Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Nedtur! Yoghurten som jeg kjøpte på vei til jobb hadde ødelagt emballasje :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Senga på hvilerommet på jobb er altfor god :sofa: Får dårlig samvittighet her jeg ligger, men kanskje jeg får litt mer energi til å være litt mer effektiv med arbeidsoppgavene mine. Typisk at den uka jeg er stuptrøtt skal en viktig rapport som jeg er med på leveres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske deilig. Var deilig i dag når jeg er trøtt og lydsensitiv og alle rundt meg skulle snakke i telefonen...

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautika, jeg er så nysgjerrig på hvem du er! Akershus sier du? I live there! Please spoil some more ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Akershus er (heldigvis?) stort ;) Tror du bor på andre siden av Oslo enn det jeg gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten ikke vært uggen i dag, og det er 50 dager til jeg er 12+0 :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Akershus er (heldigvis?) stort ;) Tror du bor på andre siden av Oslo enn det jeg gjør ;)

Det må bety at du bor på Lillestrøm-siden? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er innom dagboka di, må jo legge igjen en hilsen så jeg kan følge med videre :)

Gratulerer med 5 uker :strix: - helt likt som meg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!

Jeg overlevde avdelingens sommeravslutning sammen med alle mannfolka uten at de spurte hvorfor jeg ikke drakk alkohol :hoppe: Jeg var eneste kvinnfolk i dag, så det ble litt mye mannfolksnakk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nesevisa

Flaks! Mannfolka har ikke antenner for sånt vet du ;)

Husker jeg spurte mannen om en av kvinnene påavdelingen hans på jobb var gravid, for jeg hadde hørt noen rykter. Manmen bare "hmmm...tja..."

En måned senere fødte hun :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks! Mannfolka har ikke antenner for sånt vet du ;)

Husker jeg spurte mannen om en av kvinnene påavdelingen hans på jobb var gravid, for jeg hadde hørt noen rykter. Manmen bare "hmmm...tja..."

En måned senere fødte hun :P

Hah, det skal jeg huske på neste gang jeg tenker at dette skjørtet får rumpa mi til å se stor ut, eller tilsvarende tøys. Legger de ikke merke til en åtte måneders gravidmage, legger de neppe merke til så mye annet heller! :fnise:

Vel overstått jobbfest, og grattis med fem uker... og en dag! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1, og i følge app en fra babyverden begynner hjertet å slå i dag! :hjerte:

Jeg gleder meg til langhelg, i går fikk jeg jo ikke lagt meg tidlig nok, og på onsdag fikk vi besøk av mine foreldre på kvelden. Gleder meg til å sove så lenge jeg ønsker og når jeg ønsker :nigo:

Nå er det bare 2 uker til vi får det firbente familiemedlemmet i hus også (og 2 uker til ferie!) Jippi! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme da? Mener ganske så sikkert hjertet begynner å slå 5+4 :klo: Må i så fall være en ny oppdagelse for d er t var 5+4 da jeg gikk med O :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...