malicious Skrevet 19. juni 2014 #821 Del Skrevet 19. juni 2014 Wiii! Så fort det har gått for dere :-) Grattis med hund!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #822 Del Skrevet 19. juni 2014 Takk! Jeg har fått innkalling til medarbeidersamtale i midten av august. Tenker jeg deler nyheten med sjefen da Jeg hater virkelig å snakke om meg selv og hvordan jeg opplever ting, begynner alltid å grine uten grunn... Tenker med gru på alle konferansetimene som jeg gikk ut rommet rødøyd og snørrete Huff, legetimer like så... Tenk at noen vil snakke om hvordan JEG har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 19. juni 2014 #823 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Huff, vet hvordan du har det. Heldigvis er det jo færre situasjoner man må igjennom det der når man er voksen, men medarbeidersamtaler slipper man sjelden unna. Mitt triks er å være überkonsis, kort og saklig og for all del ikke bite på noen "Hva føler du nå da"- type spørsmål som krever oppfølging og utdyping. Men- det kommer jo helt an på sjefen. Det er nok ikke alle det funker med (ser for meg entusiastisk og "varm" sjefsdame med lilla fotformsko og flagrende gevanter... ). Men gratulerer med hund! Alt klart til ankomst? Endret 19. juni 2014 av Mafalda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #824 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Alt står bra til her! Formen er helt grei, litt trøtt og har fått noen digre meloner. Det siste er det en i huset som er svært fornøyd med Heldigvis har jeg ikke kjent noe mer til korsryggen, og uggenheten klarer jeg å holde unna ved å spise ofte. Det ser ikke bra ut for vekta dette, men jeg får prøve å ty til noe annet enn en is eller bolle på vei hjem fra jobb Edit: det meste er klart. Tenker å kjøpe hundeseng på biltema, de har noen helt ok og ganske rimelige der Endret 19. juni 2014 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #825 Del Skrevet 20. juni 2014 Huff, møte med en kunde i dag. Den rapporten som jeg skrev på for noen uker siden skal gås etter i sømmene Heldigvis er jeg ikke alene, og kl 16 i dag begynner sommerferien Bare å holde ut til kl 11, så er du lunsj, kake og fri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. juni 2014 #826 Del Skrevet 20. juni 2014 HURRA, grattis med sommerferie, Nautika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #827 Del Skrevet 20. juni 2014 Ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2014 #828 Del Skrevet 20. juni 2014 Hurraaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 20. juni 2014 #829 Del Skrevet 20. juni 2014 Deilig, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #830 Del Skrevet 20. juni 2014 Veldig deilig! Jeg må huske å skru av vekkerklokka, for fremover får vi vel en firbent vekkerklokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. juni 2014 #831 Del Skrevet 20. juni 2014 Din lille DRITT Jeg vil også ha ferie!!! (neida, du er ikke en dritt! grattis med velfortjent ferie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2014 #832 Del Skrevet 20. juni 2014 Din lille DRITT Jeg vil også ha ferie!!! (neida, du er ikke en dritt! grattis med velfortjent ferie ) Litt smålig må man få være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2014 #833 Del Skrevet 20. juni 2014 Din lille DRITT Jeg vil også ha ferie!!! (neida, du er ikke en dritt! grattis med velfortjent ferie ) Litt smålig må man få være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #834 Del Skrevet 21. juni 2014 Æddabædda, jeg har ferie *kremt* egentlig mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #835 Del Skrevet 21. juni 2014 I dag er siste dag det bare er oss to i huset her Vi skal være hos oppdretter kl 14 i morgen, så jeg tror vi må bruke dagen i dag på å valpesikre så mye som mulig Nå er det ikke så lurt lenger å bruke gulvet på soverommet til skittentøyskurv, og alt i valpehøyde av små gjenstander bør vel fjernes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. juni 2014 #836 Del Skrevet 21. juni 2014 Av erfaring som kattemor kan jeg opplyse om at klær på soveromsgulvet blir hyppig brukt som seng. I tillegg er også rene klær man av ulike årsaker ikke har lagt inn i skap ennå, svært populære her i huset En klesrulle eller fem er kjekt å ha i hus.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. juni 2014 #837 Del Skrevet 21. juni 2014 Ååh, så gøy! Greit å ha valpesikret, så slipper dere å barnesikre i tillegg senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. juni 2014 #838 Del Skrevet 21. juni 2014 Helt enig angående klær på gulvet! Pusi her ELSKER balle seg inn i en skitten kjole eller allerhelst i de sure sokkene mine. Også stjeler hun sokker og legger i kurven sin... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #839 Del Skrevet 22. juni 2014 Haha, her tror jeg vel mest på at klærne på gulvet blir sett på som et egnet sted å tisse eller som noe man kan bite på Nå begynner jeg å bli spent her! Har lyst til å dra NÅ! Må vel vente 40 min til, hvis ikke må vi fort somle bort 40 min i skauen i hedmarken Om ca 5 timer sitter vi vel i bilen på vei hjem med et nytt tilskudd til familien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2014 #840 Del Skrevet 22. juni 2014 Haha, her tror jeg vel mest på at klærne på gulvet blir sett på som et egnet sted å tisse eller som noe man kan bite på Nå begynner jeg å bli spent her! Har lyst til å dra NÅ! Må vel vente 40 min til, hvis ikke må vi fort somle bort 40 min i skauen i hedmarken Om ca 5 timer sitter vi vel i bilen på vei hjem med et nytt tilskudd til familien Det er veldig lett å somle bort 40 minutter i skogen i hedmark, been there grow up there! Lykke til med valpehenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå