Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Hva er det du sier "æsj" til? Synes du ikke hygiene er viktig?

Æsj til hår. Liker ikke hår i munnen ;)

Er mer enn nok hygenisk å vaske seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk mer hygienisk med kjønnshår enn glattbarbert, i tillegg til at det skal ha en effekt på lukt og feromoner - eller noe.

Moten kan få være hva den vil være. Får jeg hår i kjeften når jeg går ned, så gjør jeg det ikke. Veldig enkelt. Og hår under armene er direkte avtennende for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har prøvd både glattbarbert og tilnærmet viltvoksende (og diverse hårsveiser mellom de to ytterpunktene), og kan ikke si jeg føler meg mindre svett og stram i lukten av å være glattbarbert. Men så er jeg ikke plaget med stram lukt og masse gugge der nede uansett hvor mye eller lite hår jeg har.

Og ja, jeg har faktisk ganske god kontroll på både lukt og hva som befinner seg der nede.

Greit at enkelte misliker å få hår i kjeften, men å påstå at alle damer med hår lukter stramt bare fordi de har hår, er drøyt. Det som ikke setter seg i hår, setter seg i hudfolder og trusa og skaper samme lukta. Det hele bunner ut i daglig hygiene pluss hygiene i forbindelse med sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femten sider med kjønnshår-prat? Er det mulig? Kjønnshår som egentlig er litt "ekkel" å prate og diskutere om, klarer man å strekke over femten -15- sider...!

Og på Aktuell-siden der det diskuteres mer dagsaktuelle hendelser, som er viktige, langt mer (eller det burde vært det) engasjerende og absolutt diskuterbart, greier ikke å engasjere i like stor grad som ...kjønnshår!

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Anonym poster: dbf175a226553b4b3ed73d4d27a98bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihiheheh, jeg drepte visst den store Kjønnshår-debatten med det siste innlegget :fnise:

Anonym poster: dbf175a226553b4b3ed73d4d27a98bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihiheheh, jeg drepte visst den store Kjønnshår-debatten med det siste innlegget :fnise:

Anonym poster: dbf175a226553b4b3ed73d4d27a98bdf

Litt for tidlig å si etter bare halvannen time ;)

Anonym poster: 1e797eed6bdccc57455c5dd449222e1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for tidlig å si etter bare halvannen time ;)

Anonym poster: 1e797eed6bdccc57455c5dd449222e1f

Du svarte kun for å ødelegge for å ødelegge for meg og kun det, sabotør! :grine:

Anonym poster: dbf175a226553b4b3ed73d4d27a98bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med normal daglig hygiene lukter jeg langt mindre og bedre med full hårvekst. Men hvis jeg går harde turer i fjellet uten mulighet for å vaske meg ordentlig hver dag, lukter jeg verre på 3. dagen ved bare truseskift. Lukten min med hår lukter nystekte kardemommeboller, mens uten hår kardemommeboller til heving. Med hår kommer det i tillegg litt urinlukt når jeg ikke får vasket meg på flere dager. Men nå jeg jo ikke så ofte i fjellet

Anonym poster: f6d5ca52c8f98b40ba96ca99e3f88beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i sta så gjelder dette flere damer, og lukten er strammere når de har busk enn når de barberer. Rett og slett stram svett/innestengt lukt - ingenting med infeksjoner å gjøre. Dette er oppegånde damer med helt normal hygiene og kroppslukt generelt, men lukt setter seg i hårene. Skjønner at du kanskje ikke vil innse dette siden du ikke er barbert selv, men slik er det nå en gang bare. Jeg vil presissere at jeg syns at folk skal få gjøre som de vil, og hår er heller ingen deal breaker for meg.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Nå er det jo ein ganske stor forskjell på litt meir lukt, og så mykje lukt at du ikkje orkar å ha nesa under navlehøgde på dama, slik du skildra i eit tidlegare innlegg. Du er tydelegvis veldig sensitiv for lukter, langt i frå alle er det, heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ein ganske stor forskjell på litt meir lukt, og så mykje lukt at du ikkje orkar å ha nesa under navlehøgde på dama, slik du skildra i eit tidlegare innlegg. Du er tydelegvis veldig sensitiv for lukter, langt i frå alle er det, heldigvis.

Vel. Det er bare til å henge en wunderbaum i pelsen så blir han vel fornøyd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...