Nautika Skrevet 24. august 2014 Forfatter #1261 Del Skrevet 24. august 2014 Nei, hos oss er det heldigvis ikke slike samtaler Som regel har ikke jeg noe å bidra med når de snakker om fotball, norske (ukjente) artister fra 70-tallet og politikere som hadde en eller annen ministerpost før jeg ble født Det er som regel veldig lite spennende samtaleemner rundt lunsjen Jeg er 5/6 dpo i dag Bare 6 dager til jeg har gitt meg selv lov til å teste, så får vi se om jeg klarer å vente så lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. august 2014 #1262 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Hahah, jeg syntes sånne samtaler bare er morsomme! Ikke at jeg pleier å utlevere hva slags fetisjer som er det store hjemme hos oss, men syntes den type samtaler er både morsomme og noen ganger interessante! Jeg grøsser derimot når folk skal begynne å prate sport, politikk, VÆRET etc. med meg. Kanskje det har noe med at jeg jobber i PU-bolig og det temaet er stortsett det som interesserer brukerne her.. Er mildt sagt lei av å høre "SARABY!! Det skal regne nå!" Saraby svarer "ja, det kan hende. Men hvis du ser ut så er det sol og klar himmel, så jeg syntes vi kan gå en tur sammen" - Bruker titter ut av vinduet og konstaterer med "Nei! Det regner! For det står det på internett!" og Saraby får resten av kvelden høre hvor teit hun er som påstår at det IKKE regner Selvfølgelig henger alle de andre brukerne seg på siden de har også sett at det skal regne og to har tilogmed sett at det skal tordne!! Så sitter en nesten på fanget mitt og gråter for hun er redd for dårlig vær.. Men sola skinner altså fortsatt ute. Endret 24. august 2014 av Saraby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. august 2014 Forfatter #1263 Del Skrevet 24. august 2014 http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Ikke-trist-eller-sar_-bare-litt-stille-7675623.html Jeg trykket ja 19 ganger Står om åpne landskap og introverte der også. Håper det blir tatt hensyn til når vi en gang skal skifte kontorlokasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. august 2014 Forfatter #1264 Del Skrevet 24. august 2014 Hahah, jeg syntes sånne samtaler bare er morsomme! Ikke at jeg pleier å utlevere hva slags fetisjer som er det store hjemme hos oss, men syntes den type samtaler er både morsomme og noen ganger interessante! Jeg grøsser derimot når folk skal begynne å prate sport, politikk, VÆRET etc. med meg. Kanskje det har noe med at jeg jobber i PU-bolig og det temaet er stortsett det som interesserer brukerne her.. Er mildt sagt lei av å høre "SARABY!! Det skal regne nå!" Saraby svarer "ja, det kan hende. Men hvis du ser ut så er det sol og klar himmel, så jeg syntes vi kan gå en tur sammen" - Bruker titter ut av vinduet og konstaterer med "Nei! Det regner! For det står det på internett!" og Saraby får resten av kvelden høre hvor teit hun er som påstår at det IKKE regner Selvfølgelig henger alle de andre brukerne seg på siden de har også sett at det skal regne og to har tilogmed sett at det skal tordne!! Så sitter en nesten på fanget mitt og gråter for hun er redd for dårlig vær.. Men sola skinner altså fortsatt ute. Du får dra frem radarvisningen, så får de se hvor regnet faktisk kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. august 2014 #1265 Del Skrevet 24. august 2014 Du får dra frem radarvisningen, så får de se hvor regnet faktisk kommer Ingenting hjelper, med mindre jeg får ringt til metrologene på YR.no og sagt ifra at "Hei, det regner faktisk ikke! Kan dere endre det ?" og at de faktisk gjør det Ække barebare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 24. august 2014 #1266 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg trykket 18 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. august 2014 Forfatter #1267 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg trykket 18 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2014 #1268 Del Skrevet 24. august 2014 14 ganger her! Jeg lærte ikke noe nytt, jeg er skikkelig introvert, og har alltid vært det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. august 2014 #1269 Del Skrevet 24. august 2014 Fin artikkel fikk 17 ja, og det stemte ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. august 2014 #1270 Del Skrevet 24. august 2014 Kun 10 her, akkurat i grenseland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2014 #1271 Del Skrevet 24. august 2014 10 her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 24. august 2014 #1272 Del Skrevet 24. august 2014 Fra artikkelen: "På digitale kanaler har de mer introverte fått en glimrende mulighet til å kommunisere i «det stille». De kan selv velge når og hvem de vil prate med, og de kan gjøre det i fysisk stille omgivelser og dessuten finne likesinnede." Ikke rart om vi er en del introverte på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. august 2014 #1273 Del Skrevet 24. august 2014 13 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. august 2014 #1274 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg er også introvert, men med de rette er jeg ekstrovert, men det er ikke mange det da. Blir sliten av å være sosial med de flesye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. august 2014 #1275 Del Skrevet 24. august 2014 15, men det var en del "både og" eller "kommer an på" hvor jeg gikk ca 50/50 ja og nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. august 2014 #1276 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg hadde 6 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 25. august 2014 #1277 Del Skrevet 25. august 2014 Åh, er det den Aftenpostentesten det er snakk om? "Klart introvert" her også Hvilket ikke akkurat kom som noen overraskelse. Og Nesevisa kan godt tenkes å ha rett i at særingene samles på Internett, hihi. Fem dager igjen til testing, håper du ikke går i spinn! Den venteperioden er skikkelig, skikkelig kjip. Og det er jo ingenting man kan gjøre for å få fortgang i sakene heller! Tålmodighet er vanskelig av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. august 2014 Forfatter #1278 Del Skrevet 25. august 2014 Tålmodighet er vanskelig å finne frem i dpo-tider ja. Nå er jeg en dag nærmere testing enn i går da! Jeg sov en time lengre i dag morges, vi kom hjem ganske sent etter teaterforestilling i går kveld. Deilig å starte dagen rolig med å gå tur med bikkja, spise frokost med mannen og bli svippet innom jernbanestasjonen Har testet ut bedriftsmassasje i dag Skal definitivt gjentas, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal timeføre den halvtimen. Massasje går ikke innunder "legebesøk", men samtidig er det jo i regi av jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. august 2014 #1279 Del Skrevet 25. august 2014 Tålmodighet er vanskelig å finne frem i dpo-tider ja. Nå er jeg en dag nærmere testing enn i går da! Jeg sov en time lengre i dag morges, vi kom hjem ganske sent etter teaterforestilling i går kveld. Deilig å starte dagen rolig med å gå tur med bikkja, spise frokost med mannen og bli svippet innom jernbanestasjonen Har testet ut bedriftsmassasje i dag Skal definitivt gjentas, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal timeføre den halvtimen. Massasje går ikke innunder "legebesøk", men samtidig er det jo i regi av jobben kan du ikke bare jobbe en time lengre den dagen du har massasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 25. august 2014 #1280 Del Skrevet 25. august 2014 Vi har en timeføringskode på jobb som dekker "kortere fravær til legebesøk og lignende". Her fører jeg både blodbank og kiropraktor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå