Gå til innhold

Muselukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aha, så når du slikker slikker du KUN på klitoris`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke,jeg vel. Har ikke smakt penis. Men det er heller ingen smak av klitoris f. eks.

Så du utfører oralsex ved å stikke tungespissen borti klitoris og kun det?

Skrevet

Jeg setter pris på sex som er impulsiv og fordi man elsker hverandre. Mitt underliv er rent, velsmakende og velduftende, også noen timer etter vask.

Dog har jeg forstått på en del menn at kvinners underlivshygiene varierer veldig, og det samme gjør smak og renhet.

Helt enig, sex skal være impulsivt! Sex klokka ti hver kveld i senga blir fort gammelt og kjedelig... Og det gjør da ikke noe om fitta ikke er klinisk ren heller, så lenge ikke du lukter den før du ser dama hehe...

• Liker 1
Skrevet

Så du utfører oralsex ved å stikke tungespissen borti klitoris og kun det?

Jeg har allerede sagt at jeg ikke synes saftene smaker noe på ei ren jente. Nå var jeg over på hud igjen.

Skrevet

Aha, så når du slikker slikker du KUN på klitoris`?

Neida.

Skrevet

Jeg har allerede sagt at jeg ikke synes saftene smaker noe på ei ren jente. Nå var jeg over på hud igjen.

Det er spennende å debattere med deg, for du endrer premissene for diskusjonen for hvert eneste innlegg.

Men jeg prøver meg på å bli ferdig - jeg mener vi kan slå fast at hud på ulike plasser på kroppen føles ulikt å ta på og at safter smaker. At du personlig ikke kjenner smaken av helt rent kjønn så godt - eller ikke kjenner smaken før den har blitt sterk - er jo en ærlig sak, men jeg tror faktisk at de fleste menn du kan komme på å spørre her inne vil være enige i at kjønn smaker - alltid.

• Liker 2
Skrevet

Det er spennende å debattere med deg, for du endrer premissene for diskusjonen for hvert eneste innlegg.

Men jeg prøver meg på å bli ferdig - jeg mener vi kan slå fast at hud på ulike plasser på kroppen føles ulikt å ta på og at safter smaker. At du personlig ikke kjenner smaken av helt rent kjønn så godt - eller ikke kjenner smaken før den har blitt sterk - er jo en ærlig sak, men jeg tror faktisk at de fleste menn du kan komme på å spørre her inne vil være enige i at kjønn smaker - alltid.

Jeg på min side fatter ikke hvorfor du gidder å diskutere noe så subjektivt i det hele tatt.

Men ok. Vann smaker jo vann, selv om det er smakløst. Forstår du hva jeg mener med det?

Skrevet

Helt enig, sex skal være impulsivt! Sex klokka ti hver kveld i senga blir fort gammelt og kjedelig... Og det gjør da ikke noe om fitta ikke er klinisk ren heller, så lenge ikke du lukter den før du ser dama hehe...

Og spørsmålet mitt, er hvor ofte har du faktisk opplevd det? Folk som Tidus og andre som påstår at fitte skal smake ikke noe bygger opp rundt usikkerheten til kvinner når det gjelder oralsex. Man tar vekk gleden, selvsikkerheten og det komfortable rundt å la mannen gå ned på en. Det er synd og latterlig å la kvinner leve i den tro at kjønn skal smake rent vann, at det er masse urinrester og utflod som ligger og venter på tunga til en mann, munnsex er digg!

• Liker 3
Skrevet

Og spørsmålet mitt, er hvor ofte har du faktisk opplevd det? Folk som Tidus og andre som påstår at fitte skal smake ikke noe bygger opp rundt usikkerheten til kvinner når det gjelder oralsex. Man tar vekk gleden, selvsikkerheten og det komfortable rundt å la mannen gå ned på en. Det er synd og latterlig å la kvinner leve i den tro at kjønn skal smake rent vann, at det er masse urinrester og utflod som ligger og venter på tunga til en mann, munnsex er digg!

"Folk som Tidus".... Herregud... Hvor kom det fra?

Til opplysning opplever jeg ikke en gang 1 av 10 kvinner som urene.. :)

Skrevet

ord.... ;)

Skrevet

"Folk som Tidus".... Herregud... Hvor kom det fra?

Til opplysning opplever jeg ikke en gang 1 av 10 kvinner som urene.. :)

Ok, men hvorfor sier du da at kjønn skal smake ikke noe, at det er urinrester i underlivet til kvinner, og med mindre man vasker seg først, så skal ikke du slikke i deg ekle ting. Hva tror du slike utsagn gjør med usikre kvinner? Vil du tilbake hit?

http://cache.jezebel.com/assets/images/39/2009/10/0_3231f_444ffc5d_XL.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ok, men hvorfor sier du da at kjønn skal smake ikke noe, at det er urinrester i underlivet til kvinner, og med mindre man vasker seg først, så skal ikke du slikke i deg ekle ting. Hva tror du slike utsagn gjør med usikre kvinner? Vil du tilbake hit?

http://cache.jezebel...444ffc5d_XL.jpg

Jeg har jo hatt et par dårlige erfaringer selvsagt.

Ville du sugd en uvaska kuk? Har hørt nok av historier fra kvinnfolk som har nærmest brekt seg av stank og smak fra diverse peniser.

Men jeg opplever altså stort sett veldig god renslighet blant jenter :)

Skrevet

Peniser som er vasket om morgenen, smaker godt om kvelden og til og med neste morgen. Vanlig renslighet gjør ingen uren.

• Liker 1
Skrevet

Peniser som er vasket om morgenen, smaker godt om kvelden og til og med neste morgen. Vanlig renslighet gjør ingen uren.

Hvorfor vasker man hendene etter man har vært på do da?

Skrevet

Så du mener man skal vaske penis hver gang man går på toalettet, med såpe da? Velkommen soppinfeksjon!

Nei, skaff deg og damene du ønsker munnsex med litt lut, og be henne vaginalskylle med det før du går ned på henne. Da blir det nok best for dere begge!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er forskjell på kvinner både kroppslig og ikke minst når det gjelder hygiene. Min erfaring er uansett at alle fitter smaker noe, men svært få smaker vondt. Kvinner med et normalt forhold til såpe og vann har ingenting å frykte!!

Og ja, munnsex er skikkelig digg, både å gi og å motta!!

Endret av Hapa
  • Liker 2
Skrevet

Jeg på min side fatter ikke hvorfor du gidder å diskutere noe så subjektivt i det hele tatt.

Men ok. Vann smaker jo vann, selv om det er smakløst. Forstår du hva jeg mener med det?

Det er da ikke subjektivt å hevde at kjønn smaker kjønn. Finn meg en annen enn deg her inne som mener det.

Obelix - jeg så deg her i sted - hva smaker et kvinnekjønn?

Skrevet

Så du mener man skal vaske penis hver gang man går på toalettet, med såpe da? Velkommen soppinfeksjon!

Nei, skaff deg og damene du ønsker munnsex med litt lut, og be henne vaginalskylle med det før du går ned på henne. Da blir det nok best for dere begge!

Svar på spørsmålet istedet for å angripe?

Skrevet

Det er forskjell på kvinner både kroppslig og ikke minst når det gjelder hygiene. Min erfaring er uansett at alle fitter smaker noe, men de fleste smaker ikke vondt. Kvinner med et normalt forhold til såpe og vann har ingenting å frykte!!

Og ja, munnsex er skikkelig digg, både å gi og å motta!!

Du vet at man ikke skal bruke vanlig såpe i underlivet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...