Gå til innhold

Rannveig Heitmann - ansvarlig mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun tar det vel på nedbetaling, dessuten tror jeg hun har flyttet hjem igjen. Så da er det nok ikke et problem:)

Det er jo ikke noe billigere å ta silikonen på avbetaling, da. Det er jo bare å utsette problemene. Har man ikke råd til å spare opp 30.000 kr så har man ihvertfall ikke råd til å betalt det + renter.

Jeg skal ikke diskutere om hun virker som en ansvarlig mor eller ikke, men jeg tror virkelig ikke at jeg hadde villet fremstille meg selv som en klovn i all offentlighet på den måten. Og jeg tror jeg ville sørget for å ikke vise truse og brystvorter på bildene på bloggen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://rannveigheitm...r_.html#comment

Dette er et innlegg fra toppbloggeren Rannveig Heitmanns blogg. Jeg får mange fordommer om unge mødre fra Finnmark bekreftet når jeg leser bloggen, men først og fremst synes jeg synd på barnet hennes som kan finne slike bilder av sin mor på nettet om ti år.

Er det ikke på tide med et regelverk som beskytter barna fra eksponering på en slik blogg? For 20 år siden var det jo også en haug av unge alenemødre som oppførte seg håpløst, men barna slapp å finne ut av mors oppførsel senere, via f.eks. venner, fordi den var offentlig delt og lå åpent på nett.

Anonym poster: c44d26b02ad281b76d899f618325611e

Blir bare matt av å lese og se bildene hennes. Hva vil hun oppnå? mote har hun ikke peiling på. Hun ser så billig ut. Om hun skal blogge,vise seg frem, så burde noen med kunnskap fortelle henne hva hun kler osv. Det er påstrippebarer man finner slike som henne. og hvorfor går hun rundt orange i trynet?

Anonym poster: 8c84bb972c3de09b15e0cafd0a2cfab1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skrev at hun jo lever jo tydeligvis veldig godt på den summen hun får. Hun har tydeligvis god nok råd til å gjøre dette. Du sitter og skriver at hun ikke gjør det. Du skriver at det koster mye med barn, og bo alene.

http://www.nav.no/Familie/Enslig+mor+eller+far/Overgangsst%C3%B8nad

;)

Anonym poster: dd1d04fd641ddaecf4f6937aabfeab56

Hun hadde jo ikke råd til å betale hele summen, på en gang. Det skrev jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe billigere å ta silikonen på avbetaling, da. Det er jo bare å utsette problemene. Har man ikke råd til å spare opp 30.000 kr så har man ihvertfall ikke råd til å betalt det + renter.

Jeg skal ikke diskutere om hun virker som en ansvarlig mor eller ikke, men jeg tror virkelig ikke at jeg hadde villet fremstille meg selv som en klovn i all offentlighet på den måten. Og jeg tror jeg ville sørget for å ikke vise truse og brystvorter på bildene på bloggen.

Hun har nok råd til å betale det ned, når hun bor hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har nok råd til å betale det ned, når hun bor hjemme:)

Etter det jeg skjønte så skulle hun bare bo hjemme en periode. Dvs at hun ikke har flyttet hjem permanent og fortsatt har leiligheten sin. Da blir det ikke så lett å betale ned da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg skjønte så skulle hun bare bo hjemme en periode. Dvs at hun ikke har flyttet hjem permanent og fortsatt har leiligheten sin. Da blir det ikke så lett å betale ned da.

En periode kan være så mye da. Umulig å spekulere på det:) alle som flytter hjem igjen, kaller det for en 'periode', ingen sier dem flytter hjem for godt. Og det gjør hun nok ikke heller, hun vil vel helst ha noe eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En periode kan være så mye da. Umulig å spekulere på det:) alle som flytter hjem igjen, kaller det for en 'periode', ingen sier dem flytter hjem for godt. Og det gjør hun nok ikke heller, hun vil vel helst ha noe eget.

Hvorfor skriver du som om du kjenner henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan hun har råd til silikon når hun hele tiden sier at hun har så dårlig råd?

Og LV bag....

Anonym poster: 6bc35dc1a1cd83d6abf7e3444d68be54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det ville ikke forbause meg, er jo relativt mye annet som er fake der i gården.

Anonym poster: 6bc35dc1a1cd83d6abf7e3444d68be54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Ser det sånn ut?:)

"Det vil hun ikke"

Jeg tror du ønsker å kjenne henne. Herlighet, hun kanbikke forvente noe annet enn at folk oppfatter henne slik hun fremstiller seg på bloggen. Hun er sluten hele tida, rart siden det eneste hun har å gjør er å ta opp ETT fag. Ikke er hun pen heller, men hun tror det selv. Så harry dame er det lenge sia jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer vel å se at den er fake?

Næh... Har aldri interessert meg for slike ting ;P For meg er det galskap å bruk 10000+++++ på ei veske. Så bare logoen, studerte ikke bildet under lupe :laugh: My bad...

Anonym poster: 6bc35dc1a1cd83d6abf7e3444d68be54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Det vil hun ikke"

Jeg tror du ønsker å kjenne henne. Herlighet, hun kanbikke forvente noe annet enn at folk oppfatter henne slik hun fremstiller seg på bloggen. Hun er sluten hele tida, rart siden det eneste hun har å gjør er å ta opp ETT fag. Ikke er hun pen heller, men hun tror det selv. Så harry dame er det lenge sia jeg har sett.

'det gjør hun nok ikke', skrev jeg:) lær deg å lese! Og du kommenterer at hun er sliten hele tiden? Da må jeg bare spørre - har du en baby hjemme?

Jeg forstår at man blir sliten, for det er jeg selv. Går hjemme hver dag med en baby. Og det er krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh... Har aldri interessert meg for slike ting ;P For meg er det galskap å bruk 10000+++++ på ei veske. Så bare logoen, studerte ikke bildet under lupe :laugh: My bad...

Anonym poster: 6bc35dc1a1cd83d6abf7e3444d68be54

Tja, er ikke alle modellene som koster over 10.000 da:) Og man trenger ikke å undersøke nøye for å se at en veske er fake, men hvis man har null interesse forstår jeg at det ikke er lett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'det gjør hun nok ikke', skrev jeg:) lær deg å lese! Og du kommenterer at hun er sliten hele tiden? Da må jeg bare spørre - har du en baby hjemme?

Jeg forstår at man blir sliten, for det er jeg selv. Går hjemme hver dag med en baby. Og det er krevende.

Ja vi har to. Og dama mi har ikke barnehageplass til noen av de. Selfølgelig er der slitsomt med barn. Men når du har hele dagen (arbeidsdagen for alle andre) til å sulle hjemme i en liten leilighet (dvs lite husarbeid) og å lese til ETT fag og likevel klager så mye over hvor sliten du er blir det latskap, patetisk og for dumt. Dama virker ikke oppegående. Hun trenger å få bakkekontakt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'det gjør hun nok ikke', skrev jeg:) lær deg å lese! Og du kommenterer at hun er sliten hele tiden? Da må jeg bare spørre - har du en baby hjemme?

Jeg forstår at man blir sliten, for det er jeg selv. Går hjemme hver dag med en baby. Og det er krevende.

Men hun går jo ikke hjemme med ham når han er i barnehagen..?

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...