Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg kommet meg hjem igjen. Denne EL-testen er nesten-positiv ikke sant?

attachicon.gif2014-08-17 16.32.50.jpg

Jeg tolker den som positiv! Men kan det være vi har fargeforskjeller på pc'ene våre? Siden her ser den ut som begge strekene er like sterke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test til i kveld, og den er i mine øyne enda klarere positiv. Regner med EL er i morgen, så da får jeg dobbeltsjekke om jeg får negativ da ;) Krysser fingrene for at gullegget og super-sædcellen ønsker å flytte inn for de nærmeste 9 månedene ;)

post-63301-0-03542700-1408302383_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Håper du har rett, Spiremor!

Tok ny test nå nettopp, den var negativ, men jeg syns at test-streken var unormalt sterk til å være dagen for EL :klo: Har alltid trodd at LH-toppen varte noen få timer, og så sank den til bunns igjen..

post-63301-0-10648600-1408379097_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten ta en ny test i dag, syns det var så rart at den var så sterk i går. Kan jo være at jeg hadde LH-topp i løpet av formiddagen i går? :vetikke:

0/1 dpo i dag da. Får vel skvise inn litt ludo mellom jobb og IKEA i kveld, bare for å være sikker ;)

Har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før 30. august, og hvis jeg da får negativ skal jeg vente 2 dager med å teste igjen. Vi får se om testetøsa klarer å holde seg borte! :ler:

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...