Gå til innhold

liten spire gror i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med overstått bursdag og godt å høre at du er på bedringens vei!

Krysser fingrene for at sukkeret er borte til fredag :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått bursdag og godt å høre at du er på bedringens vei!

Krysser fingrene for at sukkeret er borte til fredag :hug:

Tusen takk Nuttapia! I dag har vetlo mi vore sjuk, men det virker som ho er på bedringens veg. Ja, vi har foresten flytta inn i huset vårt.

Skrevet

Grattis med innflytting! Det er jo veldig spennende! Også så deilig!

25 uker imorgen, fru E! :strix:

Skrevet

Trøtt som få. Våkna 02.30 med hetetokter, bekkenvondt, og urolig baby. Ellers har formen vore bra lenge unntatt at vetlo er ei håndfull for tida med trass og uro. Det sliter litt på ein gravid kropp. Men nyter egentlig å vera i form. Har begynt å slite litt med å få på sko og sokkar. Å er så sliten, skal oppdattere snart igjen.

Skrevet

En god klem til deg :klemmer:

Tusen takk :klem: Tenk at du føder snart!

Skrevet

No sitter eg hjå mamma og pappa. Mannen og vetlo er ute og braser i snøen på gården her. Vetlo dukker opp i verandadøra stadig med oppdatteringar over kva ho har gjort. I morgon kjem broren min og her i lag med sønnen sin. Den største nyheita no, er at baby har snudd seg rett veg og eg kjenner spark lenger opp enn før. Magen står meir ut. Ellers ser eg litt vogner siden vår var godt brukt som sovevogn i bhg. No er det urban jungle med hardbag eg funderer på. Er den lav nok slik at eg ser oppi tru?No kom gjengen inn.

Skrevet

Eg trur ikkje baby har snudd seg skikkelig men ligger meir på halv åtte enn før kjenner forsatt mange spark nesten berre nedover.

Skrevet

Gratulerer med morsdagen, snuppa! :klem: Håper mann og barn skjemmer deg bort i dag ;)

Du trenger ikke bekymre deg for at babyen ikke har snudd seg. Min hadde ikke snudd seg i leie på 28-ukers kontrollen og da forklarte legen at han kunne gjøre det når som helst fra nå av og frem til fødselen. Så bare slapp av du, vennen :)

Skrevet

Gratulerer med morsdagen, snuppa! :klem: Håper mann og barn skjemmer deg bort i dag ;)

Du trenger ikke bekymre deg for at babyen ikke har snudd seg. Min hadde ikke snudd seg i leie på 28-ukers kontrollen og da forklarte legen at han kunne gjøre det når som helst fra nå av og frem til fødselen. Så bare slapp av du, vennen :)

Skrevet

Nei er ikkje bekymra heller ho har snudd seg meir no og magen går meir utover. No er vippestolen, besafe easysleep bilsete og babygym kjøpt.

Skrevet

I det siste har eg slete med våkenetter. Eg våkner har veldig vondt og vil stå opp. Er ofte varm og klam. Men så fekk meg og mannen ei god natt tirsdag og onsdag.

Eg hadde ein travel dag i går og var supersliten når eg kom heim. Eg måtte ha vetlo åleine pga at mannen skulle trene og på møtet. I går kveld sovna vetlo mens ho såg barnetv. Me bestemte oss for å legge ho. Me pleier alltid å gå på do med ho før leggetid, men ho hylte og grein og var ikkje våken eller snakkandes til. Så vi droppa det. Det skulle vi ikkje ha gjort... Meg og mannen våkna av eit bråk i natt, vetlo hadde tissa i senga. Mannen gjekk opp og bytta på og la seg att. Men eg fekk ikkje sove igjen. I dag er eg heilt gåen.

Skrevet

I det siste har eg slete med våkenetter. Eg våkner har veldig vondt og vil stå opp. Er ofte varm og klam. Men så fekk meg og mannen ei god natt tirsdag og onsdag.

Eg hadde ein travel dag i går og var supersliten når eg kom heim. Eg måtte ha vetlo åleine pga at mannen skulle trene og på møtet. I går kveld sovna vetlo mens ho såg barnetv. Me bestemte oss for å legge ho. Me pleier alltid å gå på do med ho før leggetid, men ho hylte og grein og var ikkje våken eller snakkandes til. Så vi droppa det. Det skulle vi ikkje ha gjort... Meg og mannen våkna av eit bråk i natt, vetlo hadde tissa i senga. Mannen gjekk opp og bytta på og la seg att. Men eg fekk ikkje sove igjen. I dag er eg heilt gåen.

Uff, jammen ikke lett å holde seg våken om dagen når nattesøvnen uteblir! Håper du får sove godt denne helgen. Jeg er også varmere enn vanlig, selv om det er kaldt ute og helt "normal" temperatur inne. Kanskje det er graviditeten som gjør det?!

Du må uansett kose deg i helgen, og tenk at du straks runder 3. trimester og siste runde i graviditeten! Herlig, ikke sant?! :) Ringer deg senere i kveld. Klem

Skrevet

I natt sov eg såå godt men lørdag gjekk dårlig. Så er nok veldig nærme sjukemelding no. Men me får sjå. Leiter fortsatt etter vogn.

Skrevet

Då er eg i gang med å få tak i sjukemelding. Sov ok i natt. Våkna av at eg var for varm og sovna igjen. Forsatt veldig trøtt og en del bekkenvondt. Teller ned til vinterferie og heile familien min samla hos meg.

Skrevet

Grei dag i dag synes eg. Sjukemeldt det kjennes godt. Har en del kynnere også no. Trur tredje trimester blir tøft og spennande.

Skrevet

I dag er ein fin dag med sool. Eg er i fin form sjølv om det er vondt å gå og det river litt i bekkenet

Skrevet

Gratulerer med 3.trimester, Fru E!!

Håper ikke bekkenet ditt krangler for mye :klem:

Skrevet

Er det ein gut eg ventar likevel? Det meiner jordfar. Eg hadde time i dag. Har følt meg litt vassen i eine armen så fikk lege i går kveld. Blodtrykk var fint. I dag hadde eg vanlig jordmortime litt protein i urin men ikkje mykje. Blodtrykk var fint men ein liten pluss på ødem. Har hatt litt hodepine og, men jordfar sa at eg skulle slappa av siden alt var bra. Men skal ta kontakt om hodepinen ikkje går bort. I kveld er eg heilt fin.

Babyen er stor, og ligger på måla til 30 veker, så det skal følges med men jenta mi var stor 4086 g og eg hadde ein ukomplisert fødsel uten instrumenter. Babyen har snudd seg oger på veg ned i bekken.

Skrevet

Er det ein gut eg ventar likevel? Det meiner jordfar. Eg hadde time i dag. Har følt meg litt vassen i eine armen så fikk lege i går kveld. Blodtrykk var fint. I dag hadde eg vanlig jordmortime litt protein i urin men ikkje mykje. Blodtrykk var fint men ein liten pluss på ødem. Har hatt litt hodepine og, men jordfar sa at eg skulle slappa av siden alt var bra. Men skal ta kontakt om hodepinen ikkje går bort. I kveld er eg heilt fin.

Babyen er stor, og ligger på måla til 30 veker, så det skal følges med men jenta mi var stor 4086 g og eg hadde ein ukomplisert fødsel uten instrumenter. Babyen har snudd seg oger på veg ned i bekken.

Oj, hva var det som gjorde at han trodde det? Tenk om du også skal ha en gutt?! :D hehe. Blir kjekt uansett!

Du får følge med på formen din. Tiltar hodepinen ville jeg kanskje tatt kontakt med dem igjen. Godt at blodtrykket var bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...