Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig var det en eller annen feil med embryoet (eller hva nå det kalles på det stadiet), så sånn sett er det greit.

Har vært litt nedfor i dag, blir irritert på M for den minste ting, og jeg forstår ikke hvorfor det skal være barneklær i alle butikkene jeg har vært innom! :ler: Fant ingenting til meg selv i dag heller, utenom belgisk vaffel med softis :rolleyes: Matlysta er på bånn også. Har spist 2 brødskiver med banan, nevnte vaffel med is, litt mer is og det var vel egentlig det for i dag :sjenert: Og 2 kopper iskaffe og en kopp cappuccino. Mer enn gravid-kvoten :lur::sikle: Får gå og titte i kjøleskapet og se om det er noe som frister...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nautika! jeg må si at jeg snikleser dagboka di fra tid til tid, men hadde nok ikke kommentert før nå. Det var trist det med SA, men jeg får en god følelse av deg når jeg ser at du takler dette så bra!. Jeg har troa på at du blir fort gravid igjen og at denne gangen ender du opp med en mini i armene dine! :)

Hvordan er formen din for dagen? Håper du føler deg bedre nå :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit om kroppen klarer å rense ut alt selv :)

Nå er dagboka "nedgradert" til prøverdagbok igjen, venter bare på flyttebilen ;) Kjenner jeg må søke litt rundt på hvor lang tid det er vanlig at det tar fra SA til syklusen er på plass igjen ;)

Fant du ut av det? Jeg kan fortelle om min erfaring, jeg hadde SA i uke 10 og var hos gynekolog ganske nøyaktig 2 uker etter for å ta UL. Da sa legen at egget lå klart og at jeg sannsynligvis ville få EL om 2-3 dager. Jeg fikk høre at det er sånn hos de fleste, at man får EL etter SA uten å få mens først.

Forresten, stå på og hold mote oppe. :blomst::klem1: For de fleste går det fort å bli gravide igjen etter SA. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Ulzzang og RedFox81

Jeg fant ut at det var normalt med 4-6 uker til neste mens, så man kan på en måte si at SA fungerer som en slags mens. Lurer på om jeg ikke blør fullt så mye i dag, så får håpe at det er på vei bort ;)

Formen i dag er litt bedre, men M har invitert alle de mannlige naboene på VM-kveld, så det er ikke så mye ro i huset. M bestilte gjærbakst til besøket, og lovte at han skulle gjøre noe superbra for meg hvis jeg bakte ;) Ble jo til at jeg måtte være med på vasking av hus også, for M er ikke nøye nok etter min standard :rolleyes: Skal ikke være rotete og skittent hus første gang naboene er her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg si det er ganske vanskelig å skrive innlegg når det er en liten valp som har bestemt seg for at magen min er det beste stedet å slappe av. Og tastaturet må selvfølgelig både sleikes og tråkkes på ;):rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake til fett hår og kviser, jeg har absolutt ikke savnet dere... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 stk strimmeltester er bestilt til den nette sum 199 kr inkl frakt ;) Bestilte såpass mange fordi jeg regner med at jeg må teste for å se når de blir negative igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 stk strimmeltester er bestilt til den nette sum 199 kr inkl frakt ;) Bestilte såpass mange fordi jeg regner med at jeg må teste for å se når de blir negative igjen ;)

På eBay får du 40 tester for 50 kr ;) Inkl frakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På eBay får du 40 tester for 50 kr ;) Inkl frakt!

Jeg vet, bestilte der i forrige runde, men jeg syns ikke streken var fargesterk nok.. Syns ikke at streken ble noe sterkere i uke 6 enn den var 3+3..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, bestilte der i forrige runde, men jeg syns ikke streken var fargesterk nok.. Syns ikke at streken ble noe sterkere i uke 6 enn den var 3+3..

Så rart! Mine tester ble sterkere og sterkere :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sammenlignet jeg dem ikke med hverandre, men jeg ble overrasket over hvor lite sterk streken var. Så utviklingen mye bedre på billigetester, så derfor ble det dem denne gangen ;)

I dag har jeg kjøpt inn til ost og kjeks, jeg må benytte muligheten mens jeg har den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dårlig erfaring med Ebay sine tester.

Mmmm, ost og kjeks er godt! Jeg er så "heldig" at jeg liker hverken blåmuggost, brie eller andre "nei-oster", så jeg kan kooose meg med babybell, ridderost, manchego og slike oster som gravid også. :) Men spiser det ikke spesielt ofte, da. Vi hadde en periode vi spiste det hver helg, men så dabbet det av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, ost og kjeks og viiiin! Savner det allerede, selv om jeg sjelden har i meg noen av delene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også følge med her!!

Ost, kjeks og vin :laugh: Savner vin!! Jeg elsker sånne oster vi gravide ikke kan spise. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kan spise crème cherie! Den ser ut til å være laget av hvitost, og dermed tror jeg den er pasteurisert? Men ingen rambole :'( eller brie! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke Brie anbefales, men hvis man skal spise den bør man spise den i god tid før holdbarhetsdatoen. Klipp og lim fra tine.no "Det har imidlertid blitt påvist listeria i myke og halvmyke oster - som for eksempel Brie og Camembert - og i muggoster som Gorgonzola, selv om disse er laget av pasteurisert melk. Listeria forekommer svært sjelden i disse ostene, men man er helt på den sikre siden dersom man velger å unngå dem under svangerskapet. Hvis gravide likevel ønsker å spise denne type ost, bør den spises ferskest mulig. Dette skyldes at mengden av eventuelle listeriabakterier stiger over tid og når en topp ved slutten av holdbarhetstiden."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også følge med her!!

Ost, kjeks og vin :laugh: Savner vin!! Jeg elsker sånne oster vi gravide ikke kan spise. :bond:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mest en liten notis til meg selv: Jeg har sluttet å å blø :hoppe: Ganske nøyaktig 1 uke fra det begynte å blø friskt blod til det stoppet helt. Ingen spotting i løpet av dagen i dag heller. Eggløsning rundt neste helg hvis kroppen hopper inn i syklus med en gang. Jeg bør finne ut om EL-testene fremdeles er gravid-positive før jeg begynner å teste etter EL.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...