Gå til innhold

Muselukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde en fin betydning, men det har ikke det nå lenger. Samme som det før var greit å si hottentott og svarting, det er ikke det nå lenger. Fitte er det styggeste bannordet i norsk språk og det er en uting å kalle kvinnens kjønnsorgan for det samme.

Anonym poster: 970395791db37baa8779cedf603c872b

En sjeldent innsiktsløst og ubegavet sammenlikning. "Hottentott" og "svarting" er to ord som alltid har vært negative, men som i nyere tid har blitt ukorrekt å bruke i tillegg, p.g.a. en mer opplyst allmenhet. Ordet har aldri endret seg - det har bare blitt mindre og mindre brukt. "Fitte" har vært positivt i hundre, kanskje tusen+ år. At en tosk som deg insisterer på å opprettholde en uintelligent og barnslig negativ tolkning av ordet endrer ikke på det. Snørrunger bør nektes å uttale seg i et forum for voksenaktivitet. Spesiellt anonyme drittunger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høna til kjæresten min lukter digg. jeg bruker å smøre den inn med sjokolade og så slikke det av igjen. begge liker det.

Anonym poster: 40c8d8dd6985b6cee6dc3929856becb7

• Liker 2
Skrevet

Islandsk reketråler.

Ja, all erfaring og hva jeg har hørt forteller i alle fall meg at det smaker som reer/skalldyr/surt/syrlig...ikke så godt egentlig.

Anonym poster: b3f77936e465cd3b0fba000bf48dcf26

Skrevet

En sjeldent innsiktsløst og ubegavet sammenlikning. "Hottentott" og "svarting" er to ord som alltid har vært negative, men som i nyere tid har blitt ukorrekt å bruke i tillegg, p.g.a. en mer opplyst allmenhet. Ordet har aldri endret seg - det har bare blitt mindre og mindre brukt. "Fitte" har vært positivt i hundre, kanskje tusen+ år. At en tosk som deg insisterer på å opprettholde en uintelligent og barnslig negativ tolkning av ordet endrer ikke på det. Snørrunger bør nektes å uttale seg i et forum for voksenaktivitet. Spesiellt anonyme drittunger.

Lavmål

Anonym poster: 48612777bffd9332fea26ae1aa3b0d90

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri skjønt det engelske kalle navnet beaver, ja greit nok bevere er søte, men de er også veldig veldig store, faktisk nest største gnageren som finnes, opp til 45kg, Er det virklig noe man vil asosiere med vaginan sin?

Nå er det vel hele underlivet som har det kallenavnet, og ikke bare vagina?

Anonym poster: 14e1036a499f352fdd691570f79d52fa

• Liker 1
Skrevet

Fitte smaker godt. Sånn er det bare. Vi smaker forskjellig, Det handler om kosthold, hormoner, syklus og underlivsrengjøring.

Jeg kan vaske meg om morgenen, og fortsatt smake og lukte godt om kvelden.

Dersom man skal til med intimservietter hver gang man ønsker å være intim, blir det ikke mye spontanitet i sex-livet, tenker jeg....

• Liker 4
Gjest Gunfreak
Skrevet

Nå er det vel hele underlivet som har det kallenavnet, og ikke bare vagina?

Anonym poster: 14e1036a499f352fdd691570f79d52fa

FAEN det er farlig med nett på mobilen, jeg satt på trikken og så dette svaret så jeg gikk på wikipedia for å sjekke de sa at beaver kan enten betyr kjønnshåret eller vulvan, siden jeg ikke husket forskjell på vagina og vulva, gikk på på wiki linken som het vulva, jeg glemte helt at wiki har VELDIG detaljerte bilder, så når jeg klikka på den linken fikk jeg opp et stort bilde på mobilen av kvinnelige godsaker, det jeg var ganske rask til å klikke tilbake for å det slik :rodme: Var til og med en dame vedsiden av meg på trikken, men jeg tror vinkelen var slik at hun ikke fikk sett på mobilen. :laugh:

• Liker 7
Skrevet

Jeg vil at dåsa skal smake som sjokoladeis og ikke lukte noe og jeg vil at dåsa skal være trang!

Anonym poster: 366fe8b05663e70a127825452bb67bc1

• Liker 1
Skrevet

Mus, fitte, eller bare underliv, la folk kalle det hva det vil!

Men at man kaller et barns underliv for mus, DET blir for drøyt!

Aldri smakt på musa mi, og lukter ikke noe særlig heller på det. Men kjæresten sier det både smaker og lukter digg:)

• Liker 1
Skrevet

Fitte smaker godt. Sånn er det bare. Vi smaker forskjellig, Det handler om kosthold, hormoner, syklus og underlivsrengjøring.

Dersom man skal til med intimservietter hver gang man ønsker å være intim, blir det ikke mye spontanitet i sex-livet, tenker jeg....

Det her har jeg, norah og cunten diskutert over en chilidrink/pils/pepsi. Neste gang må du komme og være på laget mitt :laugh:

Skrevet

Jeg har hatt stor suksess med å kalle det "fitthullet", "dåsefaen", "bollehullet", "avfallsstasjonen", "tissehullet", "fiskemunn", "laksegeipen", og "rekerumpa"! Bare i senga riktignok!

Anonym poster: 79738e08d6551b21d2f7909245403657

Gjest badeand1
Skrevet
  • Jeg har ikke en fitte, jeg har en mus eller et underliv. De som velger og kalle sitt eget kjønnsorgan for noe så nedverdigende og stygt skjellsord som en fitte er det synd på. Det forteller mye om selvbildet til disse kvinnene...

Anonym poster: 36b4d45a85427a75be48b4e896a309a7

Og der kom det!!! Dette er det dummeste jeg noengang har lest på KG.

• Liker 3
Skrevet

Da er du en av særdeles få! Daggammel fitte pleier å lukte drit!

Anonym poster: 79738e08d6551b21d2f7909245403657

Skrevet

Mus skal smake rent, lett metallisk.

Bare hvis hun har mensen... :sjokkert:

Anonym poster: 562b30ed5c61200424c68c23683065fe

• Liker 3
Skrevet

Men hvordan smaker og lukter en frisk fitte ? Det var vel det som var utganspunktet her ?

Anonym poster: f8ec1309430950c6b3cbf472bb187b05

• Liker 1
Skrevet

Å kalle ett kjønnsorgan for mus, syns jeg er utrolig ekkelt.

En mus er jo ett hårete dyr!

Anonym poster: 96af983650df6df09b471072897f8f9f

Gjest Gunfreak
Skrevet

Å kalle ett kjønnsorgan for mus, syns jeg er utrolig ekkelt.

En mus er jo ett hårete dyr!

Anonym poster: 96af983650df6df09b471072897f8f9f

Mennesker er også hårete dyr

• Liker 2
Skrevet

Mennesker er også hårete dyr

Joda. Men blant alle de rare betegnelsene fitta har her på kg (og det er ikke få!) har jeg ennå ikke hørt noen kalle den mennesket.. ;)

Anonym poster: 3aa28a0cc241ff5968317361deaaf449

Skrevet

Fitte er hvertfall bedre enn mus.

Og det smaker vel fra nøytralt til litt salt, med en halvtykk kosistens. Vil jeg tro.

• Liker 2
Skrevet

Hvis ei jente sa noe sånt som: "Knull musa mi", så ville jeg begynt å le...

Knull fitta mi derimot.. ;)

Fitte skal for øvrig lukte rakfisk. Tror jeg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...