Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Fordi det ville blitt lagt merke til om en person gikk rundt å gjorde det. har du noen gang sett noen gjøre dette? Det er ikke akkurat noe folk gjør.

Jeg mener selvfølgelig ikke at noen går rundt i gatene og snuser på folk. Tar du alt bokstavelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Jeg mener selvfølgelig ikke at noen går rundt i gatene og snuser på folk. Tar du alt bokstavelig?

du skrev det jo ganske bokstavelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

du skrev det jo ganske bokstavelig.

Jeg skrev ikke "gå rundt i gatene". Nå synes jeg du er vrang. Sier du aldri for eksempel "nå skal jeg gå å legge meg" (bare et eksempel!)? Det betyr jo ikke at du går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sånt setter seg jo ikke i hår som ikke er der..

Kva set seg ikkje i hår som ikkje er der? Utflod? Det stemmer sjølvsagt, men utfloden kjem jo ut uansett om ein har hår eller ikkje. Med hår set utfloden seg fast i håra. Utan hår vert utfloden smurt utover underlivet. Ditt val ;)

Sopp er som du sikkert veit noko som set seg i området i og rundt skjeden, og er ikkje noko som kan setje seg fast i noko som helst, men er lettare å få om ein er barbert, fordi det ikkje er hår som kan verne om sjedeområdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kva set seg ikkje i hår som ikkje er der? Utflod? Det stemmer sjølvsagt, men utfloden kjem jo ut uansett om ein har hår eller ikkje. Med hår set utfloden seg fast i håra. Utan hår vert utfloden smurt utover underlivet. Ditt val ;)

Sopp er som du sikkert veit noko som set seg i området i og rundt skjeden, og er ikkje noko som kan setje seg fast i noko som helst, men er lettare å få om ein er barbert, fordi det ikkje er hår som kan verne om sjedeområdet.

jamen det er lettere å vaske det bort om ting ikke setter seg i håra? er ikke det temmelig logisk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen det er lettere å vaske det bort om ting ikke setter seg i håra? er ikke det temmelig logisk?

Enig, med hår må man ha en skikkelig ordentlig vask for å få bort lukt, mens når det er glatt kan man nøye seg med med et raskt strøk med en fuktig klut/våtserviett - så klart om man har en normal hygiene ellers.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jamen det er lettere å vaske det bort om ting ikke setter seg i håra? er ikke det temmelig logisk?

Går du rundt og vaskar deg heile dagen, då? Utflod kjem jo frå sjeden heile dagen. Dei fleste kan vel ikkje gå å vaske underlivet ein gong i timen? På dagtid når folk er på jobb/skole/fritidsaktivitetar osv driv dei vel ikkje akkurat og vaskar seg, og dermed gjer evt hår at underlivet vernast mot infeksjonar.

Når ein dusjar, som eg reknar med dei fleste gjer, er det ikkje noko problem å få vekk rester av utflod sjølv om ein har hår i underlivet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, med hår må man ha en skikkelig ordentlig vask for å få bort lukt, mens når det er glatt kan man nøye seg med med et raskt strøk med en fuktig klut/våtserviett - så klart om man har en normal hygiene ellers.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Men når ein har hår der nede treng ein ikkje vaske bort utfloden fleire gonger dagleg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men når ein har hår der nede treng ein ikkje vaske bort utfloden fleire gonger dagleg ;)

neivel? Fordi? Og jeg har ikke sagt jeg må vaske flere ganger daglig

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når ein har hår der nede treng ein ikkje vaske bort utfloden fleire gonger dagleg ;)

Neida såklart, den holder seg lydig fast i håren til eieren lar den slippe. Glattbarberte behøver heller ikke å vaske seg flere ganger daglig. Det holder med normal hygiene + en kattevask hvis nødvendig før sex. Det er heller ikke alle som sliter med mye utflod ;)

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har mye større behov for vask når jeg er glatt. Det er svettere, mer klamt, tissestrålen går gjerne i vinkel så jeg må frem med våtservietter etter dobesøk.

Glatt er absolutt ikke synonymt med at man er skitnere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neivel? Fordi? Og jeg har ikke sagt jeg må vaske flere ganger daglig

Det har du vel indirekte sagt i.o.m at du skreiv at ein berre kunne vaske bort utfloden. Sidan utflod kjem heile dagen, må ein jo naudsyneleg vaske deg fleire gonger dagleg om ein aldri skal ha utflod i underlivet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida såklart, den holder seg lydig fast i håren til eieren lar den slippe. Glattbarberte behøver heller ikke å vaske seg flere ganger daglig. Det holder med normal hygiene + en kattevask hvis nødvendig før sex. Det er heller ikke alle som sliter med mye utflod ;)

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Nett som med ubarberte ;)

Eg meiner ikkje at nokon treng å vaske seg fleire gonger dagleg. Men viss nokon meiner at ein må vaske bort all utflod for å vera rein, må ein nesten vaske seg fleire gonger dagleg når ein har utflod. Ikkje alle har mykje utflod, men dei fleste har vel perioder i syklusen der dei har litt utflod, og ein har jo ikkje kontroll på når det kjem ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du vel indirekte sagt i.o.m at du skreiv at ein berre kunne vaske bort utfloden. Sidan utflod kjem heile dagen, må ein jo naudsyneleg vaske deg fleire gonger dagleg om ein aldri skal ha utflod i underlivet ;)

Ikke alle har masse utflod ei heller daglig. Kjenner man at det renner i trusa så er det bare å gå på do å tørke med papir - om du har hår eller er glatt.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nett som med ubarberte ;)

Eg meiner ikkje at nokon treng å vaske seg fleire gonger dagleg. Men viss nokon meiner at ein må vaske bort all utflod for å vera rein, må ein nesten vaske seg fleire gonger dagleg når ein har utflod. Ikkje alle har mykje utflod, men dei fleste har vel perioder i syklusen der dei har litt utflod, og ein har jo ikkje kontroll på når det kjem ;)

Ubarberte har strammere lukt som man gjerne kan stå over å få i fleisen når man skal ned på de. Kattevask er ikke nok for å få bort lukten i kjønnshårene.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

man får jo ikke utflod hele tiden

Sjølvsagt ikkje, men ein kan jo ikkje kontrollere når det kjem. Det kjem jo like gjerne medan du er på jobb som før du går i dusjen ;)

Ikke alle har masse utflod ei heller daglig. Kjenner man at det renner i trusa så er det bare å gå på do å tørke med papir - om du har hår eller er glatt.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Det er eg heilt einig i :)

Ubarberte har strammere lukt som man gjerne kan stå over å få i fleisen når man skal ned på de. Kattevask er ikke nok for å få bort lukten i kjønnshårene.

Anonym poster: f015fb753163fc57258f57b59792eda8

Då får ho ta ein dusj før oralsex viss det er eit problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sjølvsagt ikkje, men ein kan jo ikkje kontrollere når det kjem. Det kjem jo like gjerne medan du er på jobb som før du går i dusjen ;)

Det er eg heilt einig i :)

Då får ho ta ein dusj før oralsex viss det er eit problem ;)

da blir ikke sexlivet veldig spontant om man må dusje før hver eneste gang man har sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir ikke sexlivet veldig spontant om man må dusje før hver eneste gang man har sex.

Ein MÅ jo ikkje det. Men mange vil jo ikkje gje oralsex utan at partnaren har dusja, uansett om han/ho er barbert eller ikkje. Eg må innrømme at eg helst vil at ein mann skal vaske seg før eg gjer han oralsex. Ein treng jo heller ikkje ha oralsex kvar gong ein har sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...