Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

:fnise: Nei, hos oss er det heldigvis ikke slike samtaler ;) Som regel har ikke jeg noe å bidra med når de snakker om fotball, norske (ukjente) artister fra 70-tallet og politikere som hadde en eller annen ministerpost før jeg ble født :ler: Det er som regel veldig lite spennende samtaleemner rundt lunsjen :sukk:

Jeg er 5/6 dpo i dag :hoppe: Bare 6 dager til jeg har gitt meg selv lov til å teste, så får vi se om jeg klarer å vente så lenge :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah, jeg syntes sånne samtaler bare er morsomme! :ler: Ikke at jeg pleier å utlevere hva slags fetisjer som er det store hjemme hos oss, men syntes den type samtaler er både morsomme og noen ganger interessante! :P Jeg grøsser derimot når folk skal begynne å prate sport, politikk, VÆRET etc. med meg. Kanskje det har noe med at jeg jobber i PU-bolig og det temaet er stortsett det som interesserer brukerne her.. Er mildt sagt lei av å høre "SARABY!! Det skal regne nå!" Saraby svarer "ja, det kan hende. Men hvis du ser ut så er det sol og klar himmel, så jeg syntes vi kan gå en tur sammen" - Bruker titter ut av vinduet og konstaterer med "Nei! Det regner! For det står det på internett!" og Saraby får resten av kvelden høre hvor teit hun er som påstår at det IKKE regner :sjenert: Selvfølgelig henger alle de andre brukerne seg på siden de har også sett at det skal regne og to har tilogmed sett at det skal tordne!! Så sitter en nesten på fanget mitt og gråter for hun er redd for dårlig vær.. Men sola skinner altså fortsatt ute.

Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, jeg syntes sånne samtaler bare er morsomme! :ler: Ikke at jeg pleier å utlevere hva slags fetisjer som er det store hjemme hos oss, men syntes den type samtaler er både morsomme og noen ganger interessante! :P Jeg grøsser derimot når folk skal begynne å prate sport, politikk, VÆRET etc. med meg. Kanskje det har noe med at jeg jobber i PU-bolig og det temaet er stortsett det som interesserer brukerne her.. Er mildt sagt lei av å høre "SARABY!! Det skal regne nå!" Saraby svarer "ja, det kan hende. Men hvis du ser ut så er det sol og klar himmel, så jeg syntes vi kan gå en tur sammen" - Bruker titter ut av vinduet og konstaterer med "Nei! Det regner! For det står det på internett!" og Saraby får resten av kvelden høre hvor teit hun er som påstår at det IKKE regner :sjenert: Selvfølgelig henger alle de andre brukerne seg på siden de har også sett at det skal regne og to har tilogmed sett at det skal tordne!! Så sitter en nesten på fanget mitt og gråter for hun er redd for dårlig vær.. Men sola skinner altså fortsatt ute.

Du får dra frem radarvisningen, så får de se hvor regnet faktisk kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dra frem radarvisningen, så får de se hvor regnet faktisk kommer ;)

Ingenting hjelper, med mindre jeg får ringt til metrologene på YR.no og sagt ifra at "Hei, det regner faktisk ikke! Kan dere endre det ?" og at de faktisk gjør det :nigo: Ække barebare!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Fra artikkelen:

"På digitale kanaler har de mer introverte fått en glimrende mulighet til å kommunisere i «det stille». De kan selv velge når og hvem de vil prate med, og de kan gjøre det i fysisk stille omgivelser og dessuten finne likesinnede."

Ikke rart om vi er en del introverte på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også introvert, men med de rette er jeg ekstrovert, men det er ikke mange det da. Blir sliten av å være sosial med de flesye. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, er det den Aftenpostentesten det er snakk om?

"Klart introvert" her også :fnise: Hvilket ikke akkurat kom som noen overraskelse. Og Nesevisa kan godt tenkes å ha rett i at særingene samles på Internett, hihi.

Fem dager igjen til testing, håper du ikke går i spinn! ;) Den venteperioden er skikkelig, skikkelig kjip. Og det er jo ingenting man kan gjøre for å få fortgang i sakene heller! Tålmodighet er vanskelig av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodighet er vanskelig å finne frem i dpo-tider ja. Nå er jeg en dag nærmere testing enn i går da! :hoppe:

Jeg sov en time lengre i dag morges, vi kom hjem ganske sent etter teaterforestilling i går kveld. Deilig å starte dagen rolig med å gå tur med bikkja, spise frokost med mannen og bli svippet innom jernbanestasjonen :)

Har testet ut bedriftsmassasje i dag :hoppe: Skal definitivt gjentas, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal timeføre den halvtimen. Massasje går ikke innunder "legebesøk", men samtidig er det jo i regi av jobben :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodighet er vanskelig å finne frem i dpo-tider ja. Nå er jeg en dag nærmere testing enn i går da! :hoppe:

Jeg sov en time lengre i dag morges, vi kom hjem ganske sent etter teaterforestilling i går kveld. Deilig å starte dagen rolig med å gå tur med bikkja, spise frokost med mannen og bli svippet innom jernbanestasjonen :)

Har testet ut bedriftsmassasje i dag :hoppe: Skal definitivt gjentas, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal timeføre den halvtimen. Massasje går ikke innunder "legebesøk", men samtidig er det jo i regi av jobben :klo:

kan du ikke bare jobbe en time lengre den dagen du har massasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Vi har en timeføringskode på jobb som dekker "kortere fravær til legebesøk og lignende". Her fører jeg både blodbank og kiropraktor også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...