Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Den stille sommerfølelsen på kontoret er definitivt over. 5 av 6 i kontorlandskapet er på plass igjen, deriblant han som må være nominert til årets mest bråkete ansatt :ler::sukk: Har blitt sukking, stønning, "neineinei", knirking i stolen, prat om vannlekkasje hjemme og høylydte telefonsamtaler. Oh, joy!

Jeg har vært effektiv i dag da, og det merker jeg på musearmen.. Auau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den stille sommerfølelsen på kontoret er definitivt over. 5 av 6 i kontorlandskapet er på plass igjen, deriblant han som må være nominert til årets mest bråkete ansatt :ler::sukk: Har blitt sukking, stønning, "neineinei", knirking i stolen, prat om vannlekkasje hjemme og høylydte telefonsamtaler. Oh, joy!

Jeg har vært effektiv i dag da, og det merker jeg på musearmen.. Auau...

Musearmen... :fnise:

Høres litt slitsomt ut å jobbe i sånn kontorlandskap :jepp: Ikke at det er så stille der jeg jobber, tvert i mot, men ser for meg det merkes mer når det er kontorarbeid hvor man gjerne vil ha arbeidsro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke tenke koffert, Teriyaki :fnise:

Bare en time til jeg kan dra hjem :hoppe: Det lønner seg å stå opp tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begivenhetsrik dag så langt! Hadde noen skikkelige subbelyder fra det ene hjulet på bilen, jeg ante ikke hva det var og så for meg dyr reparasjon og tauing. Heldigvis ble det borte når jeg strammet og løsnet håndbrekket :hoppe: Må sikkert sjekkes opp, men jeg slipper å gjøre det i dag ;)

Når jeg skulle til å kjøre var det ei av naboene (som jeg aldri har snakket med) som vinket og lurte på om jeg skulle til Oslo og om hun kunne få sitte på. Hun hadde forsovet seg, og skulle vært på jobb for 30 min siden. Pga buss for tog osv hadde hun sikkert brukt over en time til jobb, så da ble det til at hun ble kjørt til døra ;) Føler meg som en super-nabo i dag altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Vil være naboen din! Si hvor du bor! haha!

Haha! Jeg bor på andre siden av byen for deg tror jeg :ninja: Brukte vel bare 5-10 min ekstra på å svippe henne innom jobben, mye bedre det enn å sette henne av et sted som det kanskje kommer en buss innen 15 min ;)

Viste seg at det var moren til en av elevene til M også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt uggen og light-headed i dag også. Litt for mye til at det bare er psykisk... :klo: Er sikkert noe annet, men hva hvis... :sjenert: Den dårlige følelsen fra noen dager tilbake er borte, så jeg brenner nok av første test i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker! Håper det er et bra tegn! ;)

Det er et kjempebra tegn! Hos meg stakk det rimlig godt 6-7 dpo. Og 9 dpo fikk jeg supersvak strek.

Håper sånn at du er gravid!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysse fingrene*

Jeg har bestemt meg for å teste i morgen tidlig. Det blir spennende, så håper jeg at jeg ikke blir altfor skuffet om det ikke kommer opp TB. Det er jo enda veldig tidlig ;)

Angående stikking: Jeg aner ikke hvordan det er i en vanlig syklus, noen som vet? Vanlig å kjenne stikking når man ikke er gravid? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse fingrene*

Jeg har bestemt meg for å teste i morgen tidlig. Det blir spennende, så håper jeg at jeg ikke blir altfor skuffet om det ikke kommer opp TB. Det er jo enda veldig tidlig ;)

Angående stikking: Jeg aner ikke hvordan det er i en vanlig syklus, noen som vet? Vanlig å kjenne stikking når man ikke er gravid? :klo:

Spennende!! :hoppe: ang. stikking så er det litt opp og ned hos meg. Har hatt noen sykluser hvor jeg ikke kjenner noe særlig og andre sykluser har jeg kjent mye rar stikking! Så er litt vanskelig å si :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme som Saraby sier. Har noen sykluser med, og noen uten. Morsomme er at mnd jeg jeg ble gravid merka jeg ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysse fingrene*

Jeg har bestemt meg for å teste i morgen tidlig. Det blir spennende, så håper jeg at jeg ikke blir altfor skuffet om det ikke kommer opp TB. Det er jo enda veldig tidlig ;)

Angående stikking: Jeg aner ikke hvordan det er i en vanlig syklus, noen som vet? Vanlig å kjenne stikking når man ikke er gravid? :klo:

Jeg kjente unormalt sterke og nesten litt vonde stikkinger 6-7 dpo. Sånn at jeg skvatt til :fnise:

Ellers stakk det litt svakt hele veien, men nå murrer det mer enn det stikker.

Jeg kjente ikke stikkinger i sist pp, bare når jeg hadde EL. Så jeg er rimlig sikker på at jeg hadde festesmerter og at det var det som stakk så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...