Gå til innhold

Muselukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Musa mi smaker lett syrlig og har på en måte "våt" smak, litt skogaktig, på en frisk måte, eller litt som dugg, eller muligens det går mer på lukta.

Nå må jeg hoppe litt inn i smaks-diskusjonen også da: penis smaker penis, hud generelt smaker hud (men mye mindre enn penis og mus). Munn smaker munn, ikke tannkrem eller drikke, men munn. Syntes ex-kjæresten min hadde distingvert (men ren) smak på ørene som skilte seg fra resten. Gjetter på at føtter har en spesiell smak og hodebunn. Men selvsagt har jo slimhinner mer smak. Usikker på om jeg kunne skilt forskjellige deler av kroppen smaksmessig fra hverandre, untatt penis og mus, for de har helt egen smak. Men som andre sier, kan hende Tidus ikke har så sterk smakssans. Eller regner alle ganske nøytrale smaker som smakløse. Jeg synes vann er smakløst, men når jeg drikker vann i Danmark eller Frankrike, synes jeg vannet smaker, for det er jeg ikke vant til. Nesten alt smaker noe, kanskje du bare har slikket for mye og blitt imun, Tidus? :lur:

Skal jeg foreta en kvalifisert gjetning, har jeg sikkert slikka et par tusen ganger i livet mitt. De fleste gangene på samme dama (eksen jeg var med i 5 år). Men også en bra variasjon..

Hvis jeg kjenner at det smaker litt salt eller surt, pleier jeg bare å bruke så mye spytt jeg kan, til jeg selv har "vaska" bort smaken, uten at jeg selv trenger å smake så mye (pga alt spyttet).

Tror ikke noen ville syntes det var så kult å få høre at de smaker surt.. Så er vel en slags gentleman-handling det der :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig godt formulert!

Ja Tidus - jeg holder fortsatt en knapp på at du rett og slett har begrensninger i smakssansen jeg da :vetikke:

Tviler jeg på. Kjenner forskjell på f. eks egg fra forskjellige leverandører jeg. Så det kan ikke være det.

Skrevet

Ordet "muselukt" får meg til å grøsse. Haha. MUSELUKT??? HALLO.

Anonym poster: e886e0947225f2ba43e2b58be636d2b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...