Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

40 dager til jeg når den magiske 12.uke. :strix: Like lenge til jeg forhåpentligvis ser spiren på tidlig ultralyd også! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du er så kort foran meg i løypa? Har nemlig tenkt at du er omtrent 15 dager før meg, men vi har kanskje regnet ut termin forskjellige steder. Januar er jo så mye tidligere enn februar! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så kort foran meg i løypa? Har nemlig tenkt at du er omtrent 15 dager før meg, men vi har kanskje regnet ut termin forskjellige steder. Januar er jo så mye tidligere enn februar! :fnise:

31.januar :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.januar :jepp:

Aha! ;) 9 dager i forskjell i termin da :P Jeg har brukt babyverden sin kalkulator for å beregne termin, men tipper jeg får en annen dato av fastlegen. Nå er det ikke lenge til du skal til legen :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! ;) 9 dager i forskjell i termin da :P Jeg har brukt babyverden sin kalkulator for å beregne termin, men tipper jeg får en annen dato av fastlegen. Nå er det ikke lenge til du skal til legen :hoppe:

Jeg har også brukt babyverden sin kalkulator :jepp: En annen kalkulator sier 1.februar, og en annen der igjen sier 2.februar, så hvem vet :ler:

Neeidaaaa, bare ett døgn og noen timer igjen! Jeg får vondt i magen av å tenke på det! Ekstremt spent altså.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 dager til jeg når den magiske 12.uke. :strix: Like lenge til jeg forhåpentligvis ser spiren på tidlig ultralyd også! :hoppendeglad:

Så fort tida går! Syntes det var nesten igår at du fant det ut :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det faktisk 3 uker siden jeg fant det ut :hakeslepp:

I dag har jeg storhandlet på plantasjen, fikk pottet om en orkide, og avlegger fra den, kjøpt en plante til å ha i loftsstua og en til å ha ved inngangsdøra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har vært på tur i skogen nå, lenge siden vi har gått akkurat den runden, og det hadde blitt en del mygg der siden sist! :daane: Kommer til å klø meg ihjel i natt tror jeg ;)

I morgen skal bilen inn på service (igjen). Sist gang, for en måned siden, kostet det "bare" 16 000. Det ble da oppdaget at kompressoren til aircondition var gåen, så da blir det 10 lapper som flyr avgårde til et "bedre" hjem i morgen :sjenert: Dette er penger som kunne gått til terrasse, møbler og fiksing av hage, så det er ganske surt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lite å gjøre på jobb denne uka. Ganske deilig, hvis det ikke hadde vært for den dårlige samvittigheten for at jeg er oppdatert på alle nettaviser jeg kan finne og jeg henger på Facebook og KG.

Folk vet ihvertfall at jeg har lite å gjøre, så hvis de har noen arbeidsoppgaver som jeg kan gjøre så vet de det ;)

Det merkes at det er feriemodus, ihvertfall for min egen del. Fredag ettermiddag kan ikke komme fort nok syns jeg. Det ser ut til at jeg kan bli eneste på avdelingen her i sommer, men det kan være jeg blir stuck med tullingen :murvegg: Krysser fingrene for at han tar ferie når jeg kommer tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har det altså. Hvis ikke kommer jeg til å sitte med headset og radio på øret hele sommeren, og "just nod and smile" under lunsj som kanskje bare blir med han *grøss* Kanskje jeg tar noen dager hjemmefra også :fnise: Vi har såkalt "frihet under ansvar" på jobb, så hjemmekontor er det egentlig ingen som bryr seg om, så lenge jeg gjør noe nyttig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...