Gå til innhold

Muselukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

OMG! Hvordan havnet jeg i denne tråden?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smaker munnen hans, det smaker noe, det smaker godt og opphissende. Det smaker noe.

Hah, for en poet! ^^

Skrevet

:hakeslepp: Andre mennesker enn deg selv smaker jo - mener du at et kyss ikke har smak heller?????

Spørs hva de har spist/drukket/røyka..

Skrevet

Spørs hva de har spist/drukket/røyka..

Det smaker jo mer enn det... men om du ikke syns det smaker av et kyss heller så begynner jeg å forstå hvordan du mener det ikke smaker noe av ei mus :nigo:

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Du lurte på hvordan vi mener du lukter?

• Liker 1
Skrevet

:skratte::skratte::skratte:

Skrevet

Det smaker jo mer enn det... men om du ikke syns det smaker av et kyss heller så begynner jeg å forstå hvordan du mener det ikke smaker noe av ei mus :nigo:

Tja. Det er ikke noe galt med smaksløkene mine, hvis det er det du inisuerer?

Gjest Summers
Skrevet

Heller omvendt, de er på hellstrøm sitt nivå, for han er alt som ikke har michelinstjerner smaksløst.

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

Du lurte på hvordan vi mener du lukter?

Ja, lukter, smaker og ikke minst: hva som er korrekt å kalle kvinnelige kjønnsorganer! :ler:

Skrevet

Islandsk reketråler.

Har du drevve å herja med islendingene nu igjen?

Skrevet

Jeg insinuerer ikke i det hele tatt. Jeg konstaterer at du ikke kjenner smak av det ene og dermed antagelig ikke kjenner smaken av det andre heller. Det var å finne en forklaring.

Skrevet

Jeg insinuerer ikke i det hele tatt. Jeg konstaterer at du ikke kjenner smak av det ene og dermed antagelig ikke kjenner smaken av det andre heller. Det var å finne en forklaring.

Jeg kjenner jo om det smaker vondt (aka uvasket), svett (salt). Men nei, når det er rent og pent smaker det ingenting.

Skrevet

Jeg kjenner jo om det smaker vondt (aka uvasket), svett (salt). Men nei, når det er rent og pent smaker det ingenting.

Sterk smak er lettere å kjenne. Rent og pent smaker kjønn og ikke noe mer enn det.

• Liker 1
Skrevet

Sterk smak er lettere å kjenne. Rent og pent smaker kjønn og ikke noe mer enn det.

Tror du at du i en blindtest, ved å slikke, ville klart å skille ut en penis fra andre kroppsdeler, om du ikke fikk kjenne formen? Det tviler jeg sterkt på.

Skrevet (endret)

Tror du at du i en blindtest, ved å slikke, ville klart å skille ut en penis fra andre kroppsdeler, om du ikke fikk kjenne formen? Det tviler jeg sterkt på.

Ja det tror jeg. Huden på penishodet føles helt annerledes enn huden på kinnet, låret eller albuene - og om penisen var opphisset så ville jeg definitivt kjenne der - da kommer det gjerne litt sekret ut og det smaker altså kjønn. Kommer ikke sånt ut av håndleddet :nigo:

Endret av Suzy
  • Liker 1
Skrevet

Ja det tror jeg. Huden på penishodet føles helt annerledes enn huden på kinnet, låret eller albuene - og om penisen var opphisset så ville jeg definitivt kjenne der - da kommer det gjerne litt sekret ut og det smaker altså kjønn. Kommer ikke sånt ut av håndleddet :nigo:

kun smaken jeg tenker på nå. ikke på penishodet da, men siden av skaftet.

Skrevet

kun smaken jeg tenker på nå. ikke på penishodet da, men siden av skaftet.

Og smaken på siden av et penisskaft mener du er sammenlignbart med smaken på ei mus? Hvor på musa da? Toppen av venusberget? :roll:

Nå begynner du å bli teit.

• Liker 3
Skrevet

Aner ikke,jeg vel. Har ikke smakt penis. Men det er heller ingen smak av klitoris f. eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...