Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Jeg har veldig små bryster, ja. Aldri fylt en A-cup. Vet at det er litt "frowned upon" her, men men :)

Det skulle gått an å fordele kropp! Jeg kunne glatt donert bort en cupstørrelse eller to for å kunne kjøpe skjorter og jakker som sitter pent i midja OG kan lukkes igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å spise hele alene uansett, så det er bare å forsyne seg :nigo:

8172495604_141e3cc87d_z.jpg

Men ligg unna kjernen! :pisk:

I love you!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å spise hele alene uansett, så det er bare å forsyne seg :nigo:

Spiser ikke du for to da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopp til køys med han og vær så ooooooverhoooode dååårlig som det nesten ikke er mulig å være :ler:

slikk han oppover armen, bit han på knærne og jokk i utakt!

lag masse lyder som grisene gjør..

og spør hele, absolutt hele tiden "kommer du snart??? kommer du snart?? jaaammeeen herreguuuud da..... KOM DA DIN GJØØØØØØØØØK!!!!"

:skratte: Nei, stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig små bryster, ja. Aldri fylt en A-cup. Vet at det er litt "frowned upon" her, men men :)

Nei altså jeg dømmer ikke jeg. Jeg bare lurte. Nå har jeg fortsatt veldig lite peiling på hvordan de forskjellige størrelsene egentlig ser ut, men jeg regner med at A er der man starter så... Håper det gikk bra!

(Pupper er gøy altså, det er ikke det, men jeg bryr meg ikke veldig mye om hvor stor de er og sånt. Så siden jeg ikke bruker BH selv (enda) har jeg aldri giddet sette meg inn i størrelser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle gått an å fordele kropp! Jeg kunne glatt donert bort en cupstørrelse eller to for å kunne kjøpe skjorter og jakker som sitter pent i midja OG kan lukkes igjen :fnise:

Helt enig hadde vært kjekt. Jeg er str. E og kunne fint gitt bort litt. Og ja, er så irriterende å finne ting som sitter godt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si om en mann som ikke gir seg etter 4 år? :ler: Jeg har aldri gitt han noe avslag.

Han er jo tydeligvis glad i deg da. Hva med å prøve om du allikevel ikke har noe bedre å gjøre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Spiser ikke du for to da? :lur:

Jo, i teorien. Men vesla ligger og koser seg på magesekken min, så det er ikke plass til mer enn barneporsjoner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Helt enig hadde vært kjekt. Jeg er str. E og kunne fint gitt bort litt. Og ja, er så irriterende å finne ting som sitter godt. :laugh:

Eller 75G... FØR ammestart. Guri, jeg tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut noen dager etter termin! Pamela kan vel ta seg en bolle :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Da er jeg post-op! Ganske sår og trøtt, men ellers i fin form :)

Hva gjør dere i kveld?

Vil de være klare til bryllupsnatta våres da?

Forresten de kuene er de svarte og hvite eller brune og hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller 75G... FØR ammestart. Guri, jeg tør ikke tenke på hvordan jeg ser ut noen dager etter termin! Pamela kan vel ta seg en bolle :daane:

Pfft, Pamela er bare en amatør. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg får ta på meg shots og singlet og vaske bilen din, så kan du stå og plystre etter meg, viss jeg ikke er for gammel da?

Neida, du er i akkurat passe alder ;). Hvem vet, kanskje jeg ikke nøyer meg med bare å plystre :lur: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle gått an å fordele kropp! Jeg kunne glatt donert bort en cupstørrelse eller to for å kunne kjøpe skjorter og jakker som sitter pent i midja OG kan lukkes igjen :fnise:

Ja det skulle det, jeg tror verden hadde blitt et bedre sted da :) og så kunne jeg hatt krøller i håret...

Endret av Marsupilami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså jeg dømmer ikke jeg. Jeg bare lurte. Nå har jeg fortsatt veldig lite peiling på hvordan de forskjellige størrelsene egentlig ser ut, men jeg regner med at A er der man starter så... Håper det gikk bra!

(Pupper er gøy altså, det er ikke det, men jeg bryr meg ikke veldig mye om hvor stor de er og sånt. Så siden jeg ikke bruker BH selv (enda) har jeg aldri giddet sette meg inn i størrelser).

Det gikk veldig bra, ja :) tror jeg ender opp med en C-cup nå, som vil passe meg mye bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da er jeg post-op! Ganske sår og trøtt, men ellers i fin form :)

Hva gjør dere i kveld?

ja, det sitter vel en del sterke smertestillende igjen, men jeg håper du

har smertestillende klart til i morgen? :)

Nei, det er bare meg så langt. Ikke at det er så ille egentlig, bare det sosiale nettverket som kunne vært litt større og lokalt. Det begynner liksom å minke på single i min aldersgruppe. Men jeg får skjerpe meg og komme meg litt mer ut.

bor du i oslo eller omegn?

bli med på KG-treff! :hoppe:

Det er kjempetrivelig skal jeg love deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil de være klare til bryllupsnatta våres da?

Forresten de kuene er de svarte og hvite eller brune og hvite.

Det er NRF-kyr, så du kan velge om du vil ha sorte eller brune :)

Tja, tror da det, så lenge det ikke er nå til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det er NRF-kyr, så du kan velge om du vil ha sorte eller brune :)

Tja, tror da det, så lenge det ikke er nå til helga?

Nei vi sikter vel etter sommer bryllup? Vil du møtes først, eller skal vi bare ta det på sparket på bryllusdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det viktigste er jo at du blir fornøyd! En C vil jo sannsynlgvis fortsatt være innenfor der det ser naturlig ut. Jeg får problemer med at folk skal ha silikon når det er snakk om en halvkilo i hver pupp på bittesmå jenter. Men det er min mening, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det sitter vel en del sterke smertestillende igjen, men jeg håper du

har smertestillende klart til i morgen?

Jeg har voltaren og Paralgin forte, noen som vil kjøpe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...