AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #61 Skrevet 5. november 2012 Fitte skal for øvrig lukte rakfisk. Rakfisk = fisk som har ligget til å råtne. Fitte skal altså lukte råtten fisk? Anonym poster: 562b30ed5c61200424c68c23683065fe
Tidus Skrevet 5. november 2012 #62 Skrevet 5. november 2012 Rakfisk = fisk som har ligget til å råtne. Fitte skal altså lukte råtten fisk? Anonym poster: 562b30ed5c61200424c68c23683065fe ................................ 1
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #63 Skrevet 6. november 2012 Det her har jeg, norah og cunten diskutert over en chilidrink/pils/pepsi. Neste gang må du komme og være på laget mitt Jaha? Hvilket lag er det da? (Og spør tidligere neste gang, så er jeg med )
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #64 Skrevet 6. november 2012 Da er du en av særdeles få! Daggammel fitte pleier å lukte drit! Anonym poster: 79738e08d6551b21d2f7909245403657 Dersom det faktisk lukter dritt av underlivet til en kvinne, så tørker hun seg nok bakfra og framover, og overfører avføring til skjedeåpningen. Dette kan føre til infeksjoner så som sopp osv, og er ikke bra. 1
Tidus Skrevet 6. november 2012 #65 Skrevet 6. november 2012 Dersom det faktisk lukter dritt av underlivet til en kvinne, så tørker hun seg nok bakfra og framover, og overfører avføring til skjedeåpningen. Dette kan føre til infeksjoner så som sopp osv, og er ikke bra. Med mindre du ikke har vært på do i løpet av en hel dag, så vil det jo fort lukte urin i alle fall.. 1
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #66 Skrevet 6. november 2012 Med mindre du ikke har vært på do i løpet av en hel dag, så vil det jo fort lukte urin i alle fall.. Ikke meg bekjent. Man tørker seg når man har vært på toalettet., 4
Tidus Skrevet 6. november 2012 #67 Skrevet 6. november 2012 Ikke meg bekjent. Man tørker seg når man har vært på toalettet., Du påstår at du klarer å tørke bort all urinen med papir? Det tviler jeg på. Personlig skyller jeg alltid pikken etter jeg har vært på do om jeg tror at jeg skal motta oralsex. Er kanskje lettere for oss med utovertiss dette, men..
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #68 Skrevet 6. november 2012 Ja, herregud. Men dette forklarer gjerne hvorfor menn får bremsespor i trusene, og kvinner ikke får? Vi kan tørke oss. Jeg vasker underlivet grundig om morgenen, og merker jeg at det er ubalanse i underlivet bruker jeg vaginalskyll, I det store og det hele er jeg aldri plaget av ulukt eller utflod. 1
Tidus Skrevet 6. november 2012 #69 Skrevet 6. november 2012 Ja, herregud. Men dette forklarer gjerne hvorfor menn får bremsespor i trusene, og kvinner ikke får? Vi kan tørke oss. Jeg vasker underlivet grundig om morgenen, og merker jeg at det er ubalanse i underlivet bruker jeg vaginalskyll, I det store og det hele er jeg aldri plaget av ulukt eller utflod. Hvor i all verden har du bremsesporteorien din fra? Skulle likt å se den undersøkelsen... Jeg har i alle fall ikke det i mine boksere.. Det er selvsagt fysisk umulig å få bort all urinen med tørt papir. Det sier jo seg selv.
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #70 Skrevet 6. november 2012 Bremsespor teorien er basert på inngående studier i treningsgarderober av undertegnede. Jeg går iallefall ikke rundt med fuktige truser fordi jeg ikke klarer å tørke meg. 4
Tidus Skrevet 6. november 2012 #71 Skrevet 6. november 2012 Bremsespor teorien er basert på inngående studier i treningsgarderober av undertegnede. Jeg går iallefall ikke rundt med fuktige truser fordi jeg ikke klarer å tørke meg. Altså bare tull og fordommer uten grunnlag. Du kan si hva du vil. Vasker du deg ikke først, får du ikke meg til å slikke opp siste, inntørkede rest i alle fall.. Og nei, du trenger ikke å si: "Slapp av, meg får du aldri slikke uansett" eller liknende. Jeg mente selvsagt generelt.
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #72 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg setter pris på sex som er impulsiv og fordi man elsker hverandre. Mitt underliv er rent, velsmakende og velduftende, også noen timer etter vask. Dog har jeg forstått på en del menn at kvinners underlivshygiene varierer veldig, og det samme gjør smak og renhet. Endret 6. november 2012 av KateW 2
Tidus Skrevet 6. november 2012 #73 Skrevet 6. november 2012 Jeg setter pris på sex som er impulsiv og fordi man elsker hverandre. Mitt underliv er rent, velsmakende og velduftende, også noen timer etter vask. Dog har jeg forstått på en del menn at kvinners underlivshygiene varierer veldig, og det samme gjør smak og renhet. Det samme gjelder helt sikkert andre veien også Men hva er velsmakende? Jeg ser helst at det ikke smaker noe som helst, med mindre jeg tilsetter noe søtt selv ^^
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #74 Skrevet 6. november 2012 Velsmakende? Den smaker frisk fitte, rett og slett. Men for the record, jeg går ikke rundt og ikke vasker meg på trass. Skal jeg treffe partner, så dusjer jeg før vi treffer hverandre, selvsagt. Men dersom han har lyst til å slikke meg om morgenen før dusj, eller når jeg kommer hjem fra jobb, eller lignende, så liker jeg å være trygg på at det smaker og lukter friskt. Men helt seriøst, sånn vaginal-skyll gjør underverker, da får du gjenopprettet balansen i underlivet og unngår mye utflod osv.
Tidus Skrevet 6. november 2012 #75 Skrevet 6. november 2012 Velsmakende? Den smaker frisk fitte, rett og slett. Men for the record, jeg går ikke rundt og ikke vasker meg på trass. Skal jeg treffe partner, så dusjer jeg før vi treffer hverandre, selvsagt. Men dersom han har lyst til å slikke meg om morgenen før dusj, eller når jeg kommer hjem fra jobb, eller lignende, så liker jeg å være trygg på at det smaker og lukter friskt. Men helt seriøst, sånn vaginal-skyll gjør underverker, da får du gjenopprettet balansen i underlivet og unngår mye utflod osv. Så du har smakt en del fitte med andre ord? Frisk fitte for meg er smakløst. Ikke som duggvåte epler..
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #76 Skrevet 6. november 2012 Jeg har smakt nok til å vite hva som smaker godt Men mulig vi har ulikt syn på hva smakløst er... Altså en penis smaker penis, en kvinne smaker kvinne, ingen av dem er smakløse, men det smaker godt! 1
Tidus Skrevet 6. november 2012 #77 Skrevet 6. november 2012 Jeg har smakt nok til å vite hva som smaker godt Men mulig vi har ulikt syn på hva smakløst er... Altså en penis smaker penis, en kvinne smaker kvinne, ingen av dem er smakløse, men det smaker godt! Det er nok ikke bare mulig vi har ulikt syn på smakløshet. Vi må jo ha det, eller så har du faktisk aldri slikket ei helt ren fitte. For meg er ei ren fitte like smakfult som å slikke meg selv på håndleddet (helt rent). Men ikke misforstå. Jeg elsker det! Det er sånn det skal være.
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #78 Skrevet 6. november 2012 Dersom jeg hadde sugd en penis og den smakte helt likt som min egen hud, hadde jeg blitt skikkelig skuffa! 3
Tidus Skrevet 6. november 2012 #79 Skrevet 6. november 2012 Dersom jeg hadde sugd en penis og den smakte helt likt som min egen hud, hadde jeg blitt skikkelig skuffa! Huden på penis er oppbygd akkurat likt som huden på resten av kroppen. Hvorfor skulle den smake annerledes? Om det ikke var for diverse utfloder, da?
Gjest KateW Skrevet 6. november 2012 #80 Skrevet 6. november 2012 Den er HANS, ikke min. Min hud smaker meg, hans hud smaker seg. I tillegg smaker det mann. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå