Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen andre her inne som også er drittlei av hipster-cut, som ALLE gutter her i landet har? Jeg spyr.. Det er så main-stream, lite kult og uorginalt som det går an. Ikke er det noe fint, heller.

http://www.google.no...125&tx=70&ty=86

:klaske: :klaske: :klaske:

Edit: Rutete skjorte, skinny jeans og sko ala. converse hører jo selvsagt til!

Endret av Magnifique
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som skal gifte seg?

c6978.jpg

ugly+wedding+dress+(4).jpg

travwedding3.jpg?w=450&h=338

New-York-Wedding-dress.jpg

sleep.png

Mvh Yvonne :heiajente:

Faen! Fysj :-D

Hva med disse da, som jeg fant via buffalolinken? De fortjener img tag.

Classics-by-Buffalo-shoes-1345-30-(Texas-Oil-Negro)-010604.jpg

Endret av Pixie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

I går så jeg en jente med slike bukser http://nlyscandinavi..._2?ProductLarge$ og hun hadde glemt å ta opp glidelåsen. Ikke noe du har lyst til å se tidlig en mandags morgen. Eller i det hele tatt.

(er du den gamle "Lys"!? )

om det er disse buksene som er fra vero moda, så har jeg den i shorts (hunterlady også :P), men

den synes jeg er langt finere enn buksevarianten!

sa du ikke i fra til henne at hun hadde glemt å zippe seg opp!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere hæl ser ofte mer stilig og feminint ut ja, men jeg sverger ofte til slike hæler som i linken din - både fordi det er mer komfortabelt, og fordi jeg ikke ønsker å bli så veldig mye høyere.

Enig. Eller, nå synes jeg høyere hæl ser mindre pent ut hvis jeg skal være ærlig. Selv synes jeg de skoene var kjempestilige - og mye mer komfortabelt.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger sjelden merke til hva folk har på seg, men forige uke var det et par jeg ikke kunne la være å legge merke til.

Den ene var en dame som sansynligvis hadde tatt feil av en tights og en strømpebukse. De som synes tights som bukse er ille, hadde sansynligvis fått slag. For her var det kort genser, og en glinsende strømpebukse, som ikke var tettere enn at både omrisset på og litt av mønsteret på trusa, syntes på lang avstand. Hun kunne like godt ha gått i trusa. Alt, inkludert hver eneste lille bulk på stumpen, var mulig å se.

Den andre var en heller pussig sammensetning. Svarte strømpebukser, kort, glinsende sølvshorts og ei tjukk, diger saueskinnsjakke. Gjeter meets spaceman. Flott!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mia pia sånne skjørt er jo faktisk litt pene da! Bare ikke til skjørt, men mer himmelseng eller lampeskjerm!

Hehe :fnise: Ja, jeg har faktisk alltid ønsket meg en himmelseng!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...