Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håperhåper at det bare er for tidlig. ;) Tror jeg blir ganske skuffet hvis det ikke går nå, hadde forhåpninger om at vi er super-fertile siden det gikk på første forsøk sist :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (jeg og bikkja) har vært og gått tur i skogen i rundt 1 time i dag :nigo: Jeg prøvde egentlig å finne frem til et sted der det er mange hunder med eiere som pleier å samles, men jeg fant ikke frem.. Tror jeg gikk feil i første krysset :P Får prøve igjen senere.

Nå prøver jeg å ta igjen de timene på gjemmekontoret som jeg brukte på å gå tur, men motivasjonen er ikke helt på plass.. Halvannen time igjen, så er samvittigheten grei ;)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjemmekontor er greit nok det altså, men jeg får litt dårlig samvittighet når jeg ikke sitter foran pc konstant. Prøver å trøste meg med at på kontoret blir jeg forstyrret av irriterende kollega slik at jeg må ta meg pause på telefonrommet, henger litt ved kaffemaskina og er med på den daglige runden med quiz ;) Jeg har nådd målet mitt for dagen, så da bør jeg egentlig være fornøyd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor aka gjemmekontor - alltid god stemning! Hadde man kjørt Employment survey på hjemmekontoret mitt, så hadde vi scora 100% :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! På mitt hjemmekontor blir det temmelig varmt sånn i 14-tiden, derfor fristet det litt vel mye å ta seg en tur i skogen rundt da ;) Håper på overskyet vær i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det? På mitt kontor kan vi ta ned persienner. Haha, stusselig å si "vi" her.. Er jo bare meg! Evt appelsinen om den telles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det? På mitt kontor kan vi ta ned persienner. Haha, stusselig å si "vi" her.. Er jo bare meg! Evt appelsinen om den telles.

Gleder meg til påskeappelsinen kommer. Såååå god.

:fnise:

Kommer den i påska? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond:

Jeg blør neseblod i dag, og det har jeg vel ikke gjort på mange år. Google er optimistisk og mener at det kan være et tidlig tegn på graviditet :bond: Kan ikke teste før i morgen jo!

*testetøs*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kommer den i påska? :fnise:

Hehe, jeg refererer til frukten, som altså har sesong når det er påske, mens hun kaller minien i magen for appelsin. Så når jeg leste innlegget hennes så fikk jeg lyst på saftig, søt appelsin :nigo:

Neseblod er da et godt tegn eller hva? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, får krysse fingrene for det! :be:

Edit:det var ikke riktig kode...

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra prosjektleder som jeg har vært slaven til det siste året "fint hvis du kan fikse dette"

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...