Gå til innhold

Muselukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er HANS, ikke min. Min hud smaker meg, hans hud smaker seg. I tillegg smaker det mann.

Tør vedde en million på at dette kun er psykisk. Går selvsagt ikke an å teste det, men om det var mulig å utføre en pepsi-test...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at fitta skal være like smakløs som et håndledd, må den være like tørr som et håndledd. Du gjør noe feil hvis du bare har slikket tørre fitter, Tidus ;)

Anonym poster: dd5194d44ef028b55b14e4f1ac8b5b75

• Liker 8
Skrevet

For at fitta skal være like smakløs som et håndledd, må den være like tørr som et håndledd. Du gjør noe feil hvis du bare har slikket tørre fitter, Tidus ;)

Hva med pikken da? Nå nei du. Jeg vet godt at jenter smaker forskjellig. Jeg vet bare at de reneste ikke smaker noe ;)

Skrevet

• Jeg har ikke en fitte, jeg har en mus eller et underliv. De som velger og kalle sitt eget kjønnsorgan for noe så nedverdigende og stygt skjellsord som en fitte er det synd på. Det forteller mye om selvbildet til disse kvinnene...

Anonym poster: 36b4d45a85427a75be48b4e896a309a7

Synes jeg hører det: "Har så lyst til å smake på underlivet ditt!!"

Anonym poster: d6c03d2c520021e5cae0330096c0fc63

Skrevet

"Kom og ta underlivet mitt!"

Skrevet

Hva med pikken da? Nå nei du. Jeg vet godt at jenter smaker forskjellig. Jeg vet bare at de reneste ikke smaker noe ;)

Kjønnssafter smaker noe. Det har ingenting med manglende renhet å gjøre.

• Liker 3
Skrevet

"Kom og ta underlivet mitt!"

"Kom og ta musen min!" gir jo litt feil assosiasjoner.. ;)

Forbaskade gnageren som alltid stikker av. Hihi.

Anonym poster: afbe16b968b92edb5578238f4fb5e059

• Liker 1
Skrevet

Kjønnssafter smaker noe. Det har ingenting med manglende renhet å gjøre.

Alt jeg kan gjøre nå er å si at jeg har slikket mange fitter i mitt liv, og de beste har ikke smakt noe :)

Skrevet

Alt jeg kan gjøre nå er å si at jeg har slikket mange fitter i mitt liv, og de beste har ikke smakt noe :)

Jeg må si jeg stiller meg tvilende til det...

Alle smaker noe, selv når de er helt rene. Sekret og safter har smak og de kommer - forhåpentligvis - sigende når man begynner å bli opphisset (og det gjelder begge kjønn), som man skal bli av oralsex.

• Liker 4
Skrevet

Jeg må si jeg stiller meg tvilende til det...

Alle smaker noe, selv når de er helt rene. Sekret og safter har smak og de kommer - forhåpentligvis - sigende når man begynner å bli opphisset (og det gjelder begge kjønn), som man skal bli av oralsex.

Ingen tror på deg når du skriver at du har gjort ditt eller datt på et forum. Sånn er det bare. Men hvorfor skulle jeg giddet å diskutere på noe jeg ikke har noe peiling på i det hele tatt?

Skrevet

Strengt tatt fordi ingen fitter smaker mannehånd....

• Liker 2
Skrevet

Ingen tror på deg når du skriver at du har gjort ditt eller datt på et forum. Sånn er det bare. Men hvorfor skulle jeg giddet å diskutere på noe jeg ikke har noe peiling på i det hele tatt?

Beats me, men jeg har da vært her inen lenge nok til å se nok av dem som diskuterer høylydt ting de ikke vet en døyt om.

Anyway - mener du virkelig at sekreter og safter ikke har smak?

• Liker 1
Skrevet

Beats me, men jeg har da vært her inen lenge nok til å se nok av dem som diskuterer høylydt ting de ikke vet en døyt om.

Anyway - mener du virkelig at sekreter og safter ikke har smak?

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg mener at jeg selv har slikket flere jenter, hvor hverken selve huden eller saftene har smakt noen ting.

Skrevet

Strengt tatt fordi ingen fitter smaker mannehånd....

Hud er hud.

Skrevet

Fitte både lukter og smaker....Fitte... finnes ikkenoe lignende :wow:

Skrevet

Men fitte er slimhinner!

Det er det i munnen også.. Men spytt smaker heller ikke noe vel?

Skrevet (endret)

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg mener at jeg selv har slikket flere jenter, hvor hverken selve huden eller saftene har smakt noen ting.

Jeg kan jo ikke stille meg til doms over dine smakssanser, men jeg kan vel - i din ånd - si at jeg har sugd noen kuker i min tid og ingen av dem har smakt likt, men det er de som har smakt bedre enn andre. Ingen av dem har ikke smakt noe, selv om de kommer rett fra dusjen.

Jeg har ikke smakt på noen annen kvinne enn meg selv og jeg har definitivt smak, men den er ikke ubehagelig på noe vis - og dette er når jeg er helt ren.

Kjæresten min hevder jeg smaker alldeles nydelig (selvsagt), men han sier altså at jeg smaker og jeg kjenner jo min egen lukt og smak på ansiktet hans når han har vært aktiv der nede og kommer opp for å kysse meg.

Endret av Suzy
Skrevet

Det er det i munnen også.. Men spytt smaker heller ikke noe vel?

:hakeslepp: Andre mennesker enn deg selv smaker jo - mener du at et kyss ikke har smak heller?????

Skrevet

Det smaker munnen hans, det smaker noe, det smaker godt og opphissende. Det smaker noe.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...