Gå til innhold

liten spire gror i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg veit ikkje han berre sa det. Spent eg no. Har fått ul 26 april og er spent på utfallet. Trur eg føder før termin pga at lungene mine vil få liten plass. No ligger ho opp mot ribbbeina.

Vetlo er hos besteforeldra og vi slapper av. Kjenner hodet presser godt i bekkenet. Eg vakna i natt igjen samme tid som alltid 03.40 med aktiv bebis. Tung i hodet men ikkje kjempe vondt i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, kanskje pga hjertefrekvensen? Har sett litt på jordmødrene, og hvis det er den samme jordfaren som er med der, virker det som om han er veldig opptatt av hjertefrekvens i fht kjønn :)

Det blir kjempespennende!! Haha, tenk om de sier at babyen må ut sånn ca dagen etter ultralyden? Hadde jo blitt en fin bursdagsgave til mannen din ;)

Slitsomt når babyen presser mot ribbeina, jeg merker også at det går utover min egen pusteevne. :P

Ha en fin avslutning på helgen da, Fru Edderkopp :)

Skrevet

Hmm, kanskje pga hjertefrekvensen? Har sett litt på jordmødrene, og hvis det er den samme jordfaren som er med der, virker det som om han er veldig opptatt av hjertefrekvens i fht kjønn :)

Det blir kjempespennende!! Haha, tenk om de sier at babyen må ut sånn ca dagen etter ultralyden? Hadde jo blitt en fin bursdagsgave til mannen din ;)

Slitsomt når babyen presser mot ribbeina, jeg merker også at det går utover min egen pusteevne. :P

Ha en fin avslutning på helgen da, Fru Edderkopp :)

Ja, kanskje det har noko med hjertefrekvens. Han er iallefall lett å tru på:) Så er superspent. Ja, om eg føder då får ungane våre bursdag på same tid. Hadde vore artig å ligge på kvar vår fødestove :Hehe:

Håper eg slepp keisersnitt i alle fall. Som sagt spent på UL.

Skrevet

I dag synes eg baby var litt mindre aktiv men har tatt seg opp i løpet av dagen. Mannen har vore litt heima i dag, er så koslig berre å sitte å ete i lag. Han er god! I natt synes eg at eg hørte vetlo mi skrike to ganger, men så vart det stilt. Eg trudde litt at eg drømde, men prøvde å riste litt i mannen. Så sovna eg igjen. I dag tidleg var senga hennar våt. Søtnosa mi...

Skrevet

Straks 30 uker, Fru E! Tenk det!!! :strix:

Koselig med litt fritid med mannen. Ha en superdeilig dag :)

Skrevet

Straks 30 uker, Fru E! Tenk det!!! :strix:

Koselig med litt fritid med mannen. Ha en superdeilig dag :)

Ja, det er heilt supert, synes det går fort no og magen vokser godt. Herlig!:) Du har fått ein kjempe søt gut!

Skrevet (endret)

Hurra for over 30 veker. Det er utruleg godt! Pusten har vore litt dårleg. Mykje bedre no, men sliter med forkjølelse. Er redd for innleggelse i slutten. Det vart ikkje gjort sist sjølv om det burde. Eg pusta svært dårleg. No er fastlegen klar over det og det gjekk desverre ikkje an med løysningar i heimen. Vil være med vetlo og mannen. Får berre satse på å holde meg bra. Hoster ikkje noko i dag men renn konstant i nesa.

Eg sov også supergodt i natt:) Her lever vi lenge på gode dagar. Motorikken og styrken som eg har levd på er så som så. Heller mye drikke i golvet. Kroppen gir all enegi til vetle spira i magen. Men det er sol og magesprell så ofte at eg veit at alt er supert. Det er siste innspurt sånn er det bare. ÅH vil så gjerne vite sikkert er magebuaren prinsesse eller prins? Fin baby vert det uansett.

Vogn manglar framleis men stellebord er montert uten hev og senk denne gangen men i grei høgde.

Endret av Fru Edderkopp
Skrevet

Skjønner godt om du vil vite om det er en prins som lurer ja!

Godt du sov godt i natt! Fint du greier å være positiv og glede deg over gode dager. Krysser fingrene for at du ikke blir svakere eller får dårligere pust sånn at du får være lengst mulig hjemme før fødelen!

Skrevet

Syns det virker som om du klarer å holde humøret oppe til tross for plager her og der. Godt humør betyr mye, alt blir lettere da:-) Fantastisk med aktiv baby, det er godt å vite at de har det bra:-)

Skrevet

Ja, det er heilt supert, synes det går fort no og magen vokser godt. Herlig! :) Du har fått ein kjempe søt gut!

Koselig med godt voksende mage :klemmer:

Tusen takk! Han er kul og fin :hjerte:

Masse god bedring til deg, Fru E!

Skrevet

God dag i dag. Mamma hjalp meg å passe vetlo i går pga planleggingsdag. Baby legger seg fint til i bekkenet og sparkar framleis godt. Er våken kvar natt men i dag jobbar eg også litt faktisk. Kjekt å vite at dei faktisk treng meg. Det varmar!

Skrevet

Dagane går opp og ned. I går var eg i dårlig form no er eg heilt grei. Eg sover godt for tida, men føler meg tung i rompa og det er vanskelig å bevege seg. Trøtt er eg jo konstant men alt i alt ein bra dag.

Skrevet

Fin ned en god dag! Håper helga blir fin!

Skrevet

Fin ned en god dag! Håper helga blir fin!

Helga vart ganske grei trur eg. Gode dagar er gull!

Skrevet

55 dagar står det på ticker. Eg tenker alltid at det er så lenge igjen, men eg innser at tida raser avgårde. Formen er fin, har litt kynnere i blant men ellers bra. Skal på kontroll i morgon. Er litt spent.

Skrevet

Lykke til på kontroll!

Ja, tiden flyr, grattis med 32 fullgåtte, Fru E! :strix: Bra formen er fin. Det blir tidsnok tungt :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Ja tusen takk jordmor sa 32+ 5. Veke 33 på mandag allerede:) ny kontroll om 14 dagar. Blodtrykk var fint og urin. Babyen følger sin egen kurve men er stor. Så ul er flytta fram også fordi eg blinksa på ukene og trudde veke 36 var ei veke etter når eg bestilte. Vi skal lage ein fødselsplan i lag med lokalsjukehus, så får vi sjå om det store sjukehuset godtar den. Dei er streng og aner lite om avstander. Er 2 t og 45 min til der eg skal føde. Men jordmor tipper størrelsen til storesøster noko som gjekk greit å føde. Men svak pust på meg i slutten.

Skrevet

No har vi besøk av svigers. I morgon skal vi til fjells. Formen er ok. Ganske vondt å sitte i stolen no. Svetter mykje og er tett i nesa og tørr i munnen. Har fått allergimedisiner.

Skrevet

Du må kose deg riktig så masse i påsken, Fru E! :) Det var kjempekoslig å se deg og magen, og familien din igjen i går :D Håper vi sees i Bergen snart! :) Klemmer

Skrevet

Det var utruleg kjekt å sjå deg. Gler meg til neste gong!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...