Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Egentlig litt merkelig at folk sier at kjønnshår på damer er uhygenisk, men de samme jentene er ofte ganske for at menn skal ha det.

Så hvorfor mener dere at det er uhygenisk på damer, men ikke menn?

Anonym poster: 5fc83806ef2266172250f69ba762c1cb

Hæ hvor har vi sagt det? Jeg syns skogvekst på mannlige kjønnsorganer er presist like ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På dere som er glattbarberte renner vel utfloden nedover lårene da? :fnise:

Noen av oss har ikke utflod å snakke om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke min heller men faktum er at kjønnshår er eklere og stivere enn annet hår.

At det er stivere, kan jeg være med på (det er det jo), men at det er eklere? Der er du over i synseland, og du kan ikke akkurat kalle det ett faktum! :nei:

Hvordan var det med det håret i slimhinnene igjen.. ? :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dersom man vokser musa så blir hårene som vokser ut igjen myke og fine.

Just saying.

og så ser man ut som bozo the clown nedentil. Nei takk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Det tror jeg du har forstått for lengst.

Nei, jeg forstod virkelig ikke meningen med det innlegget, ellers hadde jeg ikke spurt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verre eller bedre å spytte ut sæd?

Anonym poster: 93064ae37eb9e2e72e621218fe4e5566

Sæd skal ikke spyttes ut, det skal svelges :)

Ja, men da er vi over på personlige preferanser. Å si at det er skittent og uhygienisk å ha hår på musa er noe helt annet enn å si at man synes det er penest uten. Det siste er smak, og det gidder jeg ikke å krangle på, men det første er reinspikka sludder.

En hårete mus lukter mye strammere enn en barbert. Om man syns lukter/ulukter går innunder hygiene får man vel kanskje ta en avgjørelse på selv for her blir visst ingen enig i akkurat dette.

På dere som er glattbarberte renner vel utfloden nedover lårene da? :fnise:

Ja så klart, glattbarberte bruker jo ikke truse og har jo nødvendigvis masse utflod.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

En hårete mus lukter mye strammere enn en barbert. Om man syns lukter/ulukter går innunder hygiene får man vel kanskje ta en avgjørelse på selv for her blir visst ingen enig i akkurat dette.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Ja, det har jeg hørt. Jeg har også hørt at mange menn drar dette frem som positivt, de liker jo gjerne lukten av kvinnekjønnet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

På tide vi tar normaliteten tilbake ja. Bra. At kvinner skal se ut som prepubertale barn i skrittet synes jeg bare er turn off. Flott at man friserer og holder det delikat, men jeg er ikke interessert i at skrittet til samboeren min skal se ut som skrittet til ei 8 år gammal jente. Æsj.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg hørt. Jeg har også hørt at mange menn drar dette frem som positivt, de liker jo gjerne lukten av kvinnekjønnet.

Ja, at menn syns det er positivt skal jeg ikke si noe på, da jeg ikke er mann selv. Men det er ikke akkurat en delikat lukt da, men gjerne innestengt/svettelukt som setter seg i hårene. Jeg har vært borti damer som har hatt hår og andre ganger barbert, og det er faktisk en vesentlig forskjell i lukt på samme damene.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ja, at menn syns det er positivt skal jeg ikke si noe på, da jeg ikke er mann selv. Men det er ikke akkurat en delikat lukt da, men gjerne innestengt/svettelukt som setter seg i hårene. Jeg har vært borti damer som har hatt hår og andre ganger barbert, og det er faktisk en vesentlig forskjell i lukt på samme damene.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Går du og snuser damer i skrittet? :overrasket:

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

For et utrolig dumt spørsmål. Selvsagt gjør hun ikke det.

Hvordan vet hun det da? Jeg som mann vet IKKE hvordan kvinner rundt meg lukter i skrittet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Hvordan vet hun det da? Jeg som mann vet IKKE hvordan kvinner rundt meg lukter i skrittet..

Jenter kan ikke ha sex med jenter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du og snuser damer i skrittet? :overrasket:

Hvordan vet hun det da? Jeg som mann vet IKKE hvordan kvinner rundt meg lukter i skrittet..

Haha, kan ikke skjønne at det er nødvendig å presisere det. I 2012 er det helt legitimt å ha sex med andre av samme skjønn, bare sånn til deres info :fnise:

Og til Filleproletiet så anbefaler jeg å prøve oralsex (går ut i fra at du har sex med damer kommentaren din tatt i betraktning) mange damer syns at det er digg ;)

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvordan i all verdens rike kan du vite det, Betty?

Fordi det ville blitt lagt merke til om en person gikk rundt å gjorde det. har du noen gang sett noen gjøre dette? Det er ikke akkurat noe folk gjør.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...