Saraby Skrevet 19. august 2014 #1241 Del Skrevet 19. august 2014 Negativ EL-test nå i kveld yaaay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. august 2014 #1242 Del Skrevet 19. august 2014 Åååh, håper håper håper du får positiv 30. august altsåååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1243 Del Skrevet 20. august 2014 Det håper jeg også på, Lilleninja! 1/2 dpo i dag Let the waiting begin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. august 2014 #1244 Del Skrevet 20. august 2014 De dagene går sååå sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. august 2014 #1245 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg er jo litt n00b, men hvorfor er det viktig at eggløsningstesten blir negativ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1246 Del Skrevet 20. august 2014 Det er først når den blir negativ at EL har vært. Noen opplever positiv test i flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. august 2014 #1247 Del Skrevet 20. august 2014 Jei hurray! Håper på positiv test for deg! 30. er jo ikke så lenge til.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1248 Del Skrevet 20. august 2014 Måtte bare ha meg en pause fra Excel og uendelighetsprosjektet.. Vi har et årlig prosjekt på jobb som i stor grad betyr å dobbeltsjekke at fjorårets situasjon fremdeles gjelder, hvis ikke må man korrigere litt her og der. Ganske kjedelig arbeid med Excel på den ene skjermen og en nettside på den andre skjermen. Blir stiv i nakke og musearm og konsentrasjonen forsvinner temmelig kjapt. Skal antakelig jobbe med dette noen uker (måneder?) fremover, så det er egentlig bare å stålsette seg og få det gjort En fordel med prosjektet er at deltakere får noe gratis (en ting man vanligvis betaler en del for), så jeg sparer noen tusenlapper fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. august 2014 #1249 Del Skrevet 20. august 2014 Høres dønn kjedelig ut Men bra med free stuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1250 Del Skrevet 20. august 2014 It is! Dette har jeg altså studert 5 år på universitet for å gjøre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. august 2014 #1251 Del Skrevet 20. august 2014 It is! Dette har jeg altså studert 5 år på universitet for å gjøre... Det der har jeg sagt til meg selv noen ganger også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1252 Del Skrevet 20. august 2014 Det der har jeg sagt til meg selv noen ganger også... Det er bra det ikke bare er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1253 Del Skrevet 21. august 2014 På grunn av vondt i nakke og skuldre har jeg nå satt meg opp på bedriftsmassasje neste uke og annenhver uke fremover. Vi får det til redusert pris, så da er det vel greit å benytte sjansen. Greit å ha noe annet enn evighetsprosjektet i kalenderen også. Jeg burde vel egentlig fått henvisning fra fastlegen så kunne jeg fått utgiftene dekket av helseforsikringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1254 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har et mål om å gjøre 20 enheter av den evigvarende oppgaven pr dag, og nå har jeg kommet opp i 14 Til sammen er det rundt 400 som skal kontrolleres, så det blir noen arbeidsdager med dette *syte og klage* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. august 2014 Forfatter #1255 Del Skrevet 22. august 2014 Åpent landskap = Djevelens verk Er tydeligvis dagen for oppklaring og diskusjon for de jeg sitter i nærheten av, så når det ble 2 ulike samtaler på ulike kanter og jeg prøvde å lukke støyen ute ved å høre på musikk ble det litt mye for introverte og høysensitive meg => Nautika rømmer til nærmeste telefonrom for å surfe på nettet og drikke te.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. august 2014 Forfatter #1256 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg trodde kysten var klar, det var den i ca 10 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. august 2014 #1257 Del Skrevet 22. august 2014 Sånne ting får jeg til å være veldig glad for at jeg har eget kontor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. august 2014 Forfatter #1258 Del Skrevet 22. august 2014 Det er bra jeg kan bidra til at andre setter pris på hva de har Jeg håper at jeg får eget kontor etterhvert, men akkurat nå er det ganske trangt i lokalene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 23. august 2014 #1259 Del Skrevet 23. august 2014 Uff, jeg vet hvordan det er! Jeg har også åpent kontorlandskap, kombinert med svært åpne kolleger. Det er tydeligvis ingen intimgrense på hva som diskuteres, på torsdag var det er svær diskusjon om fetisjer, hvorpå de skulle absolutt spørre alle i nærheten om hvilken fetisjer som foregikk i heimen der. Ikke at jeg har så mye å skjule, men det er laaaangt over hva jeg tåler.. Jeg er også introvert, og skulle gjerne sittet helt for meg selv på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. august 2014 #1260 Del Skrevet 23. august 2014 Uff, jeg vet hvordan det er! Jeg har også åpent kontorlandskap, kombinert med svært åpne kolleger. Det er tydeligvis ingen intimgrense på hva som diskuteres, på torsdag var det er svær diskusjon om fetisjer, hvorpå de skulle absolutt spørre alle i nærheten om hvilken fetisjer som foregikk i heimen der. Ikke at jeg har så mye å skjule, men det er laaaangt over hva jeg tåler.. Jeg er også introvert, og skulle gjerne sittet helt for meg selv på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå