Gå til innhold

Muselukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fitte er verre, spør du meg.

Det var mitt poeng da.

Hjelper ikke hvor norrønt det er ,i vår tid er det blitt brukt som et skjellsord.

Rimmern, seriøst Kalle folk for tosker fordi noen ikke er enig med deg ?

Du vet vel at alle er forskjellig og at det kan ligge personlige grunner bak et hvert svar her inne.

For meg er fitte et negativt ladet ord

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordet fitte er et av de styggeste ordene jeg vet om. Kvinner har mus, barn har tiss.

Mus skal smake rent, lett metallisk. Ingen lukt av hverken reker, torsk eller breiflabb :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal musa lukte og smake egentlig?

Anonym poster: 2925c2532c6622e0fe78dc858b315491

Den skal smake syrlig, og det gjør ingen ting om den smaker og lukter litt tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei mus er noe et barn har. Det har ingenting med sex å gjøre. Fitte er et seksuellt organ. synes jeg

Nei, ærlig talt. Man kaller ikke kjønnsorganet til en liten pike for "mus". Kallenavn på kjønnsorganer bør være forbeholdt voksne.

Anonym poster: 7c4aef35d396842e0ff4f793ed4798db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nei, ærlig talt. Man kaller ikke kjønnsorganet til en liten pike for "mus". Kallenavn på kjønnsorganer bør være forbeholdt voksne.

Anonym poster: 7c4aef35d396842e0ff4f793ed4798db

Kommer ikke det litt an på kallenavnet? Moren min kalte det for tisserumpe, og broren min sin ble omtalt som kaffetuten. Nå er ikke ordet mus I samme kategori som tisserumpe eller tissefant for meg, men jeg tviler ikke på at det er det for andre.

Hvorfor skal ikke barn ha kallenavn på kjønnsorganer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet fitte er et av de styggeste ordene jeg vet om. Kvinner har mus, barn har tiss.

Jeg har ikke mus. Mus er et dyr i gnagerfamilien, nært i slekt med rotter, som kan være bærere av sykdommer som byllepest. :opplyser:

Andre kvinner får kalle sin det de vil, men jeg vil ha meg frabedt at noen bruker ordet "mus" om noe som helst sted på min kropp.

Mus lukter av våt pels og litt skogaktig. ;)

Anonym poster: 44c0835770195eb084ad2c2e7338129e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det. Det er ikke et skjellsord i utgangspunktet. Jeg synes det er en fin betydning :)

Fitte til folket!

Det hadde en fin betydning, men det har ikke det nå lenger. Samme som det før var greit å si hottentott og svarting, det er ikke det nå lenger. Fitte er det styggeste bannordet i norsk språk og det er en uting å kalle kvinnens kjønnsorgan for det samme.

Riktig. Det er tosker som de her inne, som tviholder på en negativ betydning av et ikke-negativt or, som har skylden både for at det feilaktig har fått negativ betydning og at denne opprettholdes. Det forundrer meg ikke om dette ofte er samme type folk som tror at "sex" = samleie, og at hvis man har fingret eller sugd noen så har man ikke hatt sex.

Eneste tosken her er du.

Anonym poster: 970395791db37baa8779cedf603c872b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg kaller kjønnsorganet mitt akkurat det jeg vil. Hva andre kaller sitt underliv er ikke akkurat noe jeg bryr meg om, og jeg tillegger dem iallefall ikke negative egenskaper ut ifra noe så tåpelig.

Som sagt, kuk er også et bannord, men det er det ingen som bryr seg om tydeligvis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller kjønnsorganet mitt akkurat det jeg vil. Hva andre kaller sitt underliv er ikke akkurat noe jeg bryr meg om, og jeg tillegger dem iallefall ikke negative egenskaper ut ifra noe så tåpelig.

Som sagt, kuk er også et bannord, men det er det ingen som bryr seg om tydeligvis.

Det er vel fordi man ikke anser kuk som et like sterkt banneord som fitte. Som sagt, fitte er det verste banneordet i norsk språk. Når det er sagt bruker ikke jeg personlig ordet kuk som noe annet enn et banneord, og jeg synes ikke noe om at andre gjør det heller.

Anonym poster: 970395791db37baa8779cedf603c872b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller kjønnsorganet mitt akkurat det jeg vil. Hva andre kaller sitt underliv er ikke akkurat noe jeg bryr meg om, og jeg tillegger dem iallefall ikke negative egenskaper ut ifra noe så tåpelig.

Som sagt, kuk er også et bannord, men det er det ingen som bryr seg om tydeligvis.

Så hvis du f.eks skulle fortalt en nær venninde at du f.eks klødde og hadde soppinfeksjon så hadde du sagt. " Jeg klør så på/ i fitta mi?" Eller om shaving... "Jeg shaver fitta mi sånn eller slik" ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er jo forskjell på hva man kaller det mens man har sex og hva man sier feks. til legen eller når man bare snakker om det med venner. Tror ikke damer går til legen for gynokologisk undersøksle og sier de vil ha sjekka musen sin, akurrat som jeg ikke ville a sagt at jeg har utslett på kuken til min lege.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så hvis du f.eks skulle fortalt en nær venninde at du f.eks klødde og hadde soppinfeksjon så hadde du sagt. " Jeg klør så på/ i fitta mi?" Eller om shaving... "Jeg shaver fitta mi sånn eller slik" ?

Jeg trodde det var åpenbart at man tilpasser språket etter både situasjon og hvem man snakker med. I dette tilfellet tok jeg utgangspunkt i en seksuell situasjon, da det var snakk om hvilket ord som var mest/minst sexy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke det litt an på kallenavnet? Moren min kalte det for tisserumpe, og broren min sin ble omtalt som kaffetuten. Nå er ikke ordet mus I samme kategori som tisserumpe eller tissefant for meg, men jeg tviler ikke på at det er det for andre.

Hvorfor skal ikke barn ha kallenavn på kjønnsorganer?

Ok, det er ikke så galt å kalle barns kjønnsorganer med kallenavn som de du ramser opp her. Ord som "tissefant" osv, er jo ganske uskyldig. Det var ord som mus, dåse, høne osv. jeg hadde i tankene, og som jeg synes blir veldig upassende på barn.

Anonym poster: 7c4aef35d396842e0ff4f793ed4798db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei mus er noe et barn har. Det har ingenting med sex å gjøre. Fitte er et seksuellt organ.

"Ei mus er noe et BARN har!?" Man kaller da ikke underlivet til et barn for verken mus eller fitte!

Motbydelig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, altså hva JEG kaller underlivet mitt i en seksuell setting har da virkelig ingen andre noe med. Syns jeg mus er et ekkelt ord? Ja, bryr det meg om andre kaller underlivet sitt for musa? Nei.

Det handler vel om å finne et felles språk for seg og partner, som funker?

Offentlig heter det underlivet mitt. Ellers heter det akkurat det jeg vil der og da. OG det lukter digg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt det engelske kalle navnet beaver, ja greit nok bevere er søte, men de er også veldig veldig store, faktisk nest største gnageren som finnes, opp til 45kg, Er det virklig noe man vil asosiere med vaginan sin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Jeg har heller ikke noe kallenavn på kjønnsorganet til barn, selv om barn selv vel har det. Men ordet "mus" er bare så barnslig at jeg klarer ikke ta det seriøst når voksne folk mener at det er sexy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...