Gå til innhold

Hva irriterer deg i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva irriterer deg i vårt landstrakte land? Enten det er politiske spørsmål, folk generelt eller ... hva som helst.

Hva irriterer deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigøynere.

Anonym poster: 8f743082f399259c536edcda6f177a65

• Liker 3
Skrevet

Vi er altfor snille og naive i forhold til innvandring. Mange utnytter systemet vårt alt de kan. Kriminelle burde sendes rett ut igjen.

Anonym poster: 6a66b893565644c9922efe2880b9dcce

• Liker 27
Skrevet

At det er så jævla enkelt for folk å sitte på rævva å leve av NAV.

Jeg betaler gladelig skatt, men jævla irriterende å se alle som utnytter seg av systemet som egentlig skal være for de som virkelig trenger det.

Anonym poster: bd1045f1aea2a866bad5bad4ca0ad975

• Liker 11
Gjest Høymann
Skrevet

At vi har skatter og avgifter på absolutt alt.

• Liker 11
Skrevet

Jeg irriterer meg over at det er sosialt uakseptabelt å stemme på høyresiden... At man blir hetset og får trusler fra folk på venstresiden. Spesielt etter at de snakker så utrolig mye om åpenhet og demokrati og forståelse..... Ser ikke så mye til det, for å si det sånn!

OG uttrykket "å ta tilbake". Typ Utøya og Låveveien (etter Sigrid-greiene). Alt skal liksom taes tilbake! Uttrykket går meg på nervene...

Anonym poster: de75aa415db9233f7d3015446790fdc4

• Liker 14
Skrevet

Dialekten til alle nord for polarsirkelen..

• Liker 3
Skrevet

Alle utlendingene.<br /><br /> Anonym poster: 605a0d0bd20745d98e75c6d28ae7725b

• Liker 1
Skrevet

Dialekten til alle nord for polarsirkelen..

Dialekten til alle sør for polarsirkelen.

• Liker 14
Skrevet

At man nesten ikke kan kritisere politikere som bruker ord som kjærlighet og samhold litt for ofte, uten å bli kalt rassist eller andre kjipe ting...

• Liker 8
Skrevet

Eskil Pedersen

<br /><br /> Anonym poster: 605a0d0bd20745d98e75c6d28ae7725b

• Liker 10
Skrevet

At vi har så mange rasister.

At mange er så idioter at de tror at hvis de rike får mer så blir alle rikere.

At alt for mange innbiller seg at vi lever i en konsentrasjonsleir hvor "Arbeit macht Frei" gjelder. Hvor bare de som er friske nok til å jobbe burde få mat og få leve.

At det finnes for mange idioter som lar seg lure av høyresidens lavpannede retorikk.

Anonym poster: 1e72eef4908e6ed9aac28ce9f6a73cca

• Liker 19
Skrevet

At folk absolutt skal ha alle til å bli så like. Alle skal ha like mye penger, like liv... it DOESN'T work that way!

At folk skal ha velferdsstaten til å strekke seg så utrolig langt.

At ikke det er strengere regler for å få RETTIGHETER.

At venstresiden ofte er så lite åpne for høyresiden. Jeg disser ikke dere.

At man får slengt "rasist" etter seg om man stiller seg kritisk til innvandring.

At mange sier vi ikke burde klage siden vi "tross alt bor i verdens beste land."

Fokuset på brunfarge. Jeg digger skjønnhetsidealet i Østen.

• Liker 6
Skrevet

Avgiftsnivået (alkohol, biler, mat, ..)

Innvandringspolitikken

Importvernet

Landbrukspolitikken

Kollektivtilbudet

Veistandarden

Familiepolitikken

Prisnivået

Janteloven

NRK-lisensen

Manglende tilrettelegging for syklende

Egoistiske mennesker

NAV

Været

...og helt sikkert en masse mer. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Akkurat nå:

1. At nettavisene er så glorete og full av uinteressante "nyheter". (Ja, jeg driter i "Skal vi danse").

2. At Norge og nordmenn er best i nesten alt. Selv om noen milliarder andre på denne planeten har funnet andre løsninger, så hjelper jo ikke det så lenge de ikke gjør det som i lille - men akk, så viktige og perfekte - Norge.

• Liker 4
Skrevet

At folk er bortskjemte, overfladiske, selvfortreffelige, trangsynte og egoistiske. Og at nordmenn til trods for et høyt gjennomsnittlig uddannelsesniveau allikevel tilsyneladende forstår så lide om hvorledes verden fungerer.

• Liker 19
Skrevet

At psykiatrien ikke fungerer i Norge. At vi ikke lærer av andre land som er lenger fremme, slik som Tyskland, Sveits ...

At våre mødre kjempet for å bli likestilt menn, også kommer det mennesker til vårt land som vil ta oss tilbake til gamle dager .... Ikke F*** om jeg vil gå med skaut og leve som man levde for 100 år tilbake!

Anonym poster: 441933638ffb904124a245b3eae0d674

• Liker 7
Skrevet

Den listen er rimelig lang...

Begrensa frihet for individet

Dårlig tilrettelegging for single mennesker.

Ha flere alternativer enn å måtte stup-drikke fra kl 23-02:00 i helgene. Gjerne utvide skjenetidene til 06:00 slik at volden og bråket avtar

Slippe å måtte gå hjem kl 03:00 på en søndag for å igjen våkne senere til søndagsstengte butikker overalt uten mulighet for å kjøpe seg ferskt brød eller kunne ta seg god tid til å handle andre ting.

Dårlige veier og gigantiske trafikkkorker i sentrum grunnet altfor dårlig utbygging av veinettet .(er det mulig å ha større trafikkproblemer enn million byer andre steder i verden liksom? ...

Alle de ubrukelige arbeidstakerene som det er umulig (grunnet et altfor beskyttende lovverk) å bli kvitt.

At jeg må dra utenlands for å nyte et slag Poker i de sene nattetimer.

• Liker 4
Skrevet

Alle de ubrukelige arbeidstakerene som det er umulig (grunnet et altfor beskyttende lovverk) å bli kvitt.

AMEN!!!!!!!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...