Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Takk for det, Mafalda!

Nå blir det nok til at jeg lager kaffe hjemme og tar den med meg i stedet for å kjøpe kaffe til 25 jr eller ta til takke med den sure kaffen på jobb ;)

Jeg tenker jeg venter med å selge de siste sneglene. Da kan jeg sikkert ta 10 kr pr stk i stedet for 3 kr som jeg har solgt for nå ;):fnise: God business det, de spiser alger og blir store og jeg kan få litt mynt i kassa ;)

Bare 6 timer til helg! Og 2 dager til vi skal hilse på de små nøstene der en av dem flytter inn til oss i midten av juni :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får litt dårlig samvittighet for å ta meg noen minutter på hvilerommet, men det er vel bedre med 10 min der enn 2 timer med magevondt. Rart at jeg har så mye vondt i magen for tiden. Har jo mer enn normalt ellers også, men nå har jeg vært oppblåst hver eneste dag denne uka :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink pad sier at jeg er inne i min fruktbare periode nå. De første aksjene er lagt inn, så nå kan ikke tiden gå fort nok til IKM som er rundt 27.mai. :lur: Flere aksjer blir forhåpentligvis lagt inn fremover mot EL som jeg tror kommer 12-14.mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare å hoppe i høyet! :hoppe:

Du er heldig som har EL så nært forestående. Skikkelig kjedelig å ha tr..Ca to uker til EL her! ;) Jaja, løkka te! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! ;) Nå har det begynt å murre i den andre eggstokken, samme side som sist måned :klo: Er ikke det litt rart? Trodde det vekslet hver måned jeg :klo: *google*

Edit: Eggstokkene "kjemper" visstnok om hvem som skal slippe ut et egg, så derfor kan man ha eggløsning fra samme side flere ganger på rad ;)

I dag er dagen for 2,5 timer i bil (hver vei) for besøk til oppdretter og valpene :hoppe::hund: Jeg er skikkelig spent! Håper at oppdretter og hundene er like bra som jeg har fått inntrykk av, jeg har liksom ikke noen back-up oppdretter fordi ingen andre klarer å overgå denne oppdretteren :sjenert: Jeg bestemte meg for oppdretter for 2-3 år siden :fnise:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ååh, stas med oppdretterbesøk! Har det blitt bestemt hvilken dere får, eller lar oppdretter dere/valpene velge? De siste hundene mamma og pappa har hatt har valgt dem :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er nok antakelig litt for unge (2 og 3 uker) til at vi tør å velge uten å få innspill fra oppdretter. Jeg tenker at oppdretter velger for oss, eller ihvertfall anbefaler en av dem til oss. Vi får se i dag hva som skjer, jeg forventer ikke at vi drar derfra med visshet om hvilken valp som er "vår" ;) Av de to kullene har jeg et kull jeg helst vil ha valp fra, men det kommer jo an på personlighet til valpene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Oppdretter et helt fantastisk! Jeg har en skikkelig god følelse nå altså! :strix:

Fine hunder, kyr, geiter og sauer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim! Den er på vei som forventet ;)

Tok nettopp en EL-test, med bare en svak test-strek, men den er sterkere enn i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her jeg.

Håper EL-testen er kjempe sterk i morgen og dere bare kan :humpe:.

Håper du har hatt en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL-test, men jeg tester igjen i kveld. Streken er definitivt sterkere enn å går, og det er ting som skjer i den ene eggstokken min altså! Det "strekker" på en måte når jeg beveger på meg, så jeg er tydeligvis en av dem som merker eggløsning temmelig godt ;)

Det blir aksjeinnlegging og GoT i kveld, i den rekkefølgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GoT her i dag også! Jeg elsker bøkene og serien! Det gjør heldigvis samboer også :) spise mat og litt action i senga også, selv om EL er over. Jeg har blitt et monster etter jeg slutta på pillene. Vil bare mer og mer😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Forrige måned ville jeg veldig akkurat rundt EL, men etter at EL var over var ikke kroppen min lysten på noe mer. Jeg har jo vært vant til at jeg har hatt stabil lav sexlyst på pilla, men forrige måned var det skyhøyt før EL og skikkelig lavt etter EL. Stakkar kjæresten altså :fnise: Vi får se hvordan det blir denne måneden. Håper at jeg får "normal" lyst hele tiden, men det er vel vanskelig å få det ;) Husker at jeg ble helt gal etter å ha sluttet på pilla for 7 år siden, og da var jeg jo singel. :rolleyes: What a waste! :ler:

Nå begynner jeg å merke godt at p-pillene er ute av kroppen. Skikkelig fet hud i ansiktet, noen kviser som er på vei opp og hår som blir synlig fett i løpet av en arbeidsdag. Oh joy! :sukk: Krysser fingrene for snarlig klaff, kanskje graviditetshormonene er bedre for hud og hår enn dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er det derfor håret mitt har vært så fett i det siste? :klo: Påvirker p-piller håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fett hår kan vel komme av hormoner tror jeg :klo:

Haha! Ja, her i huset er det ikke smoke after sex, men GT :fnise:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også :klo: Litt mindre smerter i dag enn i går, men jeg kjenner det fremdeles litt. Skal ta ny test senere i kveld, har jo noen å ta av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...