Gå til innhold

Rannveig Heitmann - ansvarlig mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hun går jo ikke hjemme med ham når han er i barnehagen..?

Nei, det skjønner jeg godt at hun ikke orker når hun er alene! Hun har jo fått mye kritikk for å ha han i barnehage, helt tåpelig.

Men hun har da lov til å være sliten, når hun har en baby. Se på alle disse mødrene som ser ut som om dem kan klappes sammen. Er jo en grunn til at man blir sliten! Men hun har vært flink til å holde seg stelt & sminket alikevel. Synes ikke folk skal klage på at hun har lite energi. Dere vet da ingenting om hvordan ungen sover om natten, feks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det skjønner jeg godt at hun ikke orker når hun er alene! Hun har jo fått mye kritikk for å ha han i barnehage, helt tåpelig.

Men hun har da lov til å være sliten, når hun har en baby. Se på alle disse mødrene som ser ut som om dem kan klappes sammen. Er jo en grunn til at man blir sliten! Men hun har vært flink til å holde seg stelt & sminket alikevel. Synes ikke folk skal klage på at hun har lite energi. Dere vet da ingenting om hvordan ungen sover om natten, feks.

Kommenterte det nå mest fordi du gav et inntrykk av at du satte det i samme bås som å gå hjemme med en baby hver dag. Hun har babyfri på dagtid, og har dermed mulighet til å både lese og gjøre husarbeid, og slappe av til ungen kommer hjem. Så sånn sett har hun jo ingen utpreget grunn til å klage. Jeg vet ikke hvordan hennes liv er, jeg bare kommenterte på din uttalelse.

Og siden jeg altså ikke leser bloggen, vet jeg ikke hvordan ungen hennes sover om natta. Men ut fra det jeg har forstått om disse rosamamma-bloggerne, er dette informasjon jeg antagelig ville funnet på bloggen. De deler jo alt annet, ingen grunn til å tro at de ikke setter leserne godt inn i babyens søvnmønster, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet da ingenting om hvordan ungen sover om natten, feks.

Men det gjør du?

Anonym poster: dd1d04fd641ddaecf4f6937aabfeab56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'det gjør hun nok ikke', skrev jeg:) lær deg å lese! Og du kommenterer at hun er sliten hele tiden? Da må jeg bare spørre - har du en baby hjemme?

Jeg forstår at man blir sliten, for det er jeg selv. Går hjemme hver dag med en baby. Og det er krevende.

Rannveig har ikke en baby hjemme. Hun har en ett-åring som går i barnehage, mens hun tar ett fag. Jeg forstår ikke hvorfor hun klager på at hun er sliten. Hun bidrar til negativ omtale om unge alenemødre.

Anonym poster: dd1d04fd641ddaecf4f6937aabfeab56

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveig har ikke en baby hjemme. Hun har en ett-åring som går i barnehage, mens hun tar ett fag. Jeg forstår ikke hvorfor hun klager på at hun er sliten. Hun bidrar til negativ omtale om unge alenemødre.

Anonym poster: dd1d04fd641ddaecf4f6937aabfeab56

Herremin... Hun har da skrevet at hun er sliten pga mye sykdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som blogger offentlig må forvente kritikk. Blogger selv og hvis folk vil kritisere meg så får de bare gjøre det. Men er enige med det at man må tenke litt over hva man legger ut. Dette gjelder ikke bare mamma bloggere men alle egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det kanskje?

Vel, skulle jo anta at du hadde noe å backe opp utsagnene dine

Anonym poster: dd1d04fd641ddaecf4f6937aabfeab56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke god i hodet sitt, hun der. Hvem reiser fra ungen sin på knapt ett år i FeM dager for å ta silikon?! Hun er i tillegg den eneste omsorgspersonen den stakkars lille gutten kjenner til, så reiser hun bare fra ham for å jåle seg opp ennå mer? Har hun ikke skamvett? Hvor faen er barnevernet?!

Anonym poster: dd1467c2ac94a0b31b078d90f54de2b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke god i hodet sitt, hun der. Hvem reiser fra ungen sin på knapt ett år i FeM dager for å ta silikon?! Hun er i tillegg den eneste omsorgspersonen den stakkars lille gutten kjenner til, så reiser hun bare fra ham for å jåle seg opp ennå mer? Har hun ikke skamvett? Hvor faen er barnevernet?!

Anonym poster: dd1467c2ac94a0b31b078d90f54de2b2

Hun har han jo hos moren sin da, som sønnen er godt vant med. Er ikke enig i at hun behøver silikon, men skjønner meg likevel ikke på resten av utsagnet ditt da du med all sannsynlighet ikke kjenner henne personlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ser det sånn ut? :)

Rannveig, er det deg? Må nesten spørre, siden det virker som om du kjenner henne personlig, og ikke minst forsvarer henne med nebb og klør. Jeg lurer virkelig på hvordan du klarer å bruke så mye tid på denne tråden om det er så slitsomt og tidkrevende å ha en aktiv baby hjemme.

Anonym poster: a11d0cc90cb4e222892f8fdfee8ce775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har han jo hos moren sin da, som sønnen er godt vant med. Er ikke enig i at hun behøver silikon, men skjønner meg likevel ikke på resten av utsagnet ditt da du med all sannsynlighet ikke kjenner henne personlig.

Bor på samme plass som henne, så kjenner henne nok sannsynligvis bedre enn du. Vel, det er ikke anbefalt å reise så lenge fra så små barn, men du vet kanskje bedre, eller? http://mammanett.no/mobil/node/88347

Anonym poster: dd1467c2ac94a0b31b078d90f54de2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvem hun Heitmann er men gud bedre meg for noen skriverier det er her på sidene.

Har dere så lite innhold i deres eget liv at dere må sitte her å kaste skitt om andre mennesker. dette er vel en for for mobbing :-(

Helt forferdelig å se hva som kommer ut av enkelte :-(

Denne Heitmann må vel feie for sin dør så får dere andre feie for deres!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hyler opp og beskylder oss for mobbing. La meg forklare et par ting for dere:

- Rannveig har, helt frivillig, laget seg en offentlig blogg.

- På denne offentlige bloggen, som hvem som helst kan lese, legger hun ut enhver detalj om sin lille gutt, som ikke på noen måte har en stemme i dette. Han har ikke valgt å bli eksponert på denne måten. Konsekvensene vil han først oppleve om mange år

- Jenta må faktisk tåle kritikk når andre stiller spørsmålstegn ved guttens ufrivillge eksponering av en mor som ikke framstår spesielt moden når hun for eksempel legger ut bilder hvor hun står i trusa og blir "tatt bakfra" av en fyr

- Dersom jenta ikke hadde hatt barn, hadde jeg ikke brydd meg døyten om verken henne eller bloggen. Men måten hun legger ut livet sitt, og sønnens, på bloggen (hun skriver om en ufungerende far, dårlige venner og andre sosiale relasjoner) er, slik jeg ser det, svært kritikkverdig.

- Dette er verken sjalusi eller mobbing.

Anonym poster: c44d26b02ad281b76d899f618325611e

Dere som hyler opp og beskylder oss for mobbing. La meg forklare et par ting for dere:

- Rannveig har, helt frivillig, laget seg en offentlig blogg.

- På denne offentlige bloggen, som hvem som helst kan lese, legger hun ut enhver detalj om sin lille gutt, som ikke på noen måte har en stemme i dette. Han har ikke valgt å bli eksponert på denne måten. Konsekvensene vil han først oppleve om mange år

- Jenta må faktisk tåle kritikk når andre stiller spørsmålstegn ved guttens ufrivillge eksponering av en mor som ikke framstår spesielt moden når hun for eksempel legger ut bilder hvor hun står i trusa og blir "tatt bakfra" av en fyr

- Dersom jenta ikke hadde hatt barn, hadde jeg ikke brydd meg døyten om verken henne eller bloggen. Men måten hun legger ut livet sitt, og sønnens, på bloggen (hun skriver om en ufungerende far, dårlige venner og andre sosiale relasjoner) er, slik jeg ser det, svært kritikkverdig.

- Dette er verken sjalusi eller mobbing.

Anonym poster: c44d26b02ad281b76d899f618325611e

Det er jo ingen som blir tvunget til å lese bloggen hennes.

Hvis det ikke er sjalusi og mobbing og bare komme med negative kommentarer om hvordan hun ser ut eller hva hun gjør , ja da vet ikke jeg.

Men det sier jo mer om dere "mobbere" enn om henne.

Kansje på tide for dere å få dere en hobbe eller et liv kansje !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rannveig, er det deg? Må nesten spørre, siden det virker som om du kjenner henne personlig, og ikke minst forsvarer henne med nebb og klør. Jeg lurer virkelig på hvordan du klarer å bruke så mye tid på denne tråden om det er så slitsomt og tidkrevende å ha en aktiv baby hjemme.

Anonym poster: a11d0cc90cb4e222892f8fdfee8ce775

Nei, jeg er ikke henne. Men jeg forsvarer henne, fordi jeg ikke kan forstå hvordan folk kan bedømme hennes evner via en blogg. Er mammablogger selv (forstår at jeg kanskje får kritikk nå), og jeg forstår at dere kanskje ikke liker bildene hennes alltid, men det gjør henne IKKE til en dårlig mor. Tro meg, det er verre mammabloggere der ute, men som ikke er på topplisten. Derfor reagerer jeg ikke spesielt på hennes kontra dem.

Og grunnen til at jeg har 'tid' til å følge denne tråden, er fordi jeg skriver fra mobilen. Er ikke noe mer tidkrevende enn å sende en SMS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på samme plass som henne, så kjenner henne nok sannsynligvis bedre enn du. Vel, det er ikke anbefalt å reise så lenge fra så små barn, men du vet kanskje bedre, eller? http://mammanett.no/mobil/node/88347

Anonym poster: dd1467c2ac94a0b31b078d90f54de2b2

Uansett så er det latterlig at voksne damer ikke har noe bedre å foreta seg enn å mobbe ei jente på 19 år på nett. Det er rett og slett smålig og patetisk. Verken mer eller mindre. Også tonefallet her er helt horribelt, ja jeg kunne latt vær å klikke meg inn, men måtte se hva dette dreide seg om. Og synes rett og slett synd på mennesker som ikke har noe bedre å foreta seg i livet sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tråden er ryddet for personodebatt." er ikke hele tråden her egentlig en persondebatt? Det er så mange dritttråder her på forumet, at jeg lurer på alderen til de som skriver her. Hvis man er oppriktig bekymret for et barn og morens omsorgsevne, så tar man kontakt med barnevernet, man lager ikke en uthengingspots på kg fordi man synes hun kler seg upassende og legger ut festbilder på bloggen sin. Jeg kjenner henne ikke personlig, og kan ikke dømme henne som mor utifra noen festbilder på en blogg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...