Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Min eks barberte ikke, (stusset "bikinilinjen). Min nåværende kjæreste er glatt. Jeg og min eks var sammen i 3,5 år og hadde et flott sexliv... Men min nåværende får vel mer oral på 1 mnd enn min eks gjorde på 3,5 år..

Jeg tror også hun får mer ut av det. Med min eks måtte jeg bruke begge hendene til å holde håret unna for å komme til, med min nåværende har jeg 2 ledige hender....... :P

Og til deg som sammenligner hår på hodet med hår på musa.... HALLO!!! Når begynte et hode å ha mens og utflot?!?!

Gud bedre....

Anonym poster: dd53270e93bc01d75492ddb029a23fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Man er jo gjerne den siste til å kjenne sin egen kroppslukt da, men jeg skal tro deg jeg på at du ikke er som alle oss andre etter en hektisk dag ;)

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg er nok ikke som andre, eller kanskje jeg heller er ærlig.Jeg blir tent og opphisset av min egen lukt og smak. Hvis jeg har en mann hos meg, går han i spinn når han ser dette ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Og til deg som sammenligner hår på hodet med hår på musa.... HALLO!!! Når begynte et hode å ha mens og utflot?!?!

Gud bedre....

Anonym poster: dd53270e93bc01d75492ddb029a23fd7

Jeg blir helt paff over hvor mange som ikke klarer å forstå helt enkle sammenligninger. Hvordan dere klarer dere i diskusjoner i den virkelige verden er meg en gåte.

Men den diskusjonen orker jeg ikke å ta en gang til, jeg er tom for teskjeer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting som er bra med barbering. jeg leste en plass at folk ikke fikk flatlus så mye lenger etter barberingsmoten kom. Så nå når det blir poppis med å ikke shave kommer nok sånt uggenskap tilbake.

Ja.. men nå har vel ikke hodebarbering vært noen god metode for å ta kverken på hodelus heller?

Ja, og ikke minst ukristelig og skamfult.

Det også!

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg blir helt paff over hvor mange som ikke klarer å forstå helt enkle sammenligninger. Hvordan dere klarer dere i diskusjoner i den virkelige verden er meg en gåte.

Men den diskusjonen orker jeg ikke å ta en gang til, jeg er tom for teskjeer.

Har du prøvd sånn tskje som følger med enkelte yogurter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg er nok ikke som andre, eller kanskje jeg heller er ærlig.Jeg blir tent og opphisset av min egen lukt og smak. Hvis jeg har en mann hos meg, går han i spinn når han ser dette ;).

Du er nok ikke alene om å bli det. Ingenting er så sexy som en som er trygg på seg selv. Tviler overhode ikke på at menn går i spinn over det ;) Vet ikke helt hvor du vil henn med å fortelle dette? Det endrer fortsatt ikke faktum at lukta sitter bedre i hårene :)

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Filleproletiet

Sier du at det er noe galt med teskjeene mine? :snurt:

Det kan jo være? Men i utgangspunktet ikke det jeg siktet til. Jeg tenkte mer at du kunne prøve andre tskjeer siden de du hadde tydeligvis ikke fungerte. Du kan jo evnt. prøve med pinsett, og bare slippe bittesmå biter ned i "hjernen" til vedkommende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du er nok ikke alene om å bli det. Ingenting er så sexy som en som er trygg på seg selv. Tviler overhode ikke på at menn går i spinn over det ;) Vet ikke helt hvor du vil henn med å fortelle dette? Det endrer fortsatt ikke faktum at lukta sitter bedre i hårene :)

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Sannelig om jeg vet hva jeg ville frem til, er trøtt nå. Jeg mente vel at hår på både kvinner og menn er ingen hindring for et blomstrende sexliv, eller legger en demper på en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Tror du må lage sånn flydur-lyd.

Jeg sprutet nettopp yoghurt over pc-skjermen :ler:

Det kan jo være? Men i utgangspunktet ikke det jeg siktet til. Jeg tenkte mer at du kunne prøve andre tskjeer siden de du hadde tydeligvis ikke fungerte. Du kan jo evnt. prøve med pinsett, og bare slippe bittesmå biter ned i "hjernen" til vedkommende?

Jeg har mer tro på et slags stappeverktøy på dette stadiet, da er det bare å trøkke're inn :smilorange:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig om jeg vet hva jeg ville frem til, er trøtt nå. Jeg mente vel at hår på både kvinner og menn er ingen hindring for et blomstrende sexliv, eller legger en demper på en.

Absolutt ikke - hygiene er alfa og omega.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sprutet nettopp yoghurt over pc-skjermen :ler:

Så lenge det ikke er hår i yoghurten din. så er det greit. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg forstår dere riktig greier dere ikke å vise forståelse for de som syns ubarbert er motbydelig. Men latterliggjør samtidig de som absolutt foretrekker barbert? "teskje" "youghurt" "osv"

Å sammenligne et hodet med et kjønnsorgan hva hygiene og preferanser angår er rett og slett ubegripelig.

*noterer nicks man i fremtiden ikke gidder diskutere med*

Anonym poster: dd53270e93bc01d75492ddb029a23fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så hvis jeg forstår dere riktig greier dere ikke å vise forståelse for de som syns ubarbert er motbydelig. Men latterliggjør samtidig de som absolutt foretrekker barbert? "teskje" "youghurt" "osv"

Å sammenligne et hodet med et kjønnsorgan hva hygiene og preferanser angår er rett og slett ubegripelig.

*noterer nicks man i fremtiden ikke gidder diskutere med*

Anonym poster: dd53270e93bc01d75492ddb029a23fd7

Jeg latterliggjør ikke de som barberer. Som jeg har nevnt opptil flere ganger så fortrekker jeg å være glatt selv. Hva andre foretrekker spiller ingen rolle for meg, som sagt så er det en forskjell på å foretrekke å være barbert selv, og å si at det er uhygienisk med hår, for det er det ikke. Som sagt så tar jeg gjerne imot kilder på at jeg tar feil, hvis du klarer å grave opp noen.

Og hva da yoghurt? Jeg satt å spiste en yoghurt og han fikk meg til å le, ikke verre enn det. Hva teskjeen angår så er jeg som sagt tom. Hvis du ikke fatter den sammenligningen etter å ha lest denne tråden så får det bare være.

Du kan gjerne unngå å diskutere med meg igjen, det kommer ikke til å plage meg det minste :)

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Det er så mye mas om trend og mote at jeg blir sprø - er det ikke grenser for hva det skal bestemme? Jeg barberer meg på beina og under armene og nedentil så mye jeg vil uavhengig av hva andre gjør. På samme måte som at jeg ikke kjøper Jeffrey Campell sko bare fordi halve bydelen trasker rundt i de. Men om andre vil la ting vokse vilt der nede og kjøpe klumpete trendsko skal de få lov til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg forstår dere riktig greier dere ikke å vise forståelse for de som syns ubarbert er motbydelig. Men latterliggjør samtidig de som absolutt foretrekker barbert? "teskje" "youghurt" "osv"

Å sammenligne et hodet med et kjønnsorgan hva hygiene og preferanser angår er rett og slett ubegripelig.

*noterer nicks man i fremtiden ikke gidder diskutere med*

Anonym poster: dd53270e93bc01d75492ddb029a23fd7

Velger å kommentere uthevede.

Jeg sammenlignet med å barbere bort hodehår for å fjerne lus, nettopp fordi det er en dårlig løsning på ett problem. Det fins lusmiddel til både hode og skritt, så det er intet godt argument å fjerne hår for å fjerne lus. Den vil uansett komme tilbake når håret kommer igjen, nøyaktig som den vil på hodet, om man ikke tar kverken på lusa i det totale nærmiljøet.

Latterliggjøringen har ingenting med hvilke preferanser man har eller ikke har, det har med at noen ikke forstår (eller vil forstå?) enkle sammenligninger om det så blir servert med teskje (og flydur).

Ang. å "noterer nicks", hva forventer du at jeg skal gjøre? Slutte å diskutere med AB?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er ryddet for en mengde regelbrudd og avsporinger.

Eventuelle spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...