Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens EL-test (øverst) og testen fra i går kveld. Jeg kjenner stikninger i høyre eggstokk også :lur:

post-63301-0-08058900-1405846112_thumb.j

Må nok bli et slag ludo i dag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kjøpt meg CB Digital med ukeindikator på ebay. 2 stk til ca 170 kr inkludert porto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kjøpt meg CB Digital med ukeindikator på ebay. 2 stk til ca 170 kr inkludert porto ;)

Sånt gjorde jeg og, så mye billigere og de fungerte bra og!. Tror jeg betalte rundt 150 inkl porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho! :) Men EL er jo alt fra 12-36 timer eller noe sånt etter positiv EL-test, så jeg ville tatt en runde i morgen og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om vi orker ludo i morgen :P Negativ EL-test i kveld, så jeg tror vi er innafor med ludospillinga i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardt å begynne på'n igjen etter helga! Oversettelse er ikke akkurat en veldig inspirerende oppgave, så det er ikke sånn at jeg begynner med friskt mot på mandags morgen... :Gjesp:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg overmannet de tettskrevne sidene, nå er det bare å kontrollere figurtekster på rundt 100 sider og litt tekst her og der før det er tid for å oversette konklusjonen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg føler meg ikke så flink :ler: Blir mye prokrastinering siden det er vanskelig å være fokusert på oppgaven mange minutter av gangen.

Jeg jublet nok litt for tidlig, var visst 6 sider igjen med skrift før det kommer 80 sider med kun et par linjer på hver side. Jeg har kommet til side 71 av 183 :hoppe: *prøve å motivere seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne gjerne gjort jobben din! Min store drøm da jeg var yngre var å bli oversetter.... Så skulle jeg bli lærer, og nå skal jeg bli rik (men vet ikke hvordan) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme til Oslo og overta, missdior ;)

Jeg må tydeligvis bli rik ved å oversette tekniske rapporter, det var ikke akkurat det jeg så for meg :ler:

Jeg har nå ihvertfall kommet meg forbi de 6 sidene nå da. Håper de neste 80 går som en lek! ;)

Temmelig trøtt i dag. :Gjesp: Raptusvalpen ville ikke sove når jeg fant senga i går. Så han drev og løp rundt i senga og angrep nesa mi fra tid til annen. Jeg slapp han ned på gulvet og prøvde å ikke tenke på hva slags ugagn han holdt på med :P M tok seg nemlig en joggetur da jeg skulle sove, dårlig planlegging.

Vi var en tur på ei strand i går kveld også. Jeg og bikkja vasset mens M tok seg en liten svømmetur. Møtte på ei ganske rar dame med en hund. Etter at vi hadde hilst fikk jeg med meg at hun viste anatomien på hundens private deler til venninna hun var sammen med :overrasket: *prøver smileykode*

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrrrr. Hvorfor skal kontoret alltid holde temperaturen et party grader under det som er komfortabelt? :fryse: Her lærer man fort at shorts og skjørt bare er å glemme! Nesten så man må lukke opp vinduet for å slippe varmen inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...