Gå til innhold

Endelig går "moten" rett vei!


Gjest BM2

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Selvfølgelig er det forskjeller. Poenget med en sammenligning er ikke at alt skal være prikklikt.

Hvis noen sammenligner deg med en blomst så er det ikke fordi du ser ut som dette:

blomst1-300x288.jpg

Edit: Nå venter jeg egentlig bare på "Det kan ikke sammenlignes!"

Endret av Raindrops
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dessuten du som snakker om hår i slimhinner. Vi har da hår inni nesa. Slimhinne der og.

Slimhinnen er lengre inne, enn der hårene er festet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg liker "urskog" på menn, ikke noe er så lite tiltrekkende som en barbert pung. Ser ut som en ribbet høne eller en hårløs katt. Jeg lar det vokse fritt, med stussing innimellom når det begynner å lugge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det forskjeller. Poenget med en sammenligning er ikke at alt skal være prikklikt.

Hvis noen sammenligner deg med en blomst så er det ikke fordi du ser ut som dette:

blomst1-300x288.jpg

Så fin argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så fin argument.

Det er ikke et argument, det er et forsøk på å få dere til å forstå hva jeg mener når jeg sier "sammenligning".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Hmmm jeg må ha en fortryllende ren og veloppdragen mus for selv de dagene hvor jeg ikke har barbert meg på en stund, så har jeg ikke en mus som surkler, vrenger, spytter og spyr så mye at hårene blir klissete, ufyselige og lugger i buksa slik som et par her inne tydeligvis har

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg må ha en fortryllende ren og veloppdragen mus for selv de dagene hvor jeg ikke har barbert meg på en stund, så har jeg ikke en mus som surkler, vrenger, spytter og spyr så mye at hårene blir klissete, ufyselige og lugger i buksa slik som et par her inne tydeligvis har

Det er min nye signatur ! Takk laugh.png

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg syns det er et helt latterlig argument

Det er ikke så lett å diskutere med noen som ikke forstår hva en sammenligning går ut på skjønner du, derfor prøver jeg å forklare dere hva det er, men det er tydeligvis et håpløst prosjekt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er min nye signatur ! Takk laugh.png

gjør ikke min heller men faktum er at kjønnshår er eklere og stivere enn annet hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke så lett å diskutere med noen som ikke forstår hva en sammenligning går ut på skjønner du, derfor prøver jeg å forklare dere hva det er, men det er tydeligvis et håpløst prosjekt.

er heller du som ikke skjønner hva en sammenligning går ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mye man vasker seg der nede så vil det alltid være "ting" sittende fast i håret. Og nei, jeg er ikke uopplyst, jeg vet om hårets funksjoner, men i det samfunnet vi lever i dag så vasker vi oss så ofte at vi faktisk kunne klart oss uten hår. Det er det jeg synes i hvert fall.

En av oppgavene til kjønnshåret er å sørge for utlufting, når håret er borte, får du ett mye tettere miljø. Kombinerer du det med hyppig vask gir det et flott gromiljø for bakterier og sopp, og sannsynligvis flass (pga soppvekst).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjør ikke min heller men faktum er at kjønnshår er eklere og stivere enn annet hår.

Det er DIN mening ja. Vi har vel fått det med oss nå :closedeyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å diskutere med noen som ikke forstår hva en sammenligning går ut på skjønner du, derfor prøver jeg å forklare dere hva det er, men det er tydeligvis et håpløst prosjekt.

Vel hva er målet er målet ved å sammenligne? Hva er målet ved å argumentere? I denne sammenhengen så er målet det samme ved begge tinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er DIN mening ja. Vi har vel fått det med oss nå :closedeyes:

Det er ganske mange andres mening også. det er mer vanlig å ikke like kjønnshår enn omvendt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

er heller du som ikke skjønner hva en sammenligning går ut på.

Hva baserer du det på? Du må gjerne forklare meg hva det går ut på, jeg venter i spenning :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt merkelig at folk sier at kjønnshår på damer er uhygenisk, men de samme jentene er ofte ganske for at menn skal ha det.

Så hvorfor mener dere at det er uhygenisk på damer, men ikke menn?

Anonym poster: 5fc83806ef2266172250f69ba762c1cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Vel hva er målet er målet ved å sammenligne? Hva er målet ved å argumentere? I denne sammenhengen så er målet det samme ved begge tinga.

...og poenget ditt er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...