Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

To sjanser for å bli gravid i august ække verst da! Ikke mange som får TO sjanser... er det vel? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå vet jeg til neste gang at alle de rare symptomene ikke har noen sammenheng med graviditet :P

Ikke si det! Kan jo være at egget faktisk ikke festet seg? Jeg er sikker på at det har skjedd meg tidligere. Jeg tror det du følte er reelt, asså!

Tror forresten din TR har misforstått litt, fordi hun skulle faktisk ikke ha kommet på besøk denne mnd! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det! Kan jo være at egget faktisk ikke festet seg? Jeg er sikker på at det har skjedd meg tidligere. Jeg tror det du følte er reelt, asså!

Tror forresten din TR har misforstått litt, fordi hun skulle faktisk ikke ha kommet på besøk denne mnd! :reise:

Hehe, kanskje mai er måneden vår da? Vi har begge bursdag da, og første spiren ble jo unnfanget i mai :lur: Hadde vært moro med maibarn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje mai er måneden vår da? Vi har begge bursdag da, og første spiren ble jo unnfanget i mai :lur: Hadde vært moro med maibarn ;)

Maibarn er best! Jeg er et levende bevis! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desemberbarn ekke så gæli de heller :jolie:

Det aller beste er derimot å være født den 29. Uansett måned :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje mai er måneden vår da? Vi har begge bursdag da, og første spiren ble jo unnfanget i mai :lur: Hadde vært moro med maibarn ;)

Mai er den beste mnd å bli født i - det sier jeg meg enig i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desemberbarn ekke så gæli de heller :jolie:

Det aller beste er derimot å være født den 29. Uansett måned :jepp:

Nei, de er faktisk ikke det. Har en herlig desembersøster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er faktisk ikke det. Har en herlig desembersøster ;)

Håper jeg blir gravid slik at jeg får termin en del før desember altså ;) Før barnehageopptak hadde vært en stor fordel ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg blir gravid slik at jeg får termin en del før desember altså ;) Før barnehageopptak hadde vært en stor fordel ;)

Enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Desemberbarn ekke så gæli de heller :jolie:

Det aller beste er derimot å være født den 29. Uansett måned :jepp:

29. :5:

Maibarn er fint å ha, altså, da er de ikke helt nyfødte om sommeren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fordel med at jeg fikk mensen i går: naboene kan få avkreftet at jeg er gravid ved at jeg drakk alkohol under en sosial sammenkomst i går ;)

Vi er de eneste uten barn, så det er vel forventet at det kommer om ikke så altfor lenge ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai-barn høres mer perfekt ut i forhold til barnehageplass, enn feks februar og mars-barn. Ser for meg uendelig mye ulønnet permisjon frem til barnehagestart ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mai-barn høres mer perfekt ut i forhold til barnehageplass, enn feks februar og mars-barn. Ser for meg uendelig mye ulønnet permisjon frem til barnehagestart ;)

Jepp! Her skal vi løse det med at jeg jobber hver tredje helg (gir lønn på ca 6000 kr) og kontantstøtte. Så helt ulønnet blir det ikke, men absolutt dårlig timing mtp. Bsrnehage. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er første kveld med valpekurs, heldigvis bare teori inne i dette tordenværet. Hadde vært helsefarlig å stå ute i regn på en stor åpen plass i dette været altså. Det slo faktisk ned i et tre 5m unna der M stod i dag :hakeslepp: Hjelpes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et veldig godt inntrykk av kurset i går. Greit å finne noen som har samme tilnærming som meg, dvs positiv trening, men med mulighet for å kunne si "stopp" eller "slutt" dersom det trengs. Mye humor av foredragsholderen i går, så timene fløy avgårde ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...