AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #21 Skrevet 9. september 2012 At det er så grusomt mye negativitet og klaging konstant, er vel det som irriterer meg mest med dette landet. Anonym poster: 35f792db244065b041ca9fd619577b70 15
Hirondelle Skrevet 9. september 2012 Forfatter #22 Skrevet 9. september 2012 At det er så grusomt mye negativitet og klaging konstant, er vel det som irriterer meg mest med dette landet. Anonym poster: 35f792db244065b041ca9fd619577b70 De som irriterer seg over at folk irriterer seg irriteter meg. 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. september 2012 #23 Skrevet 9. september 2012 At det er så jævla kaldt på vinteren At førerkortet skal vært så sykt dyrt å ta og at tollgrensen er på 200kr. 7
Gjest Odd Molly Skrevet 9. september 2012 #24 Skrevet 9. september 2012 (endret) Klaging og syting over at vi liksom har det så ille. For det har vi nemlig ikke. Se dere litt rundt i resten av verden....... Selvfølgelig skal man jobbe med å forbedre de områdene som har forbedringspotensiale. Men jevnt over....så har vi det meget bra! Endret 10. september 2012 av Odd Molly 12
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #25 Skrevet 9. september 2012 Røykeloven. Anonym poster: df319cb00be2464308bfbe0008f56500 4
Tabris Skrevet 9. september 2012 #26 Skrevet 9. september 2012 At folk er bortskjemte, overfladiske, selvfortreffelige, trangsynte og egoistiske. Og at nordmenn til trods for et høyt gjennomsnittlig uddannelsesniveau allikevel tilsyneladende forstår så lide om hvorledes verden fungerer. Jeg hadde tenkt å skrive noe selv her, men tror bare jeg signerer denne, jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #27 Skrevet 9. september 2012 Jeg irriterer meg over alle de som tror verden var statisk og idyllisk for femti år siden da "alle" var hvite. Vandring over landegrenser har skjedd til all tid og kulturen er så lite statisk som du kan få det. Hvis man pirker litt i "det norske", som idylliseres så enormt, så er det ikke mye som har sin opprinnelse i Norge. Og dette mener jeg selv om jeg stemmer borgerlig. Anonym poster: e01b649242b78b67ee77edb6724d75cd 9
Ixnay Skrevet 9. september 2012 #28 Skrevet 9. september 2012 At vi er altfor naive og skal ta så godt vare på alle kriminelle. Straff de med norsk statsborgerskap skikkelig, og send ut de andre. At vi skal statuere eksempler og sender ut personer og familier som har integrert seg og fått seg jobb. Utnyttelse av velferdssystemet (jeg har glad for at vi har dette systemet for de som trenger det, men irriterer meg over de at de som ikke trenger det skal misbruker det) Veistandarden. Bompenger. Det skulle bli fire bomstasjoner på 2,4 mil på nye e-18 i Vestfold (ca 85 kr en vei) - Kilde Aftenposten.no. 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #29 Skrevet 9. september 2012 Det irriterer meg at så mange institusjoner i Norge er gjennomsyret av folk med en politisk agenda. Da tenker jeg særlig på media og universiteter, hvor mange som styrer tilhører venstresiden av politikken. Anonym poster: 0da9225a911982c7e11942d93de338f7 4
Gjest meh Skrevet 9. september 2012 #30 Skrevet 9. september 2012 (endret) - Umyndiggjøringen av folk, altså minimal individuell frihet, man kan for faen ikke en gang spille poker med noen få kroner i innsats med noen venner uten å risikere at utrykningsenheten eller beredskapstroppen braser inn døra med maskinpistoler, og behandler deg som om du har ranet x antall banker. Hint: http://www.vg.no/nyh...hp?artid=168870 - Politiet har alt for mye å gjøre i forhold til hvor mye ressurser de har til rådighet slik at reell kriminalitet (lovbrudd med offer) i stor grad blir neglisjert. Dette står i relasjon til punktet over, kort fortalt så har politiet for mange lover å håndheve. - Skatt, det gjelder da alle land så blir vel ganske utopisk, kan vel heller si alt for høy skatt. - Arbeidsmoralen, systemet som belønner latskap hjelper ikke akkurat mye på det, alt for mange får store deler av lønnen fra trygdeordninger. Endret 9. september 2012 av meh 3
Gjest Stronger Skrevet 9. september 2012 #31 Skrevet 9. september 2012 At man ikke kan kjøpe gulrøtter i løsvekt!! Jeg er student, jeg trenger én gulrot til middagen, ikke 1,5 kg 22
TMB Skrevet 9. september 2012 #32 Skrevet 9. september 2012 (endret) - Slasker som går på NAV som egentlig fint kan jobbe - Latterlige grenser for alkoholsalg (gud forby om noen fikk kjøpe øl på en valgdag, det er jo ikke slik at man kan kjøpe det inn dagen før). - Hjernevaskede kristne mennesker som ikke klarer å komme med ordentlige argumenter - Alt for sløv innvandringspolitikk, de som ikke gidder å lære seg norsk eller som bare er her for å bedrive kriminalitet kan se å komme seg på huet og rævva tilbake til det landet de kommer fra. - Skatter og avgifter på alt mulig - Latterlig lav tollgrense på 200 kroner - Alt for høye avgifter på alkohol, kjøretøy og drivstoff - Pappagutter fra vestkanten - Dialektene på folk fra vestlandet Pluss mye mer Endret 9. september 2012 av TMB 1
Hirondelle Skrevet 9. september 2012 Forfatter #33 Skrevet 9. september 2012 At man ikke kan kjøpe gulrøtter i løsvekt!! Jeg er student, jeg trenger én gulrot til middagen, ikke 1,5 kg Tull og tøys! Gå på et gartneri/innvandrersjappe Der selges det mye gulrøtter i løsvekt.
Lillemeg25 Skrevet 9. september 2012 #34 Skrevet 9. september 2012 Den kalde og lange vinteren!! Bensinprisene At det er så himmla lett å være en snylter og leve på NAV.. Boligprisene Politikkere Dårlige veier At folk her er alt for bortskjemte.
Gjest Stronger Skrevet 9. september 2012 #35 Skrevet 9. september 2012 Tull og tøys! Gå på et gartneri/innvandrersjappe Der selges det mye gulrøtter i løsvekt. Det har jeg aldri tenkt på! Har aldri hatt slike butikker i nærheten hvor jeg har bodd, men nå som jeg har flyttet til byen så burde det ikke være problem å finne :D
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #36 Skrevet 9. september 2012 Det har jeg aldri tenkt på! Har aldri hatt slike butikker i nærheten hvor jeg har bodd, men nå som jeg har flyttet til byen så burde det ikke være problem å finne :D Men så spørs det hva han i kassen tenker når du kommer og skal ha EN gulerot... "Jasså, du skal spise den? Ja, det sier de alle det...". Anonym poster: 1e72eef4908e6ed9aac28ce9f6a73cca 17
super-s Skrevet 9. september 2012 #37 Skrevet 9. september 2012 -Folk som tror at alle har det så jævla bra her i Norge siden de selv har det. -Tollgrensen på 200kr. -Janteloven. -All drittslengingen om folk som må leve på nav. Hadde jeg hatt mulighet til å jobbe så hadde jeg jo selvfølgelig gjort det! -Prisene. osv.. 6
Gjest Stronger Skrevet 9. september 2012 #38 Skrevet 9. september 2012 Men så spørs det hva han i kassen tenker når du kommer og skal ha EN gulerot... "Jasså, du skal spise den? Ja, det sier de alle det...". Anonym poster: 1e72eef4908e6ed9aac28ce9f6a73cca Haha!
Ixnay Skrevet 9. september 2012 #39 Skrevet 9. september 2012 At man ikke kan kjøpe gulrøtter i løsvekt!! Jeg er student, jeg trenger én gulrot til middagen, ikke 1,5 kg Hvis ikke du finner noen som selger løsvekt så kjøp en pakke. Kutt opp og frys ned. (Kanskje ikke optimalt hvis det er reven gulrot du vil ha til middagen , men).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå