Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er første gangen siden jeg fikk betennelse i foten at jeg har gått til togstasjonen. Jeg kjenner det litt i foten nå, men det kjennes mest ut som en strekk og ikke noe mer vondt enn det. Tenker jeg kjører bil i morgen, så foten ikke får helt sjokk! ;)

I dag er det avdelingsmøte på jobb, det er noen måneder siden sist, og jeg er spent på hva som kommer frem. Vi mangler avdelingsleder for tiden, så forhåpentligvis blir det noen nyheter om eventuell tilsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Må bare si at jeg har en følelse av at det kommer til å klaffe fort for dere. Lykke til!

(Leser her ofte, men er elendig på å legge igjen spor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen når du titter innom, Nesevisa ;)

Det blir spennende å se hvor lang tid det tar ihvertfall. Jeg blir ikke utålmodig nå i begynnelsen tror jeg, men hvis jeg ikke er gravid innen oktober begynner nok tålmodigheten å ta slutt tenker jeg :sjenert: Vil rekke barnehageopptaket ;)

M snakket visst med en nabo i går, og de trodde visst at det var baby på gang her siden M hadde spurt hvordan de hadde løst det med trappegrind. ;) Han måtte jo avkrefte det, men at det var pga valpen :sjenert::fnise: Cuteness overload på nettsidene til oppdretter nå, btw :rodmer: Fine, små valper alle sammen ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en lat morgen med frokost sammen med M og kos med ny, og veldig god, jordbær-te ;)

Har ikke så mye planer for dagen, få unna litt klesvask, og kanskje fikse litt i akvariene. Jeg får solgt unna de resterende baby-sneglene i neste uke, så da blir det litt bedre plass til fiskene i akvariet igjen ;)

Jeg fikk levering fra Ellos i går også. Det ble til at jeg beholdt en kjole og en jakke, mens en siste kjole hadde ikke helt bra passform. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk vi dratt på oppdagelsesferd i skogen like ved der vi bor. Vi er jo relativt nyinnflyttet, så vi er ikke helt kjent enda. Vi fant en fin sti ved siden av en elv og en gammel mølle, så jeg tror den stien blir brukt litt mer fremover ;)

I dag kjører jeg til jobb, mange som har tatt fri i dag så da brukte jeg bare 20 min å kjøre i stedet for å bruke 1 time med kollektivtransport ;) Det er greit å kjøre så lenge det ikke er kø, hvis man må stå og stampe i kø er det bedre å sitte på toget og lese nyheter selv om det tar litt lengre tid ;)

Snaaart helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en veldig fint helg!

Hadde besøk av ei god venninne i går, vi gikk en liten tur, spiste middag, drev med hagearbeid og skravlet. Veldig koselig! :nigo:

I dag har vi vært en tur hos mine foreldre og fått servert bursdagskake til meg. Jeg har bursdag i neste uke ;)

Har også fått satt opp en pallekarm til i grønnsakshagen og plantet litt salat. Akvariene har fått litt sårt tiltrengt pleie, snegler er fisket opp og skal sendes i posten i morgen tidlig. :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snegler overlever i posten så lenge det ikke er frost. ;) pakkes inn i fuktig tørkepapir og isoleres med litt bobleplast ;) Fikk sendt avgårde 60 stk til morgenen i dag, og det er vel fremdeles over 50 igjen! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde en sær drøm i natt! Drømte at vi traff oppdretter hjemme hos mine foreldre der vi fikk lov til å hilse på to av valpene (og de hadde ikke oppdretter med seg, men de hentet han fra det ene soverommet i huset til foreldrene mine :klo:). Vi fikk holde disse små nøstene, og la dem fra oss på bordet (!) da vi var ferdig. Plutselig var en av dem borte, og vi lette høyt og lavt etter dem. Jeg måtte be hunden til mamma om å søke etter den, og han fant den med en gang midt på gulvet. Uheldigvis fikk valpen noen bitemerker, så da ble det til at vi måtte ta den valpen siden vi hadde "ødelagt" den :ler: I drømmen oppdaget jeg plutselig at valpen var brun med sennepsgule prikker :hakeslepp: Vi var stuck med en bæl-stygg valp :grinele:

For en rar drøm!

Noen som er spent på besøk til oppdretter i helga kanskje? :sjenert::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress på jobb i dag. Måtte hjelpe til med noe som hadde frist kl 12. Har kunnet ta det litt med ro nå, og det var deilig. Det er greit at det er stress når man kan forberede seg på det, men nå fikk jeg det plumpet i fanget kl halv ni. :sukk:

I morgen har jeg bursdag ;) Spent på hva M har fikset til meg, han mente nemlig at jeg kom til å bli veldig fornøyd ;) Han er flink til å finne bra gaver, så forventningene er ganske høye :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tester ut stillerommet på jobb nå. Er et møterom med seng. Jeg er skikkelig oppblåst, og det eneste som hjelper er stabilt sideleie. Trang bukse som klemmer på magen mens jeg sitter er ihvertfall ikke noe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, artig drøm! Jeg har regelmessig drømmer som er helt merkelige. Det blir litt sånn at man våkner, ligger og tenker "hva faen..?", også blir man bare liggende og reflektere over drømmen. :P

Gratulerer med dagen på forhånd! Så spennende med gave da! Jeg vet som oftest hva jeg får fra R, for jeg har alltid noe konkret jeg ønsker meg. ;) En bieffekt av å være student som ikke har råd til å kjøpe seg alt mulig, antar jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ønsket meg en spesiell ting, men også sagt til M at den var altfor dyr. M sa han hadde brukt mer penger enn han egentlig burde på gave , så kanskje jeg får det jeg ønsket meg? :vetikke:

Blir heller ikke skuffet over å få en ring altså... :sjenert: Haha, nå får M enda et hint når han snoker her inne, han er nemlig lei av at jeg maser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjente nettopp stikning i området rundt venstre eggstokk :hoppe: Det er motsatt side av det jeg kjente forrige måned, så det er antakelig EL på vei.

Bladde tilbake i dagboka og så at jeg kjente stikninger 4-5 dager før det jeg antok var EL forrige syklus, så da får jeg nok EL rundt 11-12 mai kanskje? :klo: Pink Pad sier at det er EL 14. mai, så for å være sikker tester jeg hver dag nå fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok tester å ta av ihvertfall ;)

Det ble ikke ring eller det spesifikke jeg hadde ønsket meg i gave fra M, men en espressomaskin med melkesteamer! :bolledeig::kaffekopp: Superfornøyd, nå blir det cappuccino og latte til det tyter ut av øra på meg! :fnise:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen- og gratulerer med kaffemaskin! Det er jo både en velsmakende og supernyttig gave :nigo:

Ellers er jeg fremdeles fascinert av at snegler kan sendes i posten.

Hadde jeg visst det den gangen vi hadde akvarium, ville jeg vært rik nå....! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...