Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merkelig det der, hvordan utfallet av en graviditetstest vil være himmel i noen tilfeller og helvete i andre! Den gangen jeg trodde jeg var gravid og det ikke hadde passet så bra, gud hvor lykkelig jeg var over en negativ test da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neste gang krysser jeg fingrene for positiv ;)

Nå har jeg kommet igjennom hele blekka med rødpennen. Skal bare korrigere for side 87-184 i word-dokumentet, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med oversettelsen. Det tok bare to uker med særdeles ineffektiv jobbing :ler: Jaja, snart helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neste gang krysser jeg fingrene for positiv ;)

Nå har jeg kommet igjennom hele blekka med rødpennen. Skal bare korrigere for side 87-184 i word-dokumentet, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med oversettelsen. Det tok bare to uker med særdeles ineffektiv jobbing :ler: Jaja, snart helg ;)

Høres sååå tørt ut :fnise: Flink er du! :)

Supert med negativ test. Satser på positiv om 10 dager eller før nå! Jeg har trua på at det går fort for dere. Om det ikke skulle gå denne måneden, så i alle fall neste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neste gang krysser jeg fingrene for positiv ;)

Nå har jeg kommet igjennom hele blekka med rødpennen. Skal bare korrigere for side 87-184 i word-dokumentet, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med oversettelsen. Det tok bare to uker med særdeles ineffektiv jobbing :ler: Jaja, snart helg ;)

Ååh! Hvor har du funnet motivasjon til alt det der? Du er flink! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh! Hvor har du funnet motivasjon til alt det der? Du er flink! :D

Jeg tror jeg fant det nedi boksen med sjokoladenøtter og orientalsk blanding. Legg på et par kopper med kruttsterk kaffe og litt mumsing av ricola-pulver så blir det så bra atte :ler:

Jeg er ferdig! :hoppe::danse::hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fant det nedi boksen med sjokoladenøtter og orientalsk blanding. Legg på et par kopper med kruttsterk kaffe og litt mumsing av ricola-pulver så blir det så bra atte :ler:

Jeg er ferdig! :hoppe::danse::hoppendeglad:

:danse::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig fin helg sammen med jentegjengen fra NTNU :) Vi besøkte ei som akkurat har flyttet inn i ny leilighet, og vi fikk sett film, spilt brettspill, shoppet og grillet ;) Veldig koselig!

I dag er jeg 6 dpo også, så det nærmer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres rart ut, men jeg har ikke noen god følelse for denne pp, men det kan jo endre seg. Forrige gang hadde jeg festesmerter, så jeg går og venter på det nå også. Får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste. Kanskje det blir neste helg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig med gjenforeningshelg :) Dro dere "Nu klinger det gjennom den gamle stad"? Jeg savner Trondheim og NTNU, det var tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på venstre side, men ikke så langt ut som i eggstokk-området... Kan like gjerne være magen som livmoren altså. Greit å skrive ned til en eventuell neste pp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på venstre side, men ikke så langt ut som i eggstokk-området... Kan like gjerne være magen som livmoren altså. Greit å skrive ned til en eventuell neste pp ;)

Denne perioden hvor du blir gravid, mener du? ;) HAR TRUA! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...