Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare la det gå som det går?

Jeg er ikke noen ekspert på dette området, men om du liker fyren så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg vil ha kjærlighetsråd jeg. MELD DERE

Jeg har mange års erfaring som hobbypsykolog. Bare for å nevne det. :fnise:

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen ekspert på dette området, men om du liker fyren så hvorfor ikke?

Jeg vet ikke. Så tidlig etter sist brudd? Jeg er ei pingle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange års erfaring som hobbypsykolog. Bare for å nevne det. :fnise:

Bare nevner det diskret ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er dust som ignorerer meg og sånt.

Er så sjelden innom diskusjon, har du sendt PM der som jeg har glemt å svart på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Så tidlig etter sist brudd? Jeg er ei pingle

Er du redd for at han blir en slags rebound? Hvis du er redd for det så er det jo kjipt om han er forelska, men hvis du ikke driver med sånt så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sjelden innom diskusjon, har du sendt PM der som jeg har glemt å svart på?

Savner bare litt initiativ jeg. Føler meg oversett, tilsidesatt, lite interessant og det tar på selvfølelsen, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du redd for at han blir en slags rebound? Hvis du er redd for det så er det jo kjipt om han er forelska, men hvis du ikke driver med sånt så hvorfor ikke?

Nei, jeg vet at han ikke er en rebound. jeg er oppriktig glad i han. Har friendzona han lenge (er ikke rånern) har bare snakket om alt annet enn oss to.

Men er redd jeg driter meg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner bare litt initiativ jeg. Føler meg oversett, tilsidesatt, lite interessant og det tar på selvfølelsen, liksom.

Skal huske på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! Takk Strange doll. (Må si at jeg elsker avataren din btw!)

Jeg og en fyr holder på nå (for et fjortisord, finnes det et bedre ord???)

Og jeg vet ikke hvor jeg har han. Hvordan finner jeg det? Jeg vet med 99% sikkerhet at han er forelska i meg liksom. Men jeg ble singel for noen måneder siden (og jeg er glad det er slutt og helt over eksen) men er jeg for tidlig ute?

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare la det gå som det går?

Jeg tror ikke det finnes et bedre ord nei faktisk :klo: har ikke tenkt over det før :ler:

Hvor lenge har dere holdt på?

Om du er over eksen din så synes jeg ikke det er for tidlig. Er man ferdig med en person så er man det tenker jeg, og synes ikke man skal la vær å bli sammen med noen andre fordi det ikke er lenge siden bruddet. Det er jo forskjell på en dag og noen måneder. Når det har gått noen måneder så har man hatt tid til å faktisk finne ut om man er over personen og om man er det er det så er det jo bare til å "finne en ny" (hørtes litt slemt ut men:P ) :) Og om du er forelsket i han så go for it! :D

Hm om du ikke vet hvor du har han kan du jo enten vente å se hva som skjer, eller du kan rett og slett spør han :) Og om du vet han er forelsket i deg så blir nok svaret bra :D

(Huff jeg er ikke flink til dette her altså :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet at han ikke er en rebound. jeg er oppriktig glad i han. Har friendzona han lenge (er ikke rånern) har bare snakket om alt annet enn oss to.

Men er redd jeg driter meg ut

Ser at det er skummelt. Jeg tror kanskje jeg bare hadde tatt sjansen å tatt det opp. :) Da slipper man å undre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg vet at han ikke er en rebound. jeg er oppriktig glad i han. Har friendzona han lenge (er ikke rånern) har bare snakket om alt annet enn oss to.

Men er redd jeg driter meg ut

Nå vet ikke jeg om jeg deler for mye info (si fra så skal jeg slette) eller noe, men var ikke du egentlig over eksen din lenge før du slo opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde på = På diiiiler'n.

Et annet ord, men kanskje ikke bedre :ler:

Det høres fryktelig harry ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det finnes et bedre ord nei faktisk :klo: har ikke tenkt over det før :ler:

Hvor lenge har dere holdt på?

Om du er over eksen din så synes jeg ikke det er for tidlig. Er man ferdig med en person så er man det tenker jeg, og synes ikke man skal la vær å bli sammen med noen andre fordi det ikke er lenge siden bruddet. Det er jo forskjell på en dag og noen måneder. Når det har gått noen måneder så har man hatt tid til å faktisk finne ut om man er over personen og om man er det er det så er det jo bare til å "finne en ny" (hørtes litt slemt ut men:P ) :) Og om du er forelsket i han så go for it! :D

Hm om du ikke vet hvor du har han kan du jo enten vente å se hva som skjer, eller du kan rett og slett spør han :) Og om du vet han er forelsket i deg så blir nok svaret bra :D

(Huff jeg er ikke flink til dette her altså :ler: )

Ja jeg er helt over han. Men jeg er så usikker. jeg har liksom bare en erfaring med gutter og det var eksen.

Vi har vel holdt på.. Eh.. Jeg vet ikke egentlig. Noen uker, men plutselig har jeg blitt helt "avhengig".

Det er sånn jeg tar meg selv i å tenke veldig ofte på han. Unormalt ofte liksom, hahahaha....

Ser at det er skummelt. Jeg tror kanskje jeg bare hadde tatt sjansen å tatt det opp. :) Da slipper man å undre :)

Ta det opp? Hahaha, jeg er såå pyse på sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Så tidlig etter sist brudd? Jeg er ei pingle

Synes du skal hoppe i det jeg Nyyx!! Hva om dette er Drømmemannen med stor D, også går du glipp av han pga du er redd det har gått for kort tid siden det ble slutt mellom deg og eksen!!

Var faktisk i nesten samme situasjon selv, ble alene, og bestemte meg for "aldri mere mannfolk", "bli lesbisk", evt "gå i kloster".. Også vips så møtte jeg Drømmemannen! Var så innmari usikker, men turde å satse. Og nå er vi lykkelig gift, har barn, rar bikkje, teit katt og en hamster ved navn Doffen:D Har ikke angret et sekund på at jeg tok sjansen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...