Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Bra at det går litt bedre da :)

Syns det høres ut som en veldig god plan å begrense timene med "dusten" :fnise:

Hvis det er noen trøst, når det kommer til tørken på ludo, så har det ikke blitt noe ludo her
siden den dagen jeg bleeee gravid :P
Sånn går det med to slitne mennesker, og etterhvert en kvalm dame :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha gått igjennom notatene mine på PinkPad fra forrige syklus ser jeg at jeg hadde første stikking i venstre eggstokk 8 dager før EL, og mye stikking i høyre eggstokk 3 dager før EL. Det virker som om min høyre eggstokk er mer "dominant" enn den venstre, jeg tror jeg bare har hatt EL fra den siden etter at jeg sluttet på pilla.

Kanskje jeg kan forvente EL om 3-8 dager da? :klo: EL-testene er langt fra positive, så jeg tror 8 dager er mer riktig. Tiden vil vise ;) Det er mye mer spennende å være i tiden før EL enn etter EL altså. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? For meg var det omvendt. Haaatet tiden før EL, for den kom jo aldri :fnise: Hadde jeg ikke fått positiv test, men heller mensen, så hadde syklusen min vært på 44 dager. :P Tiden etter EL er selvsagt kjedelig den også, men i det minste ikke frustrerende, og den er alltid bare på ca. 14 dager. :)

Jeg har virkelig trua på at du blir gravid kjempefort! Kanskje du kommer i samme terminklubb som meg :jepp:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? For meg var det omvendt. Haaatet tiden før EL, for den kom jo aldri :fnise: Hadde jeg ikke fått positiv test, men heller mensen, så hadde syklusen min vært på 44 dager. :P Tiden etter EL er selvsagt kjedelig den også, men i det minste ikke frustrerende, og den er alltid bare på ca. 14 dager. :)

Jeg har virkelig trua på at du blir gravid kjempefort! Kanskje du kommer i samme terminklubb som meg :jepp:

Det hadde vært koselig! :)

Før EL kan man jo teste etter EL og spille ludo med et formål :lur: Etter EL er man på pinebenken og går bare og venter på å få svaret :P Tiden fra TR til EL føles ikke så lang som fra EL til IKM. That reminds me: jeg har ikke testet etter EL i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært koselig! :)

Før EL kan man jo teste etter EL og spille ludo med et formål :lur: Etter EL er man på pinebenken og går bare og venter på å få svaret :P Tiden fra TR til EL føles ikke så lang som fra EL til IKM. That reminds me: jeg har ikke testet etter EL i dag ;)

Det må du jo gjøre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det husmoroppgaver som står på programmet. Svigerfar kommer nedover i morgen, første gang han er her, så da bør det vel se noenlunde greit ut her ;) I morgen begynner jeg på jobb igjen også :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi
:vinke: Innom og hilser på! Synd å lese om SA, det er vondt både fysisk og psykisk, jeg vet. Men jeg må si jeg beundrer måten du velger å se på det på! Krysser fingre for EL hos deg snart :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og velkommen, Snuttepi :goodbye:

Snart to og en halv time siden jeg kom på jobb, og teite kollegaen har ikke dukket opp enda! :hoppe: Han har satt seg opp at han mulig tar ferie denne uke og neste, så jeg krysser fingrene for det! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg hadde ikke akkurat sett frem til å være alene sammen med han her. Det hadde garantert blitt mye snakking siden han mest sannsynlig ikke har så mye å gjøre for tiden. Jeg har hendene fulle, så litt arbeidsro er ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er svigerfar på plass i hus, og forhåpentligvis får han og M gjort mye i hagen i dag og dagene fremover ;) Jeg kan ikke akkurat si at jeg digger å ha besøk, svigers er ganske forskjellig fra både meg og M. De snakker litt mer fra levra enn det jeg klarer å overse. Blant annet sa svigerfar i går etter å ha fått omvisning i huset: Sånn her kunne ikke jeg tenkt meg å bo... :klo: Hva svarer man til sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuttepi

"Så bra at det er vi som bor her da, og ikke du!" med verdens bredeste glis. ;)

Jeg greier ikke å dy meg når det gjelder svigermors spydige kommentarer altså. Hun får igjen så det holder. Her om dagen klippet vi hekken hjemme. Ikke riktig tid å gjøre det på, vet det, men den var altså så stor at vi bare måtte. Holdt på i flere timer. Så kom svigermor. "Dere er begynt med hekken ja. Ja, det trengtes. Jeg kan ikke forstå hvordan dere kan ha en sånn hekk. Dere må ta myyyyyye mer, det VISES ikke at dere er begynt engang. Og så er den skjev der, og så må dere ta oppå der...."

Gaaaah :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herligheten. Kjenner at jeg er sååå glad for at svigers her er lavmælte! Hadde noen sagt de tingene dere nevner over her til meg, hadde jeg blitt skikkelig sinna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad svigers bor 15 timer unna :P Klarer å holde ut i små doser og tanken på at det er lenge til neste gang. Hjelper at M forstår også. Håper bare at de ikke kommer hit for "hotellopphold" når vi får barn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg dere skal si klart ifra om at ikke blir aktuelt! Jeg kjenner nå at jeg helt sikkert gjerne vil ha hjelp etterhvert, men den første uka eller to vil jeg helst at skal være min, gubben og mini sin. Så får jeg heller spørre noen om jeg trenger hjelp eller lurer på noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...