Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke har fått, har sendt inn elektronisk innen fristen. Burde vel fått beskjed hvis det var noe dokumentasjon de manglet, men har ikke hørt et kvekk :vetikke: Etter endringer fikk jeg til og med lavere beløp enn i den foreløpige beregningen, fordi jeg overførte rentefradrag til M... Jaja, blir en god måned i august da ihvertfall (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over til noe mer hyggelig: M har også ferie, og her er det fullt opp med valp for tiden :hund: Jeg får testet ut "sove når babyen sover" :fnise: Blir noen late timer på sofaen i løpet av en dag. I dag har det heller ikke vært noen uhell inne, og jeg tror han vet hva vi mener med "skal du tisse litt?". Han tisser ganske kjapt etter at vi går ut. Kjempeflink :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å få skattepengene på andre pulje når man har sendt inn endringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde det egentlig ikke hadde noe å si jeg... Finner bare at hvis man har endringer bør man levere elektronisk, hvis man leverer på papir får man visst ikke før å august... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde også endringer, men jeg har fått melding med nytt oppgjør på alminnelig nå. Vet ikke hva som avgjør når man får, kanskje det er tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker i dag :strix: 2/3 til de magiske 12 ukene der vi forhåpentligvis får se den lille på ultralyd :hoppe::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Og forresten, uke 10 anses som like "magisk" som uke 12! Risikoen fra uke 10 til 12 for spontanabort er så og si ikke-eksisterende. :jepp: I uke åtte er det statistisk sett bare 5% sjanse. :jepp: Er vel bare sånn en halv % som skiller uke 10 og 12 hva angår risiko for spontanabort. :)

For meg hjelper det å se på den tabellen med tanke på risiko. Fra uke 5 er det ca 10 % sjanse, altså 90 % sjanse for at det går bra. Og tre uker senere er risikoen halvert, som sagt til 5 % :jepp: Fra uke åtte til ni reduseres det til 2 %. Jeg tror nemlig man kan få litt feil bilde av hvor mange som spontanaborterer på slike forum som dette. :) De fleste SA skjer tross alt før man i det hele tatt får positiv test. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stille fra denne kanten for tiden. Vi er travelt opptatt med valp og passing av en annen hund. I går var vår lille med på sin første litt lengre tur i skogen, han syns det var stas ;)

I går oppdaget jeg litt brunlig spotting, og jeg har det samme i dag. Prøver å overbevise for meg selv at det er helt ufarlig, men jeg klarer ikke helt å legge det fra meg. Håper det slutter snart *krysse fingrene* ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går over fort :)
Og at alt er i orden :)

Kos med lille voff sin første lange tur da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spotting er jo normalt, selv om jeg vet det er veldig ekkelt. :klemmer: Får håpe det gir seg snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles spotting, og nå er det rødt. Ikke store mengdene, men jeg har kramper i korsryggen og menssmerter. Så irriterende at dette skal skje når vi er hos foreldrene mine. Kan ikke dra hjem før i morgen formiddag, og de vil vel helst at vi blir litt utover dagen. Vi har passet hund og hus mens de har vært på ferie, og de kommer hjem i natt.

Kanskje bestille legetime i morgen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Off, håper de har UL-apparat og at du får se en liten sprellert i morra/tirsdag da :)

Dumt at sånt skal skje når man er på besøk :/
Prøv å kos deg litt likevel, håper virkelig alt er i orden :)

Hold oss oppdatert! :) Tenker på deg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, lilleninja :klemmer:

Jeg har ikke helt troa, har hatt noen skikkelige krampetak og ut kommer mer blodslim. Har nettopp vært på bensinstasjon for å bunkre opp med is og bind. Sistnevnte kostet 55 kr :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...