Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

kan du ikke bare jobbe en time lengre den dagen du har massasje?

Det er selvfølgelig mulig, men i og med at bedriften har fikset med tilbud om massasje syns jeg det er dumt å måtte bruke av fritiden sin til det. Satte opp en halvtime med legebesøk ol, så får jeg satse på at det går igjennom :P Hvis jeg ikke hadde sittet foran pc 7.5 timer om dagen hadde jeg jo tross alt ikke trengt massasje ;) Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nesevisa

Det er selvfølgelig mulig, men i og med at bedriften har fikset med tilbud om massasje syns jeg det er dumt å måtte bruke av fritiden sin til det. Satte opp en halvtime med legebesøk ol, så får jeg satse på at det går igjennom :P Hvis jeg ikke hadde sittet foran pc 7.5 timer om dagen hadde jeg jo tross alt ikke trengt massasje ;)

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :P

Blir spennende helg på deg nå da eller? :D

Det blir det! Hvis jeg klarer å holde meg fra testing frem til lørdag da :sjenert:

Symptomjakten har allerede begynt, selv om jeg ikke har noen tro på at jeg merker noe før IKM uansett. I dag har jeg hatt usedvanlig god luktesans, jeg luktet at noen i kontorlandskapet spiste leverpostei og at damen ved siden av meg på toget drakk appelsinjuice (eller for min del luktet det så sterkt at jeg trodde det var grapefrukt-juice før jeg så på etiketten) Også var det dette med å ikke få forhåpninger da :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morron! :sol: Tidlig på'n i dag, kom på jobb 0615 :hakeslepp: Bikkja skal være alene hjemme, så da tenker jeg at jeg tar en halv dag med hjemmekontor :) Han er jo ikke vant til å være så lenge alene, så vi får prøve å begrense det til ca 4 timer...

7/8 dpo i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... Også fikk jeg svar fra altmuligmannen på jobb at han satte massasjetimen på flex :sjenert:

Betyr det da at du må jobbe inn tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer (jada, jeg skulle jo egentlig ikke legge så mye vekt på alt som skjer i kroppen, men det er så vanskelig å la være :sjenert:)

Forbedret smak- og luktesans (fra 6/7 dpo)

Menssmerter i ryggen og magen (7/8)

Sårhet/stikking innenfor skambeinet (6/7 og 7/8)

Mer kommer sikkert :ler:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det begynner å se mørkt ut for å ikke teste før lørdag :ler: M er borte i natt, så da kan jeg ihvertfall ikke teste i morgen. Vil jo kunne si det til han hvis det er tb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får vente til freddan :opplyser: Men halå, på flex??

I know! Syns jeg har lest i personalhåndboka at massasje egentlig ikke kan settes opp som legetime el.l, men at fysioterapi derimot kan det :klo: Så jeg bør egentlig ta meg en tur til fastlegen, få henvisning til fysioterapeut, manuellterapeut el.l, sette timene opp på legetime og få utgiftene dekket av helseforsikringen (får det dekket med henvisning) :lur: win-win, men tiltak å dra til legen :fnise:

Er hjemme igjen nå. Har en liten matpause før jeg skal jobbe de drøye siste 3 timene for at arbeidsdagen skal være komplett.. Det er så tiltak å sette igang med hjemmekontor, så jeg har gitt meg selv fri frem til kl 13 :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjemmekontor i dag også. Bikkja ligger ved beina mine, jeg har tilgang til kaffemaskin som faktisk lager god kaffe, og det beste av alt: jeg slipper irriterende kollegaen og annet snakk i kontorlandskapet :hoppe: Utenfor huset er det anleggsarbeid, men det er tusen ganger bedre! ;)

Klarte å unngå å teste i morges, i dag er jeg 8/9 dpo :hoppe:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjemmekontor høres lite effektivt ut, hvordan skal du få gjort noe hvis du må gjemme deg? :fnise:

Flinka som ikke testet i morges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har faktisk fått gjort en del i dag. Mer effektiv enn vanlig! Hvis jeg hadde fortsatt i samme steam ut dagen hadde jeg nådd dagens mål og vel så det, så derfor bruker jeg litt tid her også :nigo: Kan ikke være altfor flink heller ;)

Prøvde å ringe skatteetaten, jeg har fremdeles ikke fått skatteoppgjøret mitt :sukk: Telefonsvareren opplyste selvfølgelig at de ikke kunne si noe om når enkeltpersoner fikk sitt skatteoppgjør så da la jeg på... Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke har fått mitt enda, jeg leverte på nett i god tid før fristen, noen små endringer (arv osv, men det har de jo fått beskjed om på forhånd), ikke selvstendig næringsdrivende, samboer har fått sitt oppgjør og jeg har ikke fått noen beskjed om at de trenger noe mer informasjon :sjenert: Jeg vil ha pengene mine! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...