Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gidder du ikke spandere kryssede bein på meg?! :hakeslepp::snurt:

Snart klar til å dra avgårde til nest-siste kveld med valpekurs. Jeg har kuttet opp kjøttboller til godbiter for anledningen, og mitt firbente barn prøver nå å bryte seg inn i sekken der godbitene ligger :ler: Kanskje jeg klarer å få han til å fokusere på meg i dag da? De siste to gangene har han vært mye mer interessert i å snuse på bakken og (prøve) å hilse på de andre valpene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange fine kryssede gravidbein! :fnise:

Gjett hvem som hadde klart å åpne glidelåsen og tok posen med godbitene ut av sekken i dét jeg gikk ned trappa? :ler: Han fikk godbit for å slippe posen da ;)

Det gikk mye bedre på kurs i dag :nigo: Kom spurtende på innkalling mens det var en hund som løp parallelt, og han hadde sitt-og-bli omtrent uten feil når han hadde urolige hunder 2 m unna på begge sider ;) Jeg meldte meg like så godt på grunnkurs også jeg :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo for flink voffe :laugh:

Blir nok bra med grunnkurs også ^^ Kanskje dere kan drive aktivt med lydighet etterhvert? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysse beina jeg også! Sorri, er sjukt lei meg for at jeg var så hodeløs at jeg bare krysset fingre og tær :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...