Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er først når den blir negativ at EL har vært. Noen opplever positiv test i flere dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare ha meg en pause fra Excel og uendelighetsprosjektet.. Vi har et årlig prosjekt på jobb som i stor grad betyr å dobbeltsjekke at fjorårets situasjon fremdeles gjelder, hvis ikke må man korrigere litt her og der. Ganske kjedelig arbeid med Excel på den ene skjermen og en nettside på den andre skjermen. Blir stiv i nakke og musearm og konsentrasjonen forsvinner temmelig kjapt. Skal antakelig jobbe med dette noen uker (måneder?) fremover, så det er egentlig bare å stålsette seg og få det gjort :sjenert: En fordel med prosjektet er at deltakere får noe gratis (en ting man vanligvis betaler en del for), så jeg sparer noen tusenlapper fremover :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is! :daane: Dette har jeg altså studert 5 år på universitet for å gjøre...

Det der har jeg sagt til meg selv noen ganger også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av vondt i nakke og skuldre har jeg nå satt meg opp på bedriftsmassasje neste uke og annenhver uke fremover. Vi får det til redusert pris, så da er det vel greit å benytte sjansen. Greit å ha noe annet enn evighetsprosjektet i kalenderen også. :ler:

Jeg burde vel egentlig fått henvisning fra fastlegen så kunne jeg fått utgiftene dekket av helseforsikringen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et mål om å gjøre 20 enheter av den evigvarende oppgaven pr dag, og nå har jeg kommet opp i 14 :hoppe: Til sammen er det rundt 400 som skal kontrolleres, så det blir noen arbeidsdager med dette :sukk: *syte og klage*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent landskap = Djevelens verk :kjempesinna:

Er tydeligvis dagen for oppklaring og diskusjon for de jeg sitter i nærheten av, så når det ble 2 ulike samtaler på ulike kanter og jeg prøvde å lukke støyen ute ved å høre på musikk ble det litt mye for introverte og høysensitive meg :sjenert: => Nautika rømmer til nærmeste telefonrom for å surfe på nettet og drikke te....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bra jeg kan bidra til at andre setter pris på hva de har :ler: Jeg håper at jeg får eget kontor etterhvert, men akkurat nå er det ganske trangt i lokalene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet hvordan det er! Jeg har også åpent kontorlandskap, kombinert med svært åpne kolleger. Det er tydeligvis ingen intimgrense på hva som diskuteres, på torsdag var det er svær diskusjon om fetisjer, hvorpå de skulle absolutt spørre alle i nærheten om hvilken fetisjer som foregikk i heimen der. Ikke at jeg har så mye å skjule, men det er laaaangt over hva jeg tåler.. :P Jeg er også introvert, og skulle gjerne sittet helt for meg selv på jobb :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet hvordan det er! Jeg har også åpent kontorlandskap, kombinert med svært åpne kolleger. Det er tydeligvis ingen intimgrense på hva som diskuteres, på torsdag var det er svær diskusjon om fetisjer, hvorpå de skulle absolutt spørre alle i nærheten om hvilken fetisjer som foregikk i heimen der. Ikke at jeg har så mye å skjule, men det er laaaangt over hva jeg tåler.. :P Jeg er også introvert, og skulle gjerne sittet helt for meg selv på jobb :P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...