Gå til innhold

Antifeminismens fortropp

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Klarer dere ikke å formulere en mening selv?

Dette er en debatt, ikke en konkurranse i google og ctrl+c.

Jeg har lurt på det samme.-
Videoannonse
Annonse
Gjest gnækvåg
Skrevet

Feministene vil ikke snakke om frukten av ideologien sin, nasjonalsosialister vil ikke snakke om jødedeportasjonene. Noen skjemmes! :tongue:

Skrevet

Følelser er noe menn har, og noe kvinner preiker om.

Skrevet
Feministene vil ikke snakke om frukten av ideologien sin, nasjonalsosialister vil ikke snakke om jødedeportasjonene. Noen skjemmes! :tongue:

De som er aktive i denne tråden ser en ikke snurten av i tråden om DNA-register for menn, som jo er enda et tegn på hvor skakkjørt det hele er.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg vet at det finnes kvinner som hater menn, men de er såpass sjeldne at jeg skjønner ikke at dere orker å hisse dere opp pga det. Hva med å konsentrere seg om hoveddelen av kvinner som faktisk liker menn?

Skrevet

Jeg vet at det finnes kvinner som hater menn, men de er såpass sjeldne at jeg skjønner ikke at dere orker å hisse dere opp pga det. Hva med å konsentrere seg om hoveddelen av kvinner som faktisk liker menn?

Og her tar du så alvorlig feil at det er til å grine av. Jeg vil anta en tredjeel av landets kvinner er direkte fiendtlig innstilte til menn. De som intenst ønsker å drepe menn er nok få, men de som missliker og som nyter å plage menn er det uhorvelig mange av.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Og her tar du så alvorlig feil at det er til å grine av. Jeg vil anta en tredjeel av landets kvinner er direkte fiendtlig innstilte til menn. De som intenst ønsker å drepe menn er nok få, men de som missliker og som nyter å plage menn er det uhorvelig mange av.

Det er like mange menn som elsker å plage kvinner, betyr det at jeg burde hate menn?

Skrevet

Det er like mange menn som elsker å plage kvinner, betyr det at jeg burde hate menn?

Tja. Vet ikke? Men jeg fatter ikke hvordan kvinner orker å menn sin vemmelige penis ini seg f.eks. Det må jo være utrolig nedverdigene. Uansett, gjør hva du vil for min del.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Tja. Vet ikke? Men jeg fatter ikke hvordan kvinner orker å menn sin vemmelige penis ini seg f.eks. Det må jo være utrolig nedverdigene. Uansett, gjør hva du vil for min del.

Hvordan skal man ellers lage barn?

Skrevet (endret)

Innsetting av befruktede egg. Eller prøverør om du vil.

Endret av BM2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Innsetting av befruktede egg. Eller prøverør om du vil.

Enig, mye bedre alternativ :D

• Liker 1
Gjest Arvid78
Skrevet

Hat er et sterkt ord, du kan virkelig ikke hate noen med mindre du virkelig har kjent dem som menneske, du kan ikke hate noen du ikke kjenner. Derfor så er det ikke mulig å være kvinnehater eller mannehater fordi du kan ikke kjenne alle menn og kvinner der ute (over 7 milliarder er vi blitt nå)

De som sier de hater en hel gruppe hater i virkeligheten noen med seg selv men projiserer sitt selvhat mot en hel gruppe som de kan ha som syndebukker

• Liker 1
Skrevet

Enig, mye bedre alternativ :D

Pluss at en kan med noe over 90 prosent sikkerhet kan velge jente som barn før unnfangelsen. Det i seg selv er et godt argument for å utelukkende benytte laboratoriebefruktninger.

Gjest 8°=3□
Skrevet

Det jeg finner ubehagelig er tonefallet på mange damer som tydeligvis vet at er man tverr så får man sin vilje, da særlig de i begynnelsen i tyveårene og i hvert fall hvis du skiller deg ut... da får en unngjelde så det holder. Kanskje det har med evolusjonære ting å gjøre dette at man tester ut styrkeforholdet, mange av triksene som PUA-guruene snakker om har de tatt fra kvinner ssom f.eks. negs, ikke først snakke med den man er interesssert i gruppen, øke "buying temperature osv. alt dette som jeg ser på som passiv aggresjon og som de fleste ikke er seg bevisst.

Altså man kan høre de snakke om at menn er bare ute etter en ting og ja... de har forsåvidt rett i det, de menn som man er interessert i vil de jo ikke i utgangspunktet snakke med, de vil ha de på tuppa, de vil ha de til å være etter dem, de vil ha lønn for strevet som de har tatt seg ved å gå i alle disse timene på fredagsformiddagen i alle disse dølle klesnutikkene og ike minst alt strevet foran speilet.

Jeg generaliserer over en lav sko, alle er nå ikke slik.. dog jeg snakker ikke om utkrystalisrte ting og vassekte dramadronninger. Hva jeg peker på er dog ikke uvanelig.. dog i mindre doser, men så har man dette med nettet hvor det meste av kommunikasjonenes mer subtile signaler forsvinner og en må sette ting på spissen, som fort kan ende med en polarisert debatt.

Dog.. når ei dame fort begynner å snakke med sidemannen.. langt om lenge etter hvert så kommer det adressert til meg... Tenk hvis det ikke hadde vært slik (underforstått) at man måtte gjøre det sånn og folk kunne snakket til hverandre uten dette spillet og ikke var så opphengt i utseeende.

Ja?

For sent og for lite blir det som regel, noen blir sint å dette og så er det på'en igjen, altså... en føkkings normal samtale mellom mann og kvinne er i mange tilfeller umulig grunnet denne dragkampen.

Som (noen) kvinner tjuvstarter med ved å si noe stygt eller ikke helt det, men i hard toneleie, klagende om at energinivået må opp... NÅ! og så snur en seg ikke eller blir affeksert på det ubevisste planet gjennom kroppsspråket som (noen) kvinner er tydeligvis synes er greit å handskes med, da skal jeg si deg det blir håpløst, altså at man ikke kan kommunisere på en voksen nok måte, ens seksuelle energi/ aggresjon går da over på noe annet... som sidemannen.. som de flørter med ettersom det enda koker under topplokket, så når de spør med om hvorfor det er slik?

Da svarer jeg.. det er et (Satans) mysterium denne motstanden, men som (Belfegor) regel finner en fort en løsning.

Det er ikke bare kvinner som kan tenke på barnet.. først og fremst... at man må ta et visst hensyn og er vant med å se andre føye seg etter ens overbevisning.

Gjest gnækvåg
Skrevet

Om man er genuint opptatt av likestilling så kan man jobber mot den sexistiske "likestilling"sloven som ' tar særlig sikte på å bedre kvinnens stilling'.

http://www.lovdata.no/all/hl-19780609-045.html

Fordi at førstnevnte er en fare for samfunnet og at det er viktig å rette et søkelys på det. Nylig ble 90 emoer henrettet i Irak. I Norge så oppstår de samme psykologiske tilstandene og sosiologiske prosessene bare at mulighetene er annerledes for haterne.

Man er ikke bare ilag med det andre kjønn for å lage barn. :tongue: Jeg er skeptisk til samkjønna forbund pga de historiske tragediene assosiert med dette. Feminister synes å fortrekke nære, personlige forhold og intimsone (innkls emosjonell intimitet) med det samme kjønn. Jeg er ihvertfall ikke ilag med kvinner fordi at de er likeverdige sosialt e.l (slik som jeg er når det kommer til bandmedlemmene), men av ulike former for kjærlighet og voksengøy.

Gjest gnækvåg
Skrevet

Hat er et sterkt ord, du kan virkelig ikke hate noen med mindre du virkelig har kjent dem som menneske,

Joda...Sexisme og rasisme er f.eks former for hat (tilstand) der man er hatefull og mistenksom etc mot personer kun pga kjønn eller genetisk distinksjon. Å koble antifeminisme til kvinnehat er forresten dårleg synast eg. 'Speil speil på veggen der' fra feministene sin side? :lur:

Skrevet

Enkelte kvinner traumatiserer barn (kanskje for å fremme egen overlevelse eller til favorittene sine) så derfor er jeg ja til menn i barnehage og mer skeptisk rettet mot kvinner.

Skrevet

Det er blitt stilt kritiske spørsmål til påstanden om mannshat forekommer i særlig grad. Jeg forstår godt at det virker som en urimelig påstand at mannshat er utbredt. Kvinner som går rundt med en klar overbevisning om at menn fortjener å bli hatet finner man først og fremst blant aktivistiske feminister, spesielt lesbiske. På nettsteder som Radfemhub der folkemord og kastrasjon på hele verdens mannlige befolkning diskuteres gjevnlig og entusiastisk finnes dette mannshatet i sin mest ekstreme form. På mere "moderate" sider som feministing oser også mannshatet i mere moderat form. I den svenske dokumentaren kønnskriget uttalte en av lederne for den svenske krisesenterbevegelsen at menn er dyr og de som jobbet på svenske krisesentre annbefalte kvinner å isolere seg fra menn i samfunnet og leve i eksklusive kvinnefelleskap, PERMANENT. At vi da snakker om mannshat er åpenbart. Her snakker vi om statsstøttede feminister med stor prestisje innad i feministbevegelsen. Holdningene er drøyere enn de nazistiske holdningene til Tore Tvedt, men alikevel nyter slike kvinner stor respekt innad i feministbevegelsen. Hva sier det om resten av feministbevegelsen annet enn at de deler mye av de grunneleggende holdningene selv om det er i en mere moderat form. HVa sier det om staten at staten har disse kvinnene på lønningslisten og lar dem få avgjørende innflytelse i råd og utvalg?

Andrea Dworkin og Catherine McKinnon er blant de mest innflytelsesrike og feirede feministene. De blir forgudet på institutt for kjønnsforskning på universitetet i Oslo. Begge to mener all sex kvinner har med menn i dag er voldtekt selv når det er frivillig. All sex du har hatt med mannen din er i følge dem voldtekt. Å påstå at mannshatet ikke gjennomsyrer institutt for kjønnsforskning når dette er heltene deres, som de siterer flittig i sin "forskning" er absurd. At staten støtter de hatefulle gærningene som jobber der groteskt.

Valeire Solanas skrev SCUM (society for cutting up men) manifestet og tok til orde for drap på menn og selv gjorde hun dette:

While Warhol was on the phone, Solanas shot at him three times. The first two shots missed, and the third went through his left lung, spleen, stomach, liver, esophagus and finally his right lung.[37] She then shot art critic Mario Amaya in the right hip, and tried to shoot Warhol's manager Fred Hughes in the head point blank, but her gun jammed.[38] Hughes asked her to leave, which she did, leaving behind a paper bag with her address book on a table.[38] Warhol was taken to Columbus Hospital and operated on by five doctors for five hours, who narrowly saved his life.[37][39]

Valerie Solanas er i de senere år blitt feiret som en feministisk helt av norske og svenske mainstream feminister. De samme folka som blir brukt som ekspertkommentatorer av Dagbladet, VG, Aftenposten, NRK og TV2. Hadde det ikke vært greit å vite at disse har holdninger som er på linje med Booboys, KKK og Tore Tvedt.

Selv om mange kvinner har et forsåvidt godt forhold til mennene i sitt liv og med god grunn i utgangspunktet vil undres over påstanden om at de skulle hate menn, har de når man undersøker nærmere en rekke holdninger som ikke kan sees på som å bunne i en grunnleggende forakt, nedvurdering og muligens hatefullhet ovenfor menn som kjønn. Ta for eksempel Sharon Osborn. I utgangsupnktet ville jeg ikke tenkt at hun hadde noen rabiate holdninger ovenfor menn. Men seer man på de konkrete holdningene hennes blir bildet et annet:

On the July 14th edition of the CBS daytime talk show "The Talk," the five female panelists discussed the story of Catherine Kieu Becker, who allegedly on cut off her husband's penis and threw it into a garbage disposal.

While each of the panelists, Julie Chen, Sara Gilbert, Holly Robinson Peete and Leah Remini delved into a lighthearted conversation about the case, it was panelist Sharon Osbourne's disturbing and uncaring remarks which made headlines. Ms. Osbourne, quickly chimed into the discussion and stated that the genital mutilation of Mr. Becker was "quite fabulous" while she made a crude gesture, mimicking the man's detached penis rotating in the garbage disposal. To the laughter and cheers of the other panelists and studio audience, Ms. Osbourne continued with "That'll teach him!"

When questioned by fellow panelist, Sara Gilbert that her comments could be construed as sexist if the roles were revered, Ms. Obsourne claimed that "it wasn't the same thing." After an outpouring of anger flooded into CBS by thousands of men and women upset by the callousness of Ms. Osbourne's comments, on Tuesday July 19th, Ms. Osbourne made a half hearted attempt at an apology on air, and was visibly unable to control her laughter through much of it.

This wasn't Ms. Osbourne first public approval of the genital mutilation of a man. Less than a month before Katherine Kieu Becker's attack on her husband, Ms. Osbourne was quoted as saying (in regards to former California Govenror Arnold Schwarzenegger's "I would have chopped his willy (penis) off. Arnie's willy would have been down the disposal unit spinning around, that's where it'd be."

Den typen holdninger Sharon Osbourne gir uttryk for her er utbredte i det vestlige samfunnet. Publikum lo tross alt. Alikevel er det uttrykk for en grotesk form for forakt for menn og nedvurdering av deres verdi. Når kommer dagen der publikum ler av en mann som har kuttet i stykker en kvinnes vagina? Tilsvarende holdninger som reflekterer en forakt for eller et hat mot menn innehas av mange kvinner i dag som man normalt ikke ville tenke på som mannshatere og på en måte er de ikke det, men de har alikevel en del helt groteske mannsforaktende holdninger. Alle kvinner som leser her burde derfor bli mere beviste på hva holdningene deres til menn faktisk impliserer. Doirrs Lessing er sitert tidligere i tråden der hun forteller om en lærer som med fikk de mannlige elevene sine til å bøye hodene sine i skam over å være menn, mens jentene følte seg overlegne. En slik lærer uttrykker et mannshat. En studie jeg så for en stund siden viste at gutter allerede i barnehagen og de tidligste årene på barneskolen ofte hadde internalisert en forståelse om jenter som mere verdifulle og generelt bedre enn gutter og at i jo større grad gutter hadde blitt eksponert for slike holdninger jo dårligere gjorde de det på skolen. De barneskolelærerne og barnhagetantene som har annsvaret for det de guttene følte er mannshatere. De har fått guttene til å føle seg slik et innvanvdrerbarn føler seg om de blir utrykt for rasisitiske holdninger av lærere og barnehagetanter. Selv opplevde jeg en rekke ganger tilsvarende utsyking av gutter og forsøk (med hell) på å gi jentene en overlegenhetsfølelse. Poenget her er at selv om lærerne jeg hadde ikk gikk i det daglige og følte på et hat mot menn slik de verste Ottar damene gjør så målbar de hatefulle holdninger på samme måte som rasistiske holdninger typisk karakteriseres som hatefulle holdninger.

Skrevet

Gjest, du snakker til døve ører... Menn er et lovlig mål i feminsitene sin krig. Menja, du visre hvor htefull feminismen er. Nå er sprørsmålet hva som må til for å få begravd den kjønnsfascisitiske feminismen og få i stand en ebatt og et klima der en kan diskutere rettferdighet.

• Liker 1
Skrevet

il570xN301709112.jpg

Anonym poster: 0f7726ce735275b1ba72e50aa174b92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...