller en kanin heller (om ikke mor kommer henne i forkjøpet :sjenert: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Det var det absolutt! :fnise:

Men det er noe eget med å ha dyr, altså. Uansett hvor irriterende de kan være til tider. Vi er godt i gang med å se på hva slags hunderase vi skal ha når vi får oss hus med plass til det, og det tar nok ikke mange årene før vesla får sutret seg til et marsvin eller en kanin heller (om ikke mor kommer henne i forkjøpet :sjenert: ).

Ja, denne kaninen var egentlig ment som en utsettelse/klargjøring for hund. Poden elsker hunder, og vil mest av alt i verden ha en hund. Men blir glad i dem også da, uansett hvor mye de kan irritere.

Nå har han lagt seg ned og sover nesten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Åh beklager Ery! Gratulerer med dagen :D

Takk for støtten, dere :)

Jeg skal ta silikon, endelig! :biggrin:

Ah, perfekt timing med tanke på bryllupet vårt da :fnise:

Lykke til da, går sikkert kjempe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Idag har jeg vært å handlet inn til kake,eggesalat og thaimat. Så har jeg vært å spist på kafe og kjøpt bursdagsgave til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Idag har jeg vært å handlet inn til kake,eggesalat og thaimat. Så har jeg vært å spist på kafe og kjøpt bursdagsgave til meg selv.

Bursdagsgavne man kjøper til seg selv er alltid de beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så snill venninne! Da jeg var på mølla igår, med headsett og helt i min egen verden, så var hun innom og lekte påskehare:) Et stappfullt påskeegg lå på trappa!!

Blir hardt å spare det helt til neste helg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så snill venninne! Da jeg var på mølla igår, med headsett og helt i min egen verden, så var hun innom og lekte påskehare:) Et stappfullt påskeegg lå på trappa!!

Blir hardt å spare det helt til neste helg.........

Du er voksen nå, jente. Kjøp et nytt neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er voksen nå, jente. Kjøp et nytt neste helg!

Må jo gå foran som et godt eksempel.........jentene får ikke sine påskeegg før neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matteprøve i derivasjon og sinus-/cosinussetninger avlagt.....blæ!

Bare en halv dag til med skole i morra, sååååå påskerferie!

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å starte på eksamen da :sukk: tilbringe kvelden på BI... Skal bli godt med ferie selv om det blir eksamensskriving da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal visst få meg et liv etter påske. Ikke verst, jeg ser fram til det. Samtidig som jeg har forberedt meg på å gjøre litt motstand. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre motstanden, men det skal gjøres. Jeg vil, men jeg vil ikke, forvirrende følelse. Det er da snakk om hobby.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Bedre sent enn aldri?

Grattis med dagen Noz!

:klo:

...du gratulerte Ery OG Gunfreak med dagen....

Gunfreak hadde jo bursdag for 2 dager siden.... og grattis med dagen til meg? ... jeg hadde for 19 dager siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg skal visst få meg et liv etter påske. Ikke verst, jeg ser fram til det. Samtidig som jeg har forberedt meg på å gjøre litt motstand. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre motstanden, men det skal gjøres. Jeg vil, men jeg vil ikke, forvirrende følelse. Det er da snakk om hobby.

det blir ikke mere morro enn du lager sjæl vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...