Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er hjemme fra jobb i dag. Erfaringen tilsier at i dag og i morgen kommer til å bli de verste dagene med bihulebetennelse, så da orker jeg ikke sitte på jobb med et hode som holder på å sprenges! Det er litt vanskelig å vite hvordan formen kommer til å bli utover dagen, fordi jeg er jo i ganske god form når jeg står opp, men så blir det bare verre og verre utover dagen... :sjenert: Flink-pike-syndromet sier at jeg egentlig burde dratt på jobb siden jeg var i ganske grei form til morgenen, men jeg er glad nå for at jeg ikke dro. Har vel nyst 4-5 ganger så langt i dag. Øynene renner, nesa og hjernen klør og det er trykk bak øyne og kinn...

Jeg kunne greid å være på jobb, men når jeg sitter i åpent landskap blir det stress for meg å tenke på at jeg forstyrrer alle andre med snufsing, nysing og gåing fram og tilbake for å pusse nesa. I tillegg blir jeg veldig lydsensitiv (mer enn vanlig) når jeg har vondt i hodet og er syk, og da hjelper det ikke akkurat på at den mest bråkete kollegaen sitter rett bak meg. ;) Jeg håper jeg får cellekontor etterhvert altså! (eller at han får det :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Høres fornuftig ut, synes jeg! :jepp:

Det er kjipt å være syk på jobb, og folk som sitter og snufser i ett sett irriterer fletta av meg i hvert fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb i dag også. I tillegg til bihulebetennelsen har jeg fått vondt ved en visdomstann som driver og bryter seg opp gjennom tannkjøttet. Jeg er litt hoven i både tannkjøtt og kinn, så kanskje jeg har fått en eller annen betennelse? :klo: Jeg får se det an til fredag tenker jeg, tenkte uansett å ta ut en feriedag da. Jeg føler meg litt som Lina i Emil i Lønneberget :fnise:

Fødeavdelingen på tv! :trist: Hjelpes så rørt jeg blir :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

:hoho: Du er akkurat som småtassene! Får tenner når du blir syk, eller blir syk når du får tenner! Bare å notere seg smerten og ubehaget :opplyser:

Uff, nei, stakkars, jeg har ikke visdomstenner (enda...?), men det høres skikkelig udigg ut!

Håper du blir bedre snart! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg blir litt ekstra sutrete siden jeg får nye tenner? :hoho:

Jeg fikk min første visdomstann da jeg begynte på universitetet, den andre da jeg skrev på masteren. Og nå den tredje når jeg skal bli mamma? :klo::ler: De to første er i overkjeven, og der er det nok av plass, mens i underkjeven er det ganske knapt med plass. Kjennes nesten ut som den vokser ut så den blir midt mellom under- og overkjeve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det skjedd ting siden sist jeg var innom! Gratulerer :biggrin: så gøy at det klaffet på første PP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Her skjer det ting ja!

Var nettopp på butikken, og der hadde de noen som delte ut prøver på krill-tabletter :kvalm: Å fytti... Det stinket tran i hele butikken :kvalm:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix:

14 dpo i dag, og det var tid for å teste med digital CB :bolledeig:

post-63301-0-62216700-1401344274_thumb.j

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Den BESTE lesningen! Gratulerer og nyt fridagen med en herlig hemmelighet!

Har du forresten skrevet noe om mannens reaksjon? Jeg husker ikke, og skylder på ammetåka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel kanskje ikke det ;) Vi fant det jo ut "sammen" fordi jeg trengte litt analyseringshjelp med første testen. Han er skikkelig stolt av sine supersvømmere som klarte det på første forsøk, men i forhold til meg er han nok litt pessimistisk når det gjelder SA osv. Det er greit at han prøver å holde meg nede på jorda. ;)

Jeg har fått ekstra mye kos de siste dagene, og vi har hatt noen fine samtaler om hvordan livet kommer til å endre seg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt en kjempefin dag på en strand en liten kjøretur unna :nigo::sol: Vi fikk vasset og grillet litt, og kanskje har hudfargen blitt en nyanse mindre hvit? :klo:

Etter at vi kom hjem var det en tur i dusjen og legge seg under dyna. Der sov jeg i halvannen time :Gjesp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fødeavdelingen :trist:

Jeg tror ikke jeg pleier å være sååå emosjonell altså, så jeg tror det er noen hormoner med i spill her :sjenert: Brystvortene har blitt veldig vonde/sensitive også, og i tillegg har jeg en del menssmerter. Akkurat nå er jeg glad for alle symptomer, det blir litt mer virkelig da ;)

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet frem husmoren i meg i dag. Akvariene har fått litt etterlengtet pleie, vaskemaskinen er i gang og jeg har endelig fått kastet en del stæsj i kjelleren. Vi flyttet jo i fjor sommer, og det er fremdeles en del som er i esker i kjelleren :sjenert: Jeg fikk kastet en halv søppelsekk med diverse kremer, små tannkremtuber som jeg har fått utdelt i studentposene osv. Tror jeg må få med M på at vi tar et lass med papp når vi drar på butikken etterpå. Det er så mye papp i kjelleren, sikkert nok til å fylle et rom på 10-12 kvm :daane: Sånn går det når man har altfor mye plass til slike ting, da får man ikke det sparket i baken man trenger :pisk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag småspises det for harde livet for å holde kvalmen unna... Måtte ta en pause i sminkingen i morges for å hive i meg et halvt knekkebrød, og på togturen gikk litt lettere når jeg gnagde på enda ett. Har fått brekninger et par ganger, men heldigvis ikke noe mer enn det. Urgh... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...